DE VIJANDENLIJST...quote:Op maandag 1 mei 2023 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat voor lijstje is dat dan heel de tijd ettootje. En wie staan er allemaal op dan vertelnouwhouw
Poem dada doem dada doem...... PABOEMquote:Op maandag 1 mei 2023 20:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
DE VIJANDENLIJST...
*spannende muziek*
Straks wordt het nergens meer aangevuld. Sta je in de supermarkt, schap leeg. Ga je naar de Kruidvat, schap leeg. Naar de Hema, schap leeg. Bijenkorf ook alles op op op. De lokale chocolatier heeft de winkel niet eens meer open.quote:
Die oemfoefoe tochquote:Op maandag 1 mei 2023 20:08 schreef UitStraling het volgende:
In Afrika, Oekraïne en Mongolië hebben ze echt wel geheel andere nachtmerries dan lege supermarktchocoladeschappen.
Wat heeft de Dirk jou misdaan ?quote:
Zeg.quote:Op maandag 1 mei 2023 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Straks wordt het nergens meer aangevuld. Sta je in de supermarkt, schap leeg. Ga je naar de Kruidvat, schap leeg. Naar de Hema, schap leeg. Bijenkorf ook alles op op op. De lokale chocolatier heeft de winkel niet eens meer open.
Sorryquote:
er zijn binnen een uur lopen nog 837 winkels waar ze chocola hebben. Laat die Albert Heijn lekker verrekken.quote:Op maandag 1 mei 2023 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Straks wordt het nergens meer aangevuld. Sta je in de supermarkt, schap leeg. Ga je naar de Kruidvat, schap leeg. Naar de Hema, schap leeg. Bijenkorf ook alles op op op. De lokale chocolatier heeft de winkel niet eens meer open.
Had je die grote zakken mini-twix voor 1,50 bij de progoedkoop gezien?quote:
Gastquote:Op maandag 1 mei 2023 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had je die grote zakken mini-twix voor 1,50 bij de progoedkoop gezien?
Chocoladevoorraadlijst?quote:
Ik ben geen gast, ik ben gewoon lidquote:
Ja, zit al op m'n handen.quote:Op maandag 1 mei 2023 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik stuur die mails niet hequote:
quote:Op maandag 1 mei 2023 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet je hoe lastig het was om me aan te meldenquote:
quote:Op maandag 1 mei 2023 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben niet levensmoe ofzo hoor, een hele roedel hysterische hongerige vrouwenquote:Op maandag 1 mei 2023 20:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Wat je nog in huis hebt bewaren voor compleet hysterische vrouwen over een maandje, kun je veel centjes voor vangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |