Daarom staan koks ook met ontbloot bovenlijf in de keuken 😉quote:Op zondag 30 april 2023 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een trui heeft net zo veel stof en smeer en dat wappert boven de pannen.
Een lijf is volgens mij schoner dan een trui
quote:Op zondag 30 april 2023 10:22 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Daarom staan koks ook met ontbloot bovenlijf in de keuken 😉
Waarschijnlijk omdat ze op die manier denken nog van alles te kunnen bepalen.quote:Op zondag 30 april 2023 10:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zoveel zelfoverschatting en dan ook nog mensen die het voor haar opnemen
Voor de gezelquote:Op zondag 30 april 2023 10:19 schreef engine het volgende:
[..]
Die doet een maand lang niks als "dat is toch leuk" krijsen terwijl anderen alles beslissen.
tuurlijk ( hare man) zal wel helpen en heeft die nog altijd de controlequote:Op zondag 30 april 2023 10:17 schreef Deisyy het volgende:
Ik hoop dat Zoe ontzettend op dr bek gaat als ze manager wordt.
Gisteren zei ze tegen Mirthe dat het allemaal niet zo moeilijk is om een paar mailtjes te sturen. Boodschappen zag ze wat meer tegenop vanwege het geld en de gewichten enzo. Daar zal ze dus wel hulp bij krijgen
vooral team icequote:Op zondag 30 april 2023 10:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zoveel zelfoverschatting en dan ook nog mensen die het voor haar opnemen
Ik snap niet dat ze niet proberen Babbel te pushen. Die zou het prima kunnen en is ook van hun agenda.quote:Op zondag 30 april 2023 10:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze op die manier denken nog van alles te kunnen bepalen.
Bern vind zoe leuk en liefquote:
Wie het dan ook zijn: Zoe wordt aan alle kanten geholpen terwijl ze niets kanquote:
Ik denk dat Babs het helemaal niet prima kan.. veel te chaotischquote:Op zondag 30 april 2023 10:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze niet proberen Babbel te pushen. Die zou het prima kunnen en is ook van hun agenda.
babs wil in juniquote:Op zondag 30 april 2023 10:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat Babs het helemaal niet prima kan.. veel te chaotisch
Ik vind Wendy ook chaotischquote:Op zondag 30 april 2023 10:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bep kan dat juist wel heel goed , maar ik ben ook wel een beetje klaar met haarquote:Op zondag 30 april 2023 10:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mogguh, of dat anderen haar puinhoop op gaan ruimen..... ze denkt alles beter te weten, maar wee oh wee als het fout gaat, dan heeft een ander het gedaanquote:Op zondag 30 april 2023 10:19 schreef engine het volgende:
[..]
Die doet een maand lang niks als "dat is toch leuk" krijsen terwijl anderen alles beslissen.
Ik vind haar zo onzeker overkomen, ze kijkt ook altijd zo van helpquote:
Dat is inderdaad vreemd, misschien vindt ze het teveel gedoe. Het is volgens mij niet dat ze het managerschap/vrijstelling liever bewaart voor later.quote:Op zondag 30 april 2023 10:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze niet proberen Babbel te pushen. Die zou het prima kunnen en is ook van hun agenda.
Ik vind dat ze het goed doet hoor maar wel chaotisch. Maar daarom denk ik dat Babette het ook prima zou kunnen. Wellicht een beetje chaotisch ja.quote:
Die moet die cafeïne pillen laten staanquote:Op zondag 30 april 2023 10:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
[..]
Bep juist wel heel goed , maar ik ben ook wel een beetje klaar met haar
Ze heeft de afgelopen periode heel veel zonder Babette geregeld.quote:Op zondag 30 april 2023 10:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind haar zo onzeker overkomen, ze kijkt ook altijd zo van help
Niet echt een vriendelijke openblik
Ik zou haar zo graag eens zonder Babette daar zien.
quote:Op zondag 30 april 2023 10:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bep kan dat juist wel heel goed , maar ik ben ook wel een beetje klaar met haar
Babs wil zoe niet voor het hoofd stotenquote:Op zondag 30 april 2023 10:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad vreemd, misschien vindt ze het teveel gedoe. Het is volgens mij niet dat ze het managerschap/vrijstelling liever bewaart voor later.
Dat staat los van of ze iets wel of niet kanquote:Op zondag 30 april 2023 10:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die moet die cafeïne pillen laten staan
Gaat ze van ratelen
En vrienden onder de bus gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |