Nee, ik ook niet en ik denk hunzelf ook nietquote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Van mij mogen ze... had het alleen niet verwacht.. dus
Een beetje pijn is fijnquote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:10 schreef engine het volgende:
[..]
Die doet in ieder geval geen pijn aan de ogen
Ja, zij, Bern en Jeff gaan naar huisquote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:10 schreef greysbones het volgende:
Mori al wakker![]()
Nou dan gaat er wat gebeuren
KLopt daarom zeg ik, althans niet zichtbaarquote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:51 schreef danaqui het volgende:
[..]
Dat weet je niet of er niets gedaan is niemand heeft iets gezien en al zal er wat gedaan zijn moeten hun zelf weten.
Het gaat er mij om dat Eunice zelf een grote bek heeft dat ze moet oppassen met wat ze doet op streams omdat ze nog kinderen thuis heeft zitten.
Ja, mooi he love is in the air ze zweeft zo al geen kleedje meer nodigquote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:52 schreef Frummelie het volgende:
Eunice, moet je nog niet op je zwevende kleedje zitten... je verzaakt wel...
MIsschien vinden ze het lekker dicht tegen elkaar en wie weet heeft Eunice wel een dikke paal in haar rug gehad vannachtquote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
gm
Maar wat is het nut om met 2 in een single bed te gaan liggen?
Dan moet er iets meer zijn tussen die 2.
Laatste 2x die dat deden was Kenzy bij Mirthe, en daarvoor Esther boven JW, en we weten hoe dat afliep.
Meeste dromen zijn bedrogquote:
Jajaja... die kans is groot aanwezig...quote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet en ik denk hunzelf ook nietze draaien zo om elkaar heen
Ik vermoed maar zo dat JW weer last heeft van zijn schouder vandaag
Is niet mijn wenslijsje, is mijn voorspellingquote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Meeste dromen zijn bedrog
Het afscheidslijntje voor Bern is al geschreven
We zien hem vooral droevig in beeld
Jij zit er net zo vaak naast als freakyquote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:19 schreef D. het volgende:
[..]
Is niet mijn wenslijsje, is mijn voorspelling
Ja heerlijk lepelen zonder paal van JW dan...quote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MIsschien vinden ze het lekker dicht tegen elkaar en wie weet heeft Eunice wel een dikke paal in haar rug gehad vannacht![]()
We gaan het zien, misschien gaat een van de twee wel weg. De tijd zal het leren
Check de post boven mijn eerdere postquote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gisteravond 2 kratten met brood binnengebracht, dus verhongeren doen ze niet.
Ik voorspel nooitquote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij zit er net zo vaak naast als freaky![]()
Wendy druk met de was en de kabouter kijkt toe.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Check de post boven mijn eerdere post
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij zit er net zo vaak naast als freaky![]()
Weet ik.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Check de post boven mijn eerdere post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |