Die verdient het niet eens om manager te worden : op geen enkel vlakquote:Op zondag 30 april 2023 10:02 schreef greysbones het volgende:
Ik moet zoe het nog maar elke dag zien. Doen
Op tijd uit bed
Alles klaarzetten
Bestellingen
Eten
Etc
Ze gaan het haar gunnenquote:Op zondag 30 april 2023 10:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die verdient het niet eens om manager te worden : op geen enkel vlak
Puur omdat ze bang zijn ( ice tiano ) geen controle te hebbenquote:
Met Marciano heb ik het ook helemaal gehadquote:Op zondag 30 april 2023 10:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Puur omdat ze bang zijn ( ice tiano ) geen controle te hebben
Heb je daar een hekel aan mannen met een ontbloot boven lijf?quote:Op zondag 30 april 2023 10:02 schreef engine het volgende:
[..]
Als dat maar een borst met t-shirt is dan want dat half naakt rondlopen is erg vervelend.
dat vooral ze zullen geen manger manger kiezen uit ander kampquote:Op zondag 30 april 2023 10:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Puur omdat ze bang zijn ( ice tiano ) geen controle te hebben
Eigen schuld dikke bult als het straks een puinhoop is.quote:
Ik hoop op een puinhoopquote:Op zondag 30 april 2023 10:09 schreef engine het volgende:
[..]
Eigen schuld dikke bult als het straks een puinhoop is.
Ja wel als mensen de hele dag zo rond gaan lopen.quote:Op zondag 30 april 2023 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je daar een hekel aan mannen met een ontbloot boven lijf?
O dat boeit mij dus echt niet. Ik vind die vrouwen in die liplees broeken en die broeken waar die hompes vet bij kan zien veel erger.quote:Op zondag 30 april 2023 10:11 schreef engine het volgende:
[..]
Ja wel als mensen de hele dag zo rond gaan lopen.
Vooral als ze in de keuken bezig zijnquote:Op zondag 30 april 2023 10:11 schreef engine het volgende:
[..]
Ja wel als mensen de hele dag zo rond gaan lopen.
Beter dan met een jas aanquote:
Ik vind het onhygienisch.quote:Op zondag 30 april 2023 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter dan met een jas aan![]()
Die vrouwen in die naveltruitjes en laag uitgesneden lopen ook bijna bloot en dan zo kruislipleesbroek er bij aan
Echt zo goor
Zoveel zelfoverschatting en dan ook nog mensen die het voor haar opnemenquote:Op zondag 30 april 2023 10:17 schreef Deisyy het volgende:
Ik hoop dat Zoe ontzettend op dr bek gaat als ze manager wordt.
Gisteren zei ze tegen Mirthe dat het allemaal niet zo moeilijk is om een paar mailtjes te sturen. Boodschappen zag ze wat meer tegenop vanwege het geld en de gewichten enzo. Daar zal ze dus wel hulp bij krijgen
Die doet een maand lang niks als "dat is toch leuk" krijsen terwijl anderen alles beslissen.quote:Op zondag 30 april 2023 10:17 schreef Deisyy het volgende:
Ik hoop dat Zoe ontzettend op dr bek gaat als ze manager wordt.
Gisteren zei ze tegen Mirthe dat het allemaal niet zo moeilijk is om een paar mailtjes te sturen. Boodschappen zag ze wat meer tegenop vanwege het geld en de gewichten enzo. Daar zal ze dus wel hulp bij krijgen
Een trui heeft net zo veel stof en smeer en dat wappert boven de pannen.quote:
Gezelquote:Op zondag 30 april 2023 10:19 schreef engine het volgende:
[..]
Die doet een maand lang niks als "dat is toch leuk" krijsen terwijl anderen alles beslissen.
Kamer 3 zit op slotquote:Op zondag 30 april 2023 10:21 schreef Dotteke het volgende:
O Eunice is al wakker ze is in kamer 3
JW gaat de massagetafel opruimen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |