Geef ze eens ongelijkquote:
Nog 4 maanden te gaan en nog 17 inwoners, het zou kunnen dat er meer moeten gaan. Geen idee hoe de finale gespeeld gaat worden en met hoeveel man/vrouwquote:
Misschien dat er idd komende maand wel twee naar huis moeten?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog 4 maanden te gaan en nog 17 inwoners, het zou kunnen dat er meer moeten gaan. Geen idee hoe de finale gespeeld gaat worden en met hoeveel man/vrouw
Ze heeft volgens mij niets gedaan, liggen niet naakt en geen rare bewegingen onder de dekens geweest. (althans niet zichtbaar) In haar korte broekje tijdens haar oefening ligt ze er uitdagender bijquote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:45 schreef danaqui het volgende:
[..]
Wat zullen haar kienderen er van vinden.........
Zou kunnen of dat mensen een geld bedrag uitgekeerd krijgen als ze vrijwillig vertrekken.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien dat er idd komende maand wel twee naar huis moeten?
Zou idd ook nog kunnen..eens zien wie er voor 50.000 euro op stapt bijvquote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou kunnen of dat mensen een geld bedrag uitgekeerd krijgen als ze vrijwillig vertrekken.
Er mag wel weer eens iets vernieuwends gaan gebeuren eigenlijk
Dat weet je niet of er niets gedaan is niemand heeft iets gezien en al zal er wat gedaan zijn moeten hun zelf weten.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft volgens mij niets gedaan, liggen niet naakt en geen rare bewegingen onder de dekens geweest. (althans niet zichtbaar) In haar korte broekje tijdens haar oefening ligt ze er uitdagender bij
sssssssssssssttttttttt laat ze nog effe liggen , ben dat gekir van haar spuugzatquote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:52 schreef Frummelie het volgende:
Eunice, moet je nog niet op je zwevende kleedje zitten... je verzaakt wel...
Ja vreselijk hé...quote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:53 schreef cinsan het volgende:
[..]
sssssssssssssttttttttt laat ze nog effe liggen , ben dat gekir van haar spuugzat
quote:
Zou lachen zijn als die nu af gingquote:
Bijna weer tijd voor een nieuwe poll, dus nog eentje eruit scheelt weer werkquote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:56 schreef danaqui het volgende:
[..]![]()
Altijd zo leuk he hoe jij binnenkom in de Cos
Maar nu liggen ze nog in bedquote:
gmquote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft volgens mij niets gedaan, liggen niet naakt en geen rare bewegingen onder de dekens geweest. (althans niet zichtbaar) In haar korte broekje tijdens haar oefening ligt ze er uitdagender bij
neuh er is niks volgens eunice ... ahumquote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
gm
Maar wat is het nut om met 2 in een single bed te gaan liggen?
Dan moet er iets meer zijn tussen die 2.
Laatste 2x die dat deden was Kenzy bij Mirthe, en daarvoor Esther boven JW, en we weten hoe dat afliep.
Eunice wil krullen ( kroelen )quote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
gm
Laatste 2x die dat deden was Kenzy bij Mirthe, en daarvoor Esther boven JW, en we weten hoe dat afliep.
Drie eruitquote:
Ik denk alleen niet dat dat de reden is. Er wordt iedere keer verkeerd geschat namelijk.... bewust denk ik.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:59 schreef greysbones het volgende:
@:Engine dat het harder gaat kan kloppen. Ze hebben al 2 x de inhoud aangepast Ivm de prijsstijging
16quote:
Ik denk niet zozeer dat dat bewust isquote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk alleen niet dat dat de reden is. Er wordt iedere keer verkeerd geschat namelijk.... bewust denk ik.
Daar wordt ik wel vrolijk van, het beweegt altijd.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:04 schreef engine het volgende:
[..]
16![]()
En dan nog vier maanden naar Mirthe kijken
Een combinatie wellichtquote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk niet zozeer dat dat bewust is
Eerder onderschattingen van hun eigen rookgedrag
Zou wel een grappig experiment zijn, al heeft Mirthe dan niet mijn voorkeurquote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:04 schreef engine het volgende:
[..]
16![]()
En dan nog vier maanden naar Mirthe kijken
Die doet in ieder geval geen pijn aan de ogenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:08 schreef D. het volgende:
[..]
Zou wel een grappig experiment zijn, al heeft Mirthe dan niet mijn voorkeur
Nee, ik ook niet en ik denk hunzelf ook nietquote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Van mij mogen ze... had het alleen niet verwacht.. dus
Een beetje pijn is fijnquote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:10 schreef engine het volgende:
[..]
Die doet in ieder geval geen pijn aan de ogen
Ja, zij, Bern en Jeff gaan naar huisquote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:10 schreef greysbones het volgende:
Mori al wakker![]()
Nou dan gaat er wat gebeuren
KLopt daarom zeg ik, althans niet zichtbaarquote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:51 schreef danaqui het volgende:
[..]
Dat weet je niet of er niets gedaan is niemand heeft iets gezien en al zal er wat gedaan zijn moeten hun zelf weten.
Het gaat er mij om dat Eunice zelf een grote bek heeft dat ze moet oppassen met wat ze doet op streams omdat ze nog kinderen thuis heeft zitten.
Ja, mooi he love is in the air ze zweeft zo al geen kleedje meer nodigquote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:52 schreef Frummelie het volgende:
Eunice, moet je nog niet op je zwevende kleedje zitten... je verzaakt wel...
MIsschien vinden ze het lekker dicht tegen elkaar en wie weet heeft Eunice wel een dikke paal in haar rug gehad vannachtquote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
gm
Meeste dromen zijn bedrogquote:
Jajaja... die kans is groot aanwezig...quote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet en ik denk hunzelf ook nietze draaien zo om elkaar heen
Ik vermoed maar zo dat JW weer last heeft van zijn schouder vandaag
Is niet mijn wenslijsje, is mijn voorspellingquote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Meeste dromen zijn bedrog
Het afscheidslijntje voor Bern is al geschreven
We zien hem vooral droevig in beeld
Jij zit er net zo vaak naast als freakyquote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:19 schreef D. het volgende:
[..]
Is niet mijn wenslijsje, is mijn voorspelling
Ja heerlijk lepelen zonder paal van JW dan...quote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MIsschien vinden ze het lekker dicht tegen elkaar en wie weet heeft Eunice wel een dikke paal in haar rug gehad vannacht![]()
We gaan het zien, misschien gaat een van de twee wel weg. De tijd zal het leren
Check de post boven mijn eerdere postquote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gisteravond 2 kratten met brood binnengebracht, dus verhongeren doen ze niet.
Ik voorspel nooitquote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij zit er net zo vaak naast als freaky![]()
Wendy druk met de was en de kabouter kijkt toe.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Check de post boven mijn eerdere post
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij zit er net zo vaak naast als freaky![]()
Weet ik.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Check de post boven mijn eerdere post
Ze hebben voor vandaag ook nog eten riep wendy gisterenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weet ik.
Maar gisteren lieten ze die koffie apart van alles bezorgen om te benadrukken dat ze enkel koffie in de bestelling hadden (verhaallijn)
En toen kwam er later een lading brood.
OM te vertrekken?quote:
Janet is een LEOquote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:33 schreef Frummelie het volgende:
Ja Janet jij verneukt alles... door met messen in broodroosters te gaan en er tosti 's in te douwen, dat is er aan de hand.
Dacht het niet... Isaac oké..quote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
OM te vertrekken?
Bij mij
Jeff, Babette en Isaac
Ze moet lekker aan het broodrooster likken...quote:
Jeff ook, maar die had ik al in mijn voorspelling. Babette en Isaac wil ik weg hebben, maar ben bang dat die nog even blijvenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
OM te vertrekken?
Bij mij
Jeff, Babette en Isaac
Ik heb niet alles meegekregen gisteren maar ze had toch nieuwe bh 's gekochtquote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:36 schreef greysbones het volgende:
Misschien kan de FEBO janet achter eens een goede BH geven
Dit is echt geen pan zo
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:39 schreef D. het volgende:
[..]
Jeff ook, maar die had ik al in mijn voorspelling. Babette en Isaac wil ik weg hebben, maar ben bang dat die nog even blijven
Van die 300 ¤ kon ze geen BH kopen?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:36 schreef greysbones het volgende:
Misschien kan de FEBO janet achter eens een goede BH geven
Dit is echt geen pan zo
Kreeg het begin ook niet meer, wel dat Eunice een gesprek aan moest vragen van Mirthequote:
Ze hadden de onderbroeken nog aan... dus was het géén slapen slapen maar logeren Aldus Euniequote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:51 schreef Dotteke het volgende:
Het zijn net kleuters daar, als een volwassenstel samen slaapt moeten ze aan iedereen verantwoording afleggen.
Het was geen rampestampen maar het was wel fijn iemand in bed te hebbenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze hadden de onderbroeken nog aan... dus was het géén slapen slapen maar logeren Aldus Eunie
Geen onderbroeken lol gehad dusquote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze hadden de onderbroeken nog aan... dus was het géén slapen slapen maar logeren Aldus Eunie
'Tuurlijkquote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het was geen rampestampen maar het was wel fijn iemand in bed te hebben
Ze hebben niet gezoend en niet gevrijen ( zo zegt Eunice het) alleen geknuffeld zegt Eunice
Er is geen geld toch?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 10:00 schreef KinKiJan het volgende:
Erik besteld met Wendy de boodschappen voor zijn chili
Nee, maar ze zet het er vast in, dan kan ze het straks nog annuleren als er geen verdienopdracht komt.quote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 10:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee, maar ze zet het er vast in, dan kan ze het straks nog annuleren als er geen verdienopdracht komt.
(Zegt ze toevallig net terwijl ik jouw comment lees)
?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 10:15 schreef greysbones het volgende:
JW
We hadden 500 euro binnen kunnen halen
Als we een aantal mensen er eerder uit had gestemd
Hij noemt nu alle vrouwen op
JW vergeet dat hij zelf regelmatig verzaaktquote:Op dinsdag 2 mei 2023 10:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
?
Zo goed heeft hij het ook niet gedaan.
Het zit, het kaart en het biljart.
Wat ik al schreef, hij doet niets meer dan wat oude mannen doen in een bejaardenhuis.
dat valt de laatste tijd mee hoorquote:Op dinsdag 2 mei 2023 10:17 schreef Frummelie het volgende:
Sas dekt zichzelf vast in kan ze zonder gêne Bern weer verrot schelden.
Precies.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 10:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
JW vergeet dat hij zelf regelmatig verzaakt
Ik wil echt een keer zien dat ze de prijzenpot aan moeten spreken...quote:Op dinsdag 2 mei 2023 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]ik hoorde het
Ik hoop dat ze vandaag geen verdien opdracht krijgen een beetje zweten is wel goed, ze kunnen nog altjid van de winstpot snoepen
Als je zijn theorie zou toepassen zou hij ook naar huis moetenquote:
HIj heeft het over het totale plaatje dat ze er zelf voor gekozen hebben om mensen zoals Moraima die gemiddeld heel weinig binnen halen te laten zitten.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 10:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
?
Wat ik al schreef, hij doet niets meer dan wat oude mannen doen in een bejaardenhuis.
Mori heeft de laatste proeven beter gescoord dan JWquote:Op dinsdag 2 mei 2023 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HIj heeft het over het totale plaatje dat ze er zelf voor gekozen hebben om mensen zoals Moraima die gemiddeld heel weinig binnen halen te laten zitten.
Best actief dus, er zijn er ook die alleen maar zittenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 10:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
?
Van mij mag hij vandaag nog weg.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 10:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je zijn theorie zou toepassen zou hij ook naar huis moeten![]()
Dat werd tijd, ik heb niks met Bern maar ik vind het zo zielig voor die gast..quote:
Noem eens 1 opdracht die ze beter deed dan?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 10:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mori heeft de laatste proeven beter gescoord dan JW![]()
ik vind meer zielig hoe jef tegen bern nu doetquote:Op dinsdag 2 mei 2023 10:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat werd tijd, ik heb niks met Bern maar ik vind het zo zielig voor die gast..
Op gesodemieterd met die levenservaren lamlulquote:Op dinsdag 2 mei 2023 10:15 schreef greysbones het volgende:
JW weet het weer allemaal beter
Hij zou het allemaal anders doen
En beter
Veel beter
Puberaal, is gewoon een gezonde Hollandse lach hoor, lekkere spontane lach... hahaha..quote:Op dinsdag 2 mei 2023 10:10 schreef Dotteke het volgende:
O babette hou eens op met dat puberale gehinnik
En halve dagen de kas zitten die hij niet wilde.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 10:26 schreef spapaars het volgende:
Het is ook een grote hypocriet.
Met alles op rood staan, maar de duurste spullen van alles, zoals dat drumstel en een biljarttafel heeft hij voor zichzelf geregeld.
Tsja maar daar heeft Bern het voor een groot gedeelte zelf naar gemaakt.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 10:25 schreef cinsan het volgende:
[..]
ik vind meer zielig hoe jef tegen bern nu doet
Nu komt ten minste zijn kop op tvquote:Op dinsdag 2 mei 2023 10:25 schreef cinsan het volgende:
[..]
ik vind meer zielig hoe jef tegen bern nu doet
egwel!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 10:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
egwel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Die heeft geen geld meer....weggegeven voor evenementenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:08 schreef Frummelie het volgende:
Hoezo moet Eunice nou weer dat nieuwe pakje aan van Mirthe, ze heeft het zelf gisteren even aan gehad... koop gewoon zelf een nieuwe.
Dan is ze een beetje dom... dan ook niet lenen van een ander..quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:10 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die heeft geen geld meer....weggegeven voor evenementen
Wat een verschrikkelijk mens is die Sas, kan me niet voorstellen dat iemand hier mee samen kan leven!quote:Op dinsdag 2 mei 2023 10:17 schreef Frummelie het volgende:
Sas dekt zichzelf vast in kan ze zonder gêne Bern weer verrot schelden.
bern zegde ook aan mij zal je niet veel hebben vandaag , en ik ga ook zo wandelen met mijn doggy en ik heb ook knallende hoofdpijnquote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:13 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk mens is die Sas, kan me niet voorstellen dat iemand hier mee samen kan leven!
Zij en Bern allebei hoofdpijn en slecht geslapen, 'dus je hebt niet veel aan me vandaag' zegt Sas, maar ze kan wel uren met die flapdrol van een Jap doorbrengen, dan heeft ze ineens geen hoofdpijn meer!
Overigens vind ik Bern ook een flapdrol, wat een watje is dat zeg!!
Ja, dat hoorde ik ook, snap die 2 gewoon niet, vreemde mensen..quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:15 schreef cinsan het volgende:
[..]
bern zegde ook aan mij zal je niet veel hebben vandaag , en ik ga ook zo wandelen met mijn doggy en ik heb ook knallende hoofdpijn
laat hun toch doen wat hun willen is hun leven tochquote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:16 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde ik ook, snap die 2 gewoon niet, vreemde mensen..
Echt handig als je kapster bent, Wendy weet precies wat ze moet doen om haar haar goed te krijgen,quote:
Dan is ze een beetje dom... dan ook niet lenen van een ander..quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:10 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die heeft geen geld meer....weggegeven voor evenementen
Mijn kleur is het ook niet, ik snap ook niet dat je alles maar pikt onder het mom van, Sas is nog steeds een beetje ziek, zwak en misselijk... kom op zeg.. kom eens op voor jezelf, toon eens ballen.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:13 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk mens is die Sas, kan me niet voorstellen dat iemand hier mee samen kan leven!
Zij en Bern allebei hoofdpijn en slecht geslapen, 'dus je hebt niet veel aan me vandaag' zegt Sas, maar ze kan wel uren met die flapdrol van een Jap doorbrengen, dan heeft ze ineens geen hoofdpijn meer!
Zeker is het hun leven, zullen we het forum dan maar opheffen?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:17 schreef cinsan het volgende:
[..]
laat hun toch doen wat hun willen is hun leven toch
Twee mensen met knallende hoofdpijn, waarvan er eentje een (dagelijkse) wandeling gaat maken in de buitenlucht, met de bewoner waar ze dagelijks mee in de tuin wandelt.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:16 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde ik ook, snap die 2 gewoon niet, vreemde mensen..
Ben je je frustratie kwijt?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:13 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Idd ja, post covid noemt ze het toch!quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dan is ze een beetje dom... dan ook niet lenen van een ander..
[..]
Mijn kleur is het ook niet, ik snap ook niet dat je alles maar pikt onder het mom van, Sas is nog steeds een beetje ziek, zwak en misselijk... kom op zeg.. kom eens op voor jezelf.
Ja maar zo kan ze laten zien dat ze aan de groep denkt door haar geld terug te geven.🤮quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dan is ze een beetje dom... dan ook niet lenen van een ander..
Hoezo opheffen, omdat iemand een andere mening heeft. Welkom op een forum zou ik zeggenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:18 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Zeker is het hun leven, zullen we het forum dan maar opheffen?
Sure, mijn dag kan niet meer stuk..quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ben je je frustratie kwijt?
Denk wel dat er vandaag nog wel iets staat te gebeuren.
iedereen maakt long covid op andere manier doorquote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:20 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Idd ja, post covid noemt ze het toch!
Ik ken een aantal mensen die dit hebben en die lopen geen tig rondjes en ondertussen praten.
Die komen adem te kort en zijn uitgeput, ik vind haar een aansteller.
Je hebt geen idee wat post covid inhoudt, en hoe het revalidatieproces van post covid in elkaar steekt.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:20 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik ken een aantal mensen die dit hebben en die lopen geen tig rondjes en ondertussen praten.
-knip- hou hier eens mee opquote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hoezo opheffen, omdat iemand een andere mening heeft. Welkom op een forum zou ik zeggen
Dit was mijn reactie op iemand die zei dat ik die 2 maar moet laten gaan, dat het hun leven is...quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hoezo opheffen, omdat iemand een andere mening heeft. Welkom op een forum zou ik zeggen
En dat van één posting. Ben blij dat ik eraan bij heb kunnen dragen.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:21 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Sure, mijn dag kan niet meer stuk..
Nou zeker wel, heb het zelf namelijk, waardoor ik al dik 2 jaar thuis zit!quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:21 schreef Verida het volgende:
[..]
Je hebt geen idee wat post covid inhoudt, en hoe het revalidatieproces van post covid in elkaar steekt.
_knip- doe eens even normaalquote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:22 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Dit was mijn reactie op iemand die zei dat ik die 2 maar moet laten gaan, dat het hun leven is...
Met andere woorden, beter geef je geen commentaar..
Long covid, ik wist niet dat het 2 benamingen had..quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:20 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Je weet niet eens waar je het over hebt, spreek helaas uit ervaring. Maar goed, laten we maar weer onn gaan.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:20 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Waarvan aktequote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:21 schreef Verida het volgende:
[..]
Je hebt geen idee wat post covid inhoudt, en hoe het revalidatieproces van post covid in elkaar steekt.
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Long covid... het komt haar wel makkelijk uit heb ik idee...
Aanstelleritus...quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het komt mij ook goed uit, dat mijn leven redelijk op mijn kop staat/stond.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
erik verwachte nog eliminatie vandaag of morgenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:28 schreef utopia2.0 het volgende:
Zal wel een verdienopdracht zijn. Zoe hoort al een boor
Echt niet. Eind volgende maand pas weer is hij de eerste.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:29 schreef cinsan het volgende:
[..]
erik verwachte nog eliminatie vandaag of morgen
Altijd weer een verrassingquote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:29 schreef cinsan het volgende:
[..]
erik verwachte nog eliminatie vandaag of morgen
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:30 schreef KinKiJan het volgende:
Zal wel weer verdien zijn .. Zie liever een eliminatie waarna ze moeten gaan stemmen om eten uit de prijzenpot te halen
Dit dus, dom aandacht geil meisje is het..quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:30 schreef pingu66 het volgende:
Maar wie bedenkt zich om als je long covid hebt om een jaar lang je in een loods te laten opsluiten met alleen basis behoeften en fysieke spellen ( dus zonder arts/ consulten ziekenhuis/ gezonde levensstijl etc etc. Dat is toch geen plaats om te herstellen?
Dat zal het zijnquote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:32 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Dit dus, dom aandacht geil meisje is het..
Ik bedoel maar. Zit tussen je oren.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Als ze zuipt heeft ze nergens last van...
Dat zijn perfecte mensen, how dear youquote:
heb ik schijt aanquote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat zijn perfecte mensen, how dear you
Laat maar komen..quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zonnen doen we thuis, we hebben onze handtekening niet gezet om vakantie te vieren. We moeten juichen als de zoemer gaat. We moeten strijden.![]()
In kamer 1 willen ze een eliminatie
Als ze aan de zuip is heeft ze nergens last van... ik zeg niet dat ze het niet heeft een ze zal heus soms best last hebben maar ik vind dat ze er af en toe misbruik van maakt...quote:
Dan kunnen we elkaar een hand geven...quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het komt mij ook goed uit, dat mijn leven redelijk op mijn kop staat/stond.
Wendy heeft het meer dan prima gedaan, wat mij betreft de beste manager tot nu toe..quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:37 schreef KinKiJan het volgende:
Wendy is blij dat er in 'haar maand' niemand is weg gelopen, geen 24u, geen gele kaart, geen rode kaart, geen brief.
Moraima: "Geen feest!"
Wendy: "Geen feest, maar wel koffie!"
Ik krijg eerder de indruk, dat Jeff er juist tegenop kijkt. Hij schreeuwt dat hij weg wil, maar hij wil helemaal niet weg.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zonnen doen we thuis, we hebben onze handtekening niet gezet om vakantie te vieren. We moeten juichen als de zoemer gaat. We moeten strijden.![]()
In kamer 1 willen ze een eliminatie
Wat zal het dan rustig worden, streamers noemen dat ook wel saai.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:39 schreef D. het volgende:
Benieuwd of ze nu een drievoudige eliminatie in één keer doen, of dat ze ze na elkaar doen
Wendy heeft het ook heel goed gedaan, zich niet laten manipuleren door Isaac en Marciano, maar de leukste kijk maanden vond ik die van Jeff en Ruppiequote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:38 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Wendy heeft het meer dan prima gedaan, wat mij betreft de beste manager tot nu toe..
Misschien gaan die klagers ook wel wat anders doen dan, wordt het hier ook rustigquote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat zal het dan rustig worden, streamers noemen dat ook wel saai.
Ik vind het gewoon echt raar want ze zat ook in de ziekte wet. Dan zou je toch alles eraan doen om beter te worden in ieder geval in contact staan met je huisarts/ ziekenhuis. Niet in een druk huis met 40 anderen ,stapelbedden,2 douches etc etc.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:32 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Dit dus, dom aandacht geil meisje is het..
Schijt in zijn broek, want hij weet dat hij bijzonder gevaar loopt als de genomineerde het overleeft en mag kiezen wie er moet vertrekken.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik krijg eerder de indruk, dat Jeff er juist tegenop kijkt. Hij schreeuwt dat hij weg wil, maar hij wil helemaal niet weg.
Dit is de meest normale tijd.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:42 schreef Clasientje het volgende:
Hun beginnen wel vroeg waarschijnlijk een 24 uur opdracht?
Dat maakt jou posting dan nog meer geloofwaardiger?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dan kunnen we elkaar een hand geven...
Precies. Meneer praat erg stoer, maar vervolgens is hij bang, dat hij naar huis moet.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Schijt in zijn broek, want hij weet dat hij bijzonder gevaar loopt als de genomineerde het overleeft en mag kiezen wie er moet vertrekken.
Vorige week maandag.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:40 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik denk geen eleminatie maar verdien. Voor mijn gevoel is het nog maar 2 weken geleden dat kenzy met eleminatie eruit ging.
al stem ik voor eleminatie!
Als je thuis in een gezin woont, heb je ook veel drukte om je heen. In principe is de loods zelfs een redelijk prikkelvrije omgeving. geen schermen, geen tv, geen stress van nieuws, geen social media enz.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:42 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon echt raar want ze zat ook in de ziekte wet. Dan zou je toch alles eraan doen om beter te worden in ieder geval in contact staan met je huisarts/ ziekenhuis. Niet in een druk huis met 40 anderen ,stapelbedden,2 douches etc etc.
Zou zo maar kunnen, dat er twee eliminaties in een maand kunnen plaatsvindenquote:
Nee die fase is nog niet aangebroken, denk pas als ze met 15 deelnemers zitten.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen, dat er twee eliminaties in een maand kunnen plaatsvinden
Vandaag 2 'n rode kaart zit je aan de 15 bewonersquote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee die fase is nog niet aangebroken, denk pas als ze met 15 deelnemers zitten.
Omdat ik vind dat het haar af en toe makkelijk uitkomt... kom op zeg..quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat maakt jou posting dan nog meer geloofwaardiger?
Je krijgt geen grote bedragen meer.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:53 schreef 5thencounter het volgende:
Wat gaat het worden, Veel of Weinig Geldspel voor ZooWie
Ja, net als JW, ik denk dat het de druk is tijdens zo'n opdracht.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zelfs Moraima weet haar couplet nu uit haar hoofd
Ja, die snap ik wel, ze krijgen per week precies genoeg geld om één week te overleven.. maar dit is de Managerwissel .. waarui moet blijken of deze Febogezind is of nietquote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je krijgt geen grote bedragen meer.
1 de groep ik veel kleiner.
2 hoe minder hoe meer opdrachten (TV tijd moet worden gevuld)
Hahahaha, echt he...het is er eentje die Mori..quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Moraima wil een kip maken op de Antilliaanse manier. Zeggen ze: oh dan is hij volgende maand wel klaar of eind augustus![]()
![]()
Ook een heerlijk mens, ik hou van de humor op kamer 1, vaak leuker dan de verdienopdrachtquote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:01 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Hahahaha, echt he...het is er eentje die Mori..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Men mag hier gewoon commentaar op de bewoners hebben hoor daar zijn we COS voorquote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:17 schreef cinsan het volgende:
[..]
laat hun toch doen wat hun willen is hun leven toch
quote:
Ja de laatste inderdaad en dat benoemde JW ook maar de rest is het o ik kan het niet hoor ik ga proberen hoor o lukt niet hoor, lachuh en groot applaus want ze heeft het toch maar geprobeerdquote:Op dinsdag 2 mei 2023 10:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mori heeft de laatste proeven beter gescoord dan JW![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |