Met Kudus geblesseerd had ik voor hem ook wel wat meer speeltijd verwacht.quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
Moet hij niet gewoon een paar potjes in de basis staan i.p.v. die halve invalbeurten?
idd, maar berghuis op rechts is zonder kudus kennelijk heilig.quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met Kudus geblesseerd had ik voor hem ook wel wat meer speeltijd verwacht.
Die wilden beiden echt weg.. die hadden ze nooit kunnen behouden.. Wel zonde, hoor.quote:Op woensdag 3 mei 2023 13:35 schreef AmaninFull het volgende:
We hebben het nu over het recente rampzalige transferbeleid, maar achteraf kun je ook vraagtekens stellen bij de uitgaande transfers die daar weer aan voorafgingen. Ik wil best geloven dat een paar spelers onhoudbaar waren en dat je enorm verdiend hebt, maar wat is dat geld waard als het enorm moeilijk is om spelers met dezelfde kwaliteit ervoor terug te halen. Neem Gravenberch. Die had je echt wel kunnen behouden en die sportieve waarde had je moeilijk in geld kunnen uitdrukken. Hetzelfde geldt voor Tagliafico, die toch 3ne beetje met stille trom is vertrokken naar een Franse subtopper.
Spelers die weg willen gaan toch wel of je hebt er daarna geen reet meer aanquote:Op woensdag 3 mei 2023 13:35 schreef AmaninFull het volgende:
We hebben het nu over het recente rampzalige transferbeleid, maar achteraf kun je ook vraagtekens stellen bij de uitgaande transfers die daar weer aan voorafgingen. Ik wil best geloven dat een paar spelers onhoudbaar waren en dat je enorm verdiend hebt, maar wat is dat geld waard als het enorm moeilijk is om spelers met dezelfde kwaliteit ervoor terug te halen. Neem Gravenberch. Die had je echt wel kunnen behouden en die sportieve waarde had je moeilijk in geld kunnen uitdrukken. Hetzelfde geldt voor Tagliafico, die toch 3ne beetje met stille trom is vertrokken naar een Franse subtopper.
Als Tagliafico had geweten dat Blind weg zou gaan dan had hij misschien nog wel gebleven, die is puur met het oog op het WK vertrokken, Gravenberch was helaas onhoudbaar, tegen zulke salarisverschillen kan je gewoon niet op.quote:Op woensdag 3 mei 2023 13:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Spelers die weg willen gaan toch wel of je hebt er daarna geen reet meer aan
Maar goed ook voor Nico, pakt mooi een titeltje mee.quote:Op woensdag 3 mei 2023 13:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als Tagliafico had geweten dat Blind weg zou gaan dan had hij misschien nog wel gebleven, die is puur met het oog op het WK vertrokken, Gravenberch was helaas onhoudbaar, tegen zulke salarisverschillen kan je gewoon niet op.
Nico..quote:Op woensdag 3 mei 2023 13:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als Tagliafico had geweten dat Blind weg zou gaan dan had hij misschien nog wel gebleven, die is puur met het oog op het WK vertrokken, Gravenberch was helaas onhoudbaar, tegen zulke salarisverschillen kan je gewoon niet op.
Nico kon er eigenlijk ook maar weinig vanquote:Op woensdag 3 mei 2023 13:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen topper maar die had je dit seizoen toch wel goed kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nico kon er eigenlijk ook maar weinig van
Ja ik had ook basis gestaanquote:Op woensdag 3 mei 2023 15:53 schreef Scorpie het volgende:
Nico had in dit zwalkende elftal basis gestaan.
Mij niet bellen, had denk ik elke pot rood gepakt.quote:
Nouja ik zwalkte behoorlijk zondag.quote:Op woensdag 3 mei 2023 16:10 schreef Houniet het volgende:
[..]
Mij niet bellen, had denk ik elke pot rood gepakt.
Zal de vermoeidheid zijn.quote:Op woensdag 3 mei 2023 09:15 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Apart dat hij helemaal terugvalt op zijn Noord-Veluwse accent.
Je zal toch minimaal een verdediger of 4 nodig hebben?quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Volgens het AD gaan we voor..
- Een buitenlandse coach
- Twee middenvelders, een verdediger en spits
- Aankopen á la Tadic/Blind in 2018
Zal wel Donny vd Beek en Ziyech worden.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zal toch minimaal een verdediger of 4 nodig hebben?
Volgens het AD, en toen niet verder gelezen....next?!quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Volgens het AD gaan we voor..
- Een buitenlandse coach
- Twee middenvelders, een verdediger en spits
- Aankopen á la Tadic/Blind in 2018
kale en kokkie zeggen het ookquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Volgens het AD, en toen niet verder gelezen....next?!
Heeft u nog wilde voorspellingen voor de wedstrijden dit weekend? Dan weet ik iig dat ik het omgekeerde moet spelen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |