Ja, prima...Denk je dat het me boeit?? je schrijft iets en zegt dan dat ik kinderachtig reageer...quote:Op zondag 30 april 2023 01:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jij leest wat je wilt lezen, prima, mag! Maar ik ga niet meer op jou reageren.
Mssn bang door het hele gezeur van de vorige keer, dat ze niet op haar gaan stemmen voor manager als ze weer teveel zuiptquote:Op zondag 30 april 2023 02:01 schreef chufi het volgende:
er wordt gezopen en Zoe is dus nog nuchter.. fijne nacht in het vooruitzicht
Echt he. Ze is zo naar. Wat een slang.quote:Op zondag 30 april 2023 01:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Met een vriendin als Babet, weet je zeker dat ze je er met een ander helemaal doorhaalt. Nu weer over Wendy lullen met Tiano . Lopen kan ze, maar slecht over anderen praten nog beter. Nare meid is het.
De personen waar ze het meeste mee optrekt, Zoe niet meegerekend en ze praat ze gewoon slecht. Zag ze Zoe maar eens zoals wij haar zien. Echt je zal bij haar in behandeling gaan, die bespreekt lachend jou problemen met haar vrienden.quote:Op zondag 30 april 2023 02:06 schreef Ambrine het volgende:
Babette was net samen met Marciano tijdens het lopen weer lekker aan het roddelen over Jeffrey en Wendy.
Hij had mssn ondertussen thuis kunnen zijn als hij was gaan lopen. (weet niet waar Isaac woont)quote:Op zondag 30 april 2023 02:16 schreef chufi het volgende:
lopen voor je dochter .... loop dan .. of ga dr opzoeken en say goodbye
ik zat me al een tijd te verbazen over Babette.... nu er bijna niemand meer is daar valt het nog extra op dat haar gedrag echt niet normaal is.quote:Op zondag 30 april 2023 02:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waar is iedereen? Nu zijn er geen slaapstreams, maar lopers en zijn er geen COS'ers
Daar verbaas ik me dus ook over, zo komt ze erg vals over. Zou mijn vriendin niet zijn, die kan je vertrouwen zolang je haar zietquote:Op zondag 30 april 2023 02:48 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik zat me al een tijd te verbazen over Babette.... nu er bijna niemand meer is daar valt het nog extra op dat haar gedrag echt niet normaal is.
Tegen Wendy en Jeffrey doet ze heel normaal, vriendschappelijk en zodra ze met Jasper en/of Marciano is maakt ze ze helemaal zwart... is dat iemand naar zijn mond praten of denkt ze werkelijk zo over hen??
Eunice is de hele tijd al buiten, die zat op de fiets.quote:Op zondag 30 april 2023 02:50 schreef xsaskiax het volgende:
Eunice is ook weer buiten, Marciano staat achter de DJ booth, Rupert en Imadiddin, Isaac en Babette lopen.
Ze doen een muziekquiz
tja en degene waar van alles over te vertellen is, Zoë, daar hoor ik haar niet over, lijkt wel of ze haar constant in bescherming neemt (maar ik kan natuurlijk van alles missen, want Babette en Marciano praten soms heel onduidelijk)quote:Op zondag 30 april 2023 02:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Daar verbaas ik me dus ook over, zo komt ze erg vals over. Zou mijn vriendin niet zijn, die kan je vertrouwen zolang je haar ziet
oh ik hoorde haar net weer lachen, ze viel me een tijdje niet opquote:Op zondag 30 april 2023 02:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Eunice is de hele tijd al buiten, die zat op de fiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |