Isaac hielp haar wel over de streep, denk dat hij het niet leuk had gevonden als Babette wel was doorgelopen.quote:Op zondag 30 april 2023 05:15 schreef Dotteke het volgende:
Babette weet dat ze het kan, nou Babette laat het zien dan.
Waarom stoppen als je weet dat je het kan?
Het is een hele prestatie maar als je stopt en blijft zeggen dat je het kan moet je doorgaan.
Maar ze besluit toch te stoppen.
Wat 12 uur moest zijn is 18 uur geworden zegt Isaac. euhhhhhhhhh Isaac je hebt 24 uur gezegd.
Ondertussen zijn ze binnen en ruimt Eunice de kopjes op. Babette heeft een sigaret gepakt en gaat even roken.
"Het was echt super leuk echt waar", zegt ze als ze weer b uiten is.
Ze hebben elkaar geholpen volgens mij.quote:Op zondag 30 april 2023 05:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Isaac hielp haar wel over de streep, denk dat hij het niet leuk had gevonden als Babette wel was doorgelopen.
Met natte haren op haar kussen, lijkt mij niet zo prettigquote:Op zondag 30 april 2023 05:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben elkaar geholpen volgens mij.
Babs zegt wel dat ze weet dat ze het kan maar ik vermoed dat dat grootspraak is.
Ze kon eerder al niet meer.
Isaac moet nog douchen en Babette gaat naar bed
Nee vind ik ook niet. Ik doe het nooitquote:Op zondag 30 april 2023 05:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met natte haren op de kussen, lijkt mij niet zo prettig
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 april 2023 05:28 schreef Dotteke het volgende:
Icie het lukt toch niet zonder mij slapen zegt Zoë
Eerst heb je geen lol, toen liep ik weg en hoorde je lachen. Toen ik er was liep je met je hoofd naar beneden, zegt ze.
Jasper gaat naar bed.
Stiekem zal ze wel blij zijn geweest, al beweerde ze die 80 kilometer te willen halen (geloof dat ze er 73 hebben gelopen)quote:Op zondag 30 april 2023 05:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben elkaar geholpen volgens mij.
Babs zegt wel dat ze weet dat ze het kan maar ik vermoed dat dat grootspraak is.
Ze kon eerder al niet meer.
Isaac moet nog douchen en Babette gaat naar bed
Ja 73. Als ze dat echt graag had gewild had ze het wel gehaald. Ik vermoed als Marciano niet zo was gaan praten had ze het gehaald.quote:Op zondag 30 april 2023 05:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Stiekem zal ze wel blij zijn geweest, al beweerde ze die 80 kilometer te willen halen (geloof dat ze er 73 hebben gelopen)
Ja zoiets zou mooi zijn, ik denk dat dan Jeff er wel voor gaat.quote:Op zondag 30 april 2023 06:17 schreef spapaars het volgende:
Zou zeggen laat het alarm maar afgaan voor een 24-uurs opdracht.
Iets met lopen ofzo.
quote:Op zondag 30 april 2023 06:21 schreef Dotteke het volgende:
O het is Mirthe, ze is aan het schilderen.
Ze daagt Isaac uit om met haar te gaan lopen
Ja het is in een keer stil in de loods op die irritante ruis naquote:Op zondag 30 april 2023 06:25 schreef spapaars het volgende:
Ze houden het voor gezien, slaapstreams.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |