Bern stelt zich veel te afhankelijk op ,.als hij iets wil dan moet hij dat gaan regelenquote:Op zondag 30 april 2023 15:49 schreef pingu66 het volgende:
Bern gaat regelen dat Jeff eruit wordt gestemd of hij nou zelf op de stip gaat staan of mensen probeert over te halen om op Jeff te stemmen of iets met achter regelt weet ik niet.
quote:Op zondag 30 april 2023 15:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bern stelt zich veel te afhankelijk op ,.als hij iets wil dan moet hij dat gaan regelen
En precies dat kan hij niet
Bern is wel de Game-Master.. luie flikker komt elke maand precies op tijd met een "Zelfverzonnen" game om het (K}Loodjesvolk belangeloos te vermakenquote:Op zondag 30 april 2023 15:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bern stelt zich veel te afhankelijk op ,.als hij iets wil dan moet hij dat gaan regelen
En precies dat kan hij niet
Bern is de grootste game ont-loper van het spelquote:Op zondag 30 april 2023 15:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Bern is wel de Game-Master.. luie flikker komt elke maand precies op tijd met een "Zelfverzonnen" game om het (K}Loodjesvolk belangeloos te vermakenAldus elke nominatie te ontlopen als "onmisbare Deelnemer"
Dat doe 'ie primaquote:Op zondag 30 april 2023 15:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bern is de grootste game ont-loper van het spel
En dan heb ik niet over een quiz of D&D maar over het echte spel waar ze voor zijn
Ze heeft de Satisfier aan zo te zien...quote:Op zondag 30 april 2023 15:56 schreef 5thencounter het volgende:
Gaat Miertje nou ook voor de Vamp-look? of gewoon Ouwewijven look![]()
[ afbeelding ]
Ze heeft nog niets om aan te klevenquote:Op zondag 30 april 2023 15:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze heeft de Satisfier aan zo te zien...
Dan mag ze van mij alles blijven proberen te passen voor de spiegelquote:Op zondag 30 april 2023 16:01 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe heeft de meeste kleren van iedereen meegenomen masr tis allemaal niets want niets past bij elkaar zegt ze.
Dat ontlopen lukte idd de eerste maanden prima, maar uiteindelijk ontkomt ook Bern daar niet aanquote:
Mirthe wil altijd meer, nu weer de afdankertjes van Wandaquote:Op zondag 30 april 2023 16:01 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe heeft de meeste kleren van iedereen meegenomen masr tis allemaal niets want niets past bij elkaar zegt ze.
Heb je niets aan, schakelen ze steeds naar de chagrijnige porem van Bernquote:Op zondag 30 april 2023 16:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan mag ze van mij alles blijven proberen te passen voor de spiegel
Mijn hemelquote:Op zondag 30 april 2023 16:06 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe: biefstuk is toch vaak van een koe? Anders kan Eunice haar eigen eten niet opeten.
....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |