Was ik wel domme jostiequote:Op zondag 30 april 2023 21:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet in het stadion was
Blijft toch wel een interessante club dat Ajax.quote:Op maandag 1 mei 2023 00:11 schreef Elan het volgende:
Nu al zin in Kale en Kokkie
75% van de luisteraars zal wel weer uit Rotterdam en omstreken komen
Daar had je er 23 tegen, samen met psv het minste. Juist niet de meest scorende ploeg.quote:Op maandag 1 mei 2023 00:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Klopt, maar nu heb je hopelijk een win-win situatie, al blijf ik mijn twijfels hebben qua verdediging bij Bosz. Maar volgens mij was dat meer gevoel dan feit als je naar de cijfers van dat competitieseizoen kijkt.
Ja zoals ik al dacht, Heitinga is gewoon te licht voor de job. Niet trainen op pingelsquote:
quote:
Echt lachwekkend inderdaad, de optelsom is nu toch wel gemaakt. Geen John als hoofdtrainer volgend seizoen, toch nog een geluk bij een ongeluk voor Ajax.quote:Op maandag 1 mei 2023 06:39 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
JOHNED
(Manmanman, in deze tijd nog volhouden dat trainen op penalties niet werkt. Wel grappig dat Van Nistelrode glimmend van trots verteld dat ze er zoveel hebben getraind, terwijl dat er feitelijk ook niet uitzag).
Bedankt voor het opentrappen van deze open deur...quote:Op maandag 1 mei 2023 07:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Qua dramatiek is het denk ik gewoon het slechtste seizoen sinds de jaren 60 ofzo. De tijden onder Wouters en Koster waren ook triest maar:
Een seizoen met 4 nederlagen tegen PSV, de eerste thuisnederlaag tegen Feyenoord in 17 jaar, 2 prijzen in rechtstreekse wedstrijden om zeep geholpen, een 1-6 tegen Napoli, 7 wedstrijden op rij niet winnen in de Eredivisie.
Zo dramatisch op zoveel vlakken is het heel lang niet geweest.
Wat dacht je van Bergwijn en dat handje voor zijn oor bij de 1-0.quote:Op zondag 30 april 2023 23:16 schreef Caland het volgende:
Ik zie nu pas die juichende Bergwijn
Dit kan gewoon echt niet
Je kan niet trainen op penalty’s. In ieder geval niet in het weekje voor de wedstrijd.quote:Op maandag 1 mei 2023 06:39 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
JOHNED
(Manmanman, in deze tijd nog volhouden dat trainen op penalties niet werkt. Wel grappig dat Van Nistelrode glimmend van trots verteld dat ze er zoveel hebben getraind, terwijl dat er feitelijk ook niet uitzag).
Dan nog zou ik zeggen: Neem je aanloop vanaf randje 16, beetje schuin voor de goal. Bespaart je in ieder geval een penalty zoals die van Alvarez.quote:Op maandag 1 mei 2023 07:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je kan niet trainen op penalty’s. In ieder geval niet in het weekje voor de wedstrijd.
Een penalty heeft alles te maken met innerlijke rust. Zo moeilijk is het niet om 10x achtereen een bal in het zijnet te schieten (als je kan voetballen). Maar op dat moment is het ineens wel lastig.
Het is meer het contrast met de vorige 4 seizoenen dat dramatisch is, al moet ik zeggen dat het vorig seizoen na de winterstop ook meer op kracht dan souplesse ging.quote:Op maandag 1 mei 2023 07:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Qua dramatiek is het denk ik gewoon het slechtste seizoen sinds de jaren 60 ofzo. De tijden onder Wouters en Koster waren ook triest maar:
Een seizoen met 4 nederlagen tegen PSV, de eerste thuisnederlaag tegen Feyenoord in 17 jaar, 2 prijzen in rechtstreekse wedstrijden om zeep geholpen, een 1-6 tegen Napoli, 7 wedstrijden op rij niet winnen in de Eredivisie.
Zo dramatisch op zoveel vlakken is het heel lang niet geweest.
Pingels zijn misschien niet te simuleren onder die omstandigheden, maar ze zijn zeker wel te trainen. Wat je zegt; geen korte aanloop, probeer een hoek uit te zoeken, schiet op halve meter hoogte en hard genoeg en je vergroot je kansen op succes.quote:Op maandag 1 mei 2023 07:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dan nog zou ik zeggen: Neem je aanloop vanaf randje 16, beetje schuin voor de goal. Bespaart je in ieder geval een penalty zoals die van Alvarez.
Als je derde wordt is het hoe dan ook het slechtste jaar sinds 2009.quote:Op maandag 1 mei 2023 07:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is meer het contrast met de vorige 4 seizoenen dat dramatisch is, al moet ik zeggen dat het vorig seizoen na de winterstop ook meer op kracht dan souplesse ging.
Die van Alvarez en Brobbey waren zo slecht, ik weet niet of dat iets met training te maken heeft.quote:Op maandag 1 mei 2023 07:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Pingels zijn misschien niet te simuleren onder die omstandigheden, maar ze zijn zeker wel te trainen. Wat je zegt; geen korte aanloop, probeer een hoek uit te zoeken, schiet op halve meter hoogte en hard genoeg en je vergroot je kansen op succes.
Zeker, ook dat komt bij Ajax zelden voor, ooit 1 keer 4e of 5e onder Blind geloof ik.quote:Op maandag 1 mei 2023 07:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Als je derde wordt is het hoe dan ook het slechtste jaar sinds 2009.
4e maar in feite tweede omdat Ajax toen nog de play-offs won.quote:Op maandag 1 mei 2023 08:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker, ook dat komt bij Ajax zelden voor, ooit 1 keer 4e of 5e onder Blind geloof ik.
Helemaal mee eens ja.quote:Op maandag 1 mei 2023 07:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Pingels zijn misschien niet te simuleren onder die omstandigheden, maar ze zijn zeker wel te trainen. Wat je zegt; geen korte aanloop, probeer een hoek uit te zoeken, schiet op halve meter hoogte en hard genoeg en je vergroot je kansen op succes.
Maar dat zag je ook aankomen. Die gozer heeft 120 minuten lang met krachten gesmeten.quote:Op maandag 1 mei 2023 07:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dan nog zou ik zeggen: Neem je aanloop vanaf randje 16, beetje schuin voor de goal. Bespaart je in ieder geval een penalty zoals die van Alvarez.
Leedvermaak beste vermaak.quote:Op maandag 1 mei 2023 00:29 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Blijft toch wel een interessante club dat Ajax.
Hoe je omgaat met de druk en hoe je de focus kan houden, zijn de meest bepalende dingen om een strafschop goed te nemen.quote:Op maandag 1 mei 2023 07:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |