Volkomen misplaatstquote:Op zondag 30 april 2023 10:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Babs wil zoe niet voor het hoofd stoten
Omdat zoe nu wil
hier ben ik het helemaal mee eens, dat zag je vannacht ook, ze ging maar door en door en door....quote:Op zondag 30 april 2023 10:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die moet die cafeïne pillen laten staan
Gaat ze van ratelen
En vrienden onder de bus gooien
Ik zeg niet dat ze niet kan werkenquote:Op zondag 30 april 2023 10:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat staat los van of ze iets wel of niet kan
Ik denk dat je haar wat werk betreft zwaar onderschat
Okquote:Op zondag 30 april 2023 10:29 schreef Judiwi het volgende:
Eunice heeft haar geld toch gedoneerd aan evenementen. JW ook. Dus geen nwe schoenen. Lekker naar huis
Nee ik zeg dat je die twee zaken los van elkaar moet zienquote:Op zondag 30 april 2023 10:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze niet kan werken
En het vrienden onder de bus gooien heeft ook geen betrekking op manager worden of niet
Babs is iemand die vaak vergeet dat ze met iemand in gesprek was en dan andere dingen gaat doen
Daarom chaotisch
Zoë wil niet, ze dramt, ze MOET.....en echt niet omdat de anderen uit die 'groep' haar zo stimuleren om te gaan, het is Zoë zelf die met haar grote domme slabak overal vooraan wil staan (en de lakens uit wil delen)quote:Op zondag 30 april 2023 10:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Babs wil zoe niet voor het hoofd stoten
Omdat zoe nu wil
Er is ook niet echt iemand die probeert het uit haar hoofd te pratenquote:Op zondag 30 april 2023 10:32 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zoë wil niet, ze dramt, ze MOET.....en echt niet omdat de anderen uit die 'groep' haar zo stimuleren om te gaan, het is Zoë zelf die met haar grote domme slabak overal vooraan wil staan (en de lakens uit wil delen)
ALs manager was ze niet verkeerd dat klopt.quote:Op zondag 30 april 2023 10:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze heeft de afgelopen periode heel veel zonder Babette geregeld.
Ik vind haar de beste tot nu toe, en juist heel doortastend geweest op goede momenten.
Er wordt vaak (terecht) gezegd dat Isaac met iedereen meelult, maar Babette is net zo erg (of misschien nog wel erger). Als ze met Marciano praat zegt ze dingen die tegenovergesteld zijn aan wat ze tegen Jeffrey of Isaac zegt.quote:Op zondag 30 april 2023 10:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze niet kan werken
En het vrienden onder de bus gooien heeft ook geen betrekking op manager worden of niet
Babs is iemand die vaak vergeet dat ze met iemand in gesprek was en dan andere dingen gaat doen
Daarom chaotisch
Was het maar waar!!!!quote:Op zondag 30 april 2023 10:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is ook niet echt iemand die probeert het uit haar hoofd te praten
Nee die is om 5.08 uur gestopt samen met Babette.quote:
Wat een fail, wat een militair....quote:Op zondag 30 april 2023 10:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee die is om 5.08 uur gestopt samen met Babette.
Ik vind er niks faal of fail aanquote:
Isaac en Babette hadden net besloten toch door te lopen en het per uur zouden bekijken. Maar toen ging Isaac . Maar Marciano praten zo op Babette in dat ze echt heel erg ging twijfelen. ALs Isaac niet naar toilet had gemoeten hadden ze het nog niet opgegevenquote:
En was ze morgen waarschijnlijk helemaal verrot geweest als er een eventuele verdienopdracht komt.quote:Op zondag 30 april 2023 10:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Isaac en Babette hadden net besloten toch door te lopen en het per uur zouden bekijken. Maar toen ging Isaac . Maar Marciano praten zo op Babette in dat ze echt heel erg ging twijfelen. ALs Isaac niet naar toilet had gemoeten hadden ze het nog niet opgegeven
Ja dat weet je als je voor een 24 uur wandeling gaat toch?quote:Op zondag 30 april 2023 10:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En was ze morgen waarschijnlijk helemaal verrot geweest als er een eventuele verdienopdracht komt.
Kom op, 18 uur rondjes lopen, dat lijkt me echt vreselijk.quote:
Wel respect voor die twee qua lopen en uithoudingsvermogenquote:Op zondag 30 april 2023 10:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En was ze morgen waarschijnlijk helemaal verrot geweest als er een eventuele verdienopdracht komt.
Als Marciano zijn dwingende geouwedeur voor zich had gehouden ook niet, hij drong er bij Babette op aan om te stoppenquote:Op zondag 30 april 2023 10:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Isaac en Babette hadden net besloten toch door te lopen en het per uur zouden bekijken. Maar toen ging Isaac . Maar Marciano praten zo op Babette in dat ze echt heel erg ging twijfelen. ALs Isaac niet naar toilet had gemoeten hadden ze het nog niet opgegeven
Beps keuze om zich zo door mannen te laten behandelenquote:Op zondag 30 april 2023 10:47 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Als Marciano zijn dwingende geouwedeur voor zich had gehouden ook niet, hij drong er bij Babette op aan om te stoppen
Zeker. En dan ook nog eens met zo'n klein parcours, denk dat dat het wel zwaarder maakte.quote:Op zondag 30 april 2023 10:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wel respect voor die twee qua lopen en uithoudingsvermogen
Ja dat zeg ikquote:Op zondag 30 april 2023 10:47 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Als Marciano zijn dwingende geouwedeur voor zich had gehouden ook niet, hij drong er bij Babette op aan om te stoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |