Laat maar.Prima zo.quote:Op maandag 1 mei 2023 21:59 schreef Deisyy het volgende:
@:freshfruit zeg maar wat je als TT wil
Hij gaf bij mij aan dat het topic dicht was.
Eigenlijk wel ja maar ze denken nu nog vooral in overleven (als in daar kunnen blijven). Dan heb je nu twee groepjes en is het 9-8 terwijl die negen ook nog alle voormalig managers hebben en die acht niet samen op één lijn kunnen komen.quote:Op maandag 1 mei 2023 21:42 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom? Ook dat mag je toch gewoon voor je houden?
ze zijn nu zo'n eind op weg naar de finale dat je sterke tegenstanders eruit moet stemmen lijkt mij. Dus mensen waarvan je niet denkt te kunnen winnen in de finale
Dat komt vanzelf wel.quote:Op maandag 1 mei 2023 22:00 schreef engine het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja maar ze denken nu nog vooral in overleven (als in daar kunnen blijven). Dan heb je nu twee groepjes en is het 9-8 terwijl die negen ook nog alle voormalig managers hebben en die acht niet samen op één lijn kunnen komen.
Er moet wel iets gebeuren dat die 8 niet één voor één gaan vertrekken.
Het is natuurlijk geen ponykamp, vals spelen is geoorloofdquote:Op maandag 1 mei 2023 21:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, maar dan moet je gewoon zeggen dat je zelfstandig wilt stemmen en niet net doen alsof je met de groep meestemt en stemafspraken maken
Dat weet jij dan weer.quote:
Niet allemaal,maar even flink uitdunnen lijkt me prima.quote:Op maandag 1 mei 2023 22:06 schreef Judiwi het volgende:
Helaas vind ik de club van 8 echt een hele saaie en laffe groep. Mogen van mij allemaal naar huis.
Nee, hij heeft het woord 24 uur aanvragen niet eens in de mond gehad. Alleen dat hij het moeilijk heeft/had.quote:Op maandag 1 mei 2023 22:08 schreef Deisyy het volgende:
Heeft Jeff vandaag weer gedreigd dat hij zijn 24 uur aan te vragen? Hij is vanavond amper in beeld.
Hij dreigt nooit met zijn 24u aanvragen hij had alleen een dipje maar die duren steeds minder lang dus zal wel goedkomen met hemquote:Op maandag 1 mei 2023 22:08 schreef Deisyy het volgende:
Heeft Jeff vandaag weer gedreigd dat hij zijn 24 uur aan te vragen? Hij is vanavond amper in beeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |