Dat zal nog wel even durenquote:
m'n ogen, m'n ogenquote:Op zondag 30 april 2023 09:32 schreef greysbones het volgende:
Jeezzz en dan in 1 keer Erik in zijn onderbroek in beeld
Ze hebben het laat gemaakt vannacht?quote:
Hij wacht nog ff tot alles in die handdoek goed gerijpt is, daarna trekt hij er bouillon vanquote:Op zondag 30 april 2023 09:43 schreef greysbones het volgende:
Wanneer gaat Erik die handdoek eens uitwassen
Kan die weer gaan knallen, wat heeft die het gisteren af laten weten door niet mee te doen, al was het maar voor een paar uurtjesquote:
en maar roepen ik kan alles , jaja behalve je grote bek houdenquote:Op zondag 30 april 2023 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan die weer gaan knallen, wat heeft die het gisteren af laten weten door niet mee te doen, al was het maar voor een paar uurtjes
Lekker banjerenquote:Op zondag 30 april 2023 09:52 schreef cinsan het volgende:
[..]
en maar roepen ik kan alles , jaja behalve je grote bek houden
Je dochter zou er met zo een thuis komen.quote:Op zondag 30 april 2023 09:52 schreef cinsan het volgende:
[..]
en maar roepen ik kan alles , jaja behalve je grote bek houden
Hij heeft heel hard gewerkt hoor.....quote:Op zondag 30 april 2023 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan die weer gaan knallen, wat heeft die het gisteren af laten weten door niet mee te doen, al was het maar voor een paar uurtjes
Kan die zichzelf vandaag weer op de borst kloppenquote:Op zondag 30 april 2023 09:56 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij heeft heel hard gewerkt hoor......hij heeft wendy geholpen, samen met Jappie, om die lekkere maaltijd klaar te maken.
Als dat maar een borst met t-shirt is dan want dat half naakt rondlopen is erg vervelend.quote:Op zondag 30 april 2023 09:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan die zichzelf vandaag weer op de borst kloppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |