abonnement Unibet Coolblue
pi_208986243
quote:
14s.gif Op woensdag 3 mei 2023 09:32 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Als je niks in te brengen hebt omdat je intelligentie niet zo ver reikt hoef je niet te posten. Blijf maar braaf alles geloven wat je voorgeschoteld wordt.

Kom dat met 1 ding wat Xiden goed heeft gedaan voor de economie. 1 Ding. Vertel het mij :) Zelfs dat kunnen jullie niet.
De infastructure bill was en is natuurlijk een goede zet, met investeringen die lokale en regionale economien een boost geven. Je kunt (soms terecht) vraagtekens plaatsen bij overheidsinvesteringen, maar de infrastructuur in de VS heeft dringend een opknapbeurt nodig.

Je grote held Trump beloofde vier jaar lang dat hij met een plan zou komen voor het herstellen van de vervallen infrastructuur in de VS. Maar het mag geen verbazing wekken dat deze beloftes beperkt bleven tot woorden.

[ Bericht 0% gewijzigd door KoosVogels op 03-05-2023 15:28:44 ]
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_208986261
quote:
14s.gif Op woensdag 3 mei 2023 10:19 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Dat is niets vergeleken met wat de heteroseksuele blanke man moet ondergaan. Die is immers slachtoffer van daadwerkelijk institutioneel racisme en seksisme, zie bijvoorbeeld wat er op bepaalde Amerikaanse universiteiten wordt onderwezen.
Ervaar jij dat zo? Ook in ons eigen land?

Want als blanke, heteroseksuele man voel ik mij op geen enkele wijze tekortgedaan. Het leven in Nederland is - zeker in relatieve zin - smooth sailing voor mijn 'soort'.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_208986322
quote:
14s.gif Op woensdag 3 mei 2023 10:19 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Dat is niets vergeleken met wat de heteroseksuele blanke man moet ondergaan. Die is immers slachtoffer van daadwerkelijk institutioneel racisme en seksisme, zie bijvoorbeeld wat er op bepaalde Amerikaanse universiteiten wordt onderwezen.

Tevens, niet alles is ras/geslacht/wat dan ook. Een hoop is persoonlijkheid. Neem bijvoorbeeld wat je hebt genoemd over salaris of promoties. Mannen zijn vaker assertiever en nemen vaker/meer risico. Dat wordt vaak beloond, en is een verdienste. Dat heeft niks met discriminatie van vrouwen te maken.
Nou, Nederlands voorbeeld van 60 jaar geleden: mijn moeder werd per direct ontslagen toen ze trouwde. Dat was in die tijd heel normaal.

Wat betreft racisme tegen witte heteroseksuele mannen op universiteiten, kun je een voorbeeld noemen?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 3 mei 2023 @ 10:35:17 #179
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_208986376
quote:
14s.gif Op woensdag 3 mei 2023 10:19 schreef QuidProJoe het volgende:
Tevens, niet alles is ras/geslacht/wat dan ook. Een hoop is persoonlijkheid. Neem bijvoorbeeld wat je hebt genoemd over salaris of promoties. Mannen zijn vaker assertiever en nemen vaker/meer risico. Dat wordt vaak beloond, en is een verdienste. Dat heeft niks met discriminatie van vrouwen te maken.
Dit. Maar dan moet je de verschillen tussen en man en vrouw kunnen erkennen, dat is tegenwoordig erg moeilijk voor sommigen. Vrouwen maken ook gewoon andere keuzes. Het viel mij bijvoorbeeld op dat vrouwen vaak het beste presteren tijdens de studietijd, maar vervolgens een of andere vage NGO verkiezen boven de banen die goed betalen.

Om natuurlijk nog maar te zwijgen over nog een stap eerder: studiekeuzes. Je zult bij CS nu eenmaal minder vrouwen zien dan bij een bachelor Psychologie of Taal-en Letterkunde. Ook prima, maar wederom, het gaat verschillen in uitkomst geven.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_208986486
quote:
10s.gif Op woensdag 3 mei 2023 10:19 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Binnen welke kringen heb je het gevoel dat er nog geen gelijke behandeling is?
Binnen conservatieve kringen.


quote:
Daarnaast ben ik nooit een voorstander van dit soort uitzonderingsgevallen te generaliseren. De realiteit is dat iedereen wel eens iemand tegenkomt die niet vriendelijk is, dat is helaas onderdeel van het leven en moet op individuele basis worden aangepakt. Woke-isten willen zulke zeldzame incidenten alleen graag uitvergroten en op bedrieglijke wijze afschilderen als systematische en structurele problemen.

Nou, je ziet dat over de jaren de gelijke behandeling steeds normaler is geworden, en dat het nu inmiddels in de meeste gevallen om uitzonderingen gaat.
Maar de ervaring leert dat zoiets flinterdun is en zo weer de andere kant kan opschieten, als het niet onderhouden wordt.


quote:
[..]
Ik zou je eigen posts dan eens teruglezen, die zijn alleen maar pro-Democraten. Opmerkelijk dat je dat als 'neutraliteit' ziet.
[..]
Nou, sommige zaken van de Republikeinen zijn zo extreem dat je al gauw pro democratisch overkomt.
Maar ik ben niet pro democratisch, ik vind het hele systeem in de VS verrot. Ik kies daarin geen partij Ik vind het boeiend om te aanschouwen wat daar allemaal gebeurd. Maar ik heb daar verder geen invloed op en het benvloedt mijn leven niet. Daarom ben ik er verder neutraal in en verbaas me over sommigen die vurig een bepaalde politieke stroming in de VS bestrijden of verdedigen.

quote:
Bijzondere kijk op deze twee subfora. En mag jij hier niet posten dan? Van wie niet?
Nou, zonder namen te noemen, dik jaar geleden werd er door een groep vast fokkers opgeroepen om mij geheel te negeren, in de hoop dat ik dan weg zou gaan, en toen later 1 daarvan moderator werd was het al snel afgelopen.

Ik heb ongeveer een jaar niet gepost, maar wel het subforum gevolgd, en het viel me op dat de gehoopte verbetering met mijn afwezigheid uitbleef. In de feedback bleef men elkaar in de haren vliegen. En toen ik elders op Fok liet doorschemeren dat ik mogelijk terugkeer ging er een schrikreactie door de andere persoon heen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Eindredactie Games woensdag 3 mei 2023 @ 11:14:38 #181
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_208986803
quote:
14s.gif Op woensdag 3 mei 2023 10:45 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, vroeger was het 'blank' en 'neger'. Maar dat mocht van de woke-mens ineens niet meer. De categorien uit de VS moesten ook hier worden gebruikt. Wat een nogal twijfelachtige keuze is, want om de VS nu als voorbeeld te nemen met betrekking tot gedachtegoed over etniciteit en huidskleur, hmm.
Dat blank ineens wit moet worden vind ik ook onzin en doe ik ook niet aan mee verder. Dat "nu opeens" neger niet meer salonfhig is vind ik een beetje onzin, al toen ik tiener was (15+ jaar geleden, ruim voor doorgeslagen wokisme de kop op stak) was dat eigenlijk al niet echt meer een hele wenselijke term.

Grappige is dat de meeste mensen dat ook gewoon weten/erkennen. Hier op FOK! stikt het van de mensen die dolgraag het woord neger bezigen want " HeT ZiJn ToCh GwN NeGeRs" maar daarvan weet natuurlijk ook iedereen dat ze alleen op internet veelvuldig dat woord gebruiken in het het echte leven er vrijwel geen context is waarin die term nog de voorkeur geniet. Mensen zeggen doorgaans, die donkere jongen, en niet "die neger". (inb4 "nee hoor ik zeg altijd neger en mijn negervrienden vinden dat prima")

Dat het Nederlandse neger nu ook gebombardeerd is tot "het n-woord", is dan wel weer extreem cringe wmb :+
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_208987063
quote:
10s.gif Op woensdag 3 mei 2023 10:57 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Oh, echt? Nooit problemen mee gehad. Ik vind de mensen daar juist erg open-minded. Kom jij berhaupt wel in zulke kringen?
Intolerantie komt natuurlijk gewoon voor in beide kampen. Vooral doorgeslagen woke-figuren zijn vaak onuitstaanbaar, vervelend en soms ronduit hatelijk richting andersdenkenden.

Het probleem is dat conservatieven die intolerantie omarmen al snel in overdrive-modus gaan, waardoor je uitkomt bij rassenhaat, antisemitisme, een afkeer van alles dat met LHBTI+ te maken heeft en in sommige gevallen zelfs onverbloemd nazisme. Voorbeeld daarvan is het gedrag dat je ziet in appgroepen van jonge FvD'ers.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 3 mei 2023 @ 12:55:17 #183
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_208988159
quote:
14s.gif Op woensdag 3 mei 2023 09:32 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Als je niks in te brengen hebt omdat je intelligentie niet zo ver reikt hoef je niet te posten. Blijf maar braaf alles geloven wat je voorgeschoteld wordt.

Kom dat met 1 ding wat Xiden goed heeft gedaan voor de economie. 1 Ding. Vertel het mij :) Zelfs dat kunnen jullie niet.
Als Rusland Oekraene echt pijn had willen doen hadden ze wel een nuke gegooid.
Dat is echt het enige waar men daar nog op kan teren, massa vernietigings wapens.
Voor de rest ... Van Rusland zijn beste militaire units is amper meer wat van over.
Dat zegt al meer dan zat.
Oh en let maar op 9 mei de parade ziet vooral die mooie grote raketten op vrachtwagens de rest zal men amper aantreffen want dat staat aan het front.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 3 mei 2023 @ 12:58:01 #184
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_208988184
quote:
1s.gif Op woensdag 3 mei 2023 10:47 schreef Wantie het volgende:

[..]
Niet zo vreemd als je bedenkt dat het woord neger is bedacht om de slaven te ontmenselijken.

“Neger” is een belediging. Het komt namelijk van het Latijnse niger en dat betekent letterlijk “glanzend zwart”. En dat is een belediging. “Tukker” is geen belediging. Tukker betekent letterlijk “domme heikneuter”.
Herman Finkers
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 3 mei 2023 @ 16:08:02 #185
323401 Kijkertje
met filter
pi_208990572
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 06:26 schreef theguyver het volgende:

[..]
Best ver, maar natuurlijk nog niet perfect.
Er zijn natuurlijk altijd wat uitzonderingen.

Maar als we het hebben over de VS is het vaak hard tegen hard, iets wat je hier gewoon veel minder ziet.
Het word daar ook gewoon flink aangewakkerd door de media.

Neem bijvoorbeeld programmas zoals dr Phill en gewoon vrijwel de hele zender Fox en elk kleine wis wasje wat breed uitgemeten word en wat men dan nieuws noemt.

Tucker Carlson was zo'n fijne baklap die dat heerlijk opgooide.
Een kleine compilatie.

De media daar is ook totaal anders als hier.
En blijkbaar waren ze bij Fox News door het Dominion-onderzoek niet blij met de uitlatingen van Tucker die dreigden openbaar gemaakt te worden:

twitter

twitter


[ Bericht 17% gewijzigd door Kijkertje op 03-05-2023 16:13:43 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_208990666
quote:
10s.gif Op woensdag 3 mei 2023 10:57 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Oh, echt? Nooit problemen mee gehad. Ik vind de mensen daar juist erg open-minded. Kom jij berhaupt wel in zulke kringen?
Ik ken personen die afkomstig zijn uit die kringen en hiermee te maken hebben.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_208991128
quote:
6s.gif Op woensdag 3 mei 2023 16:26 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
2. onbeschreven, onbedrukt (als in 'zuiver'/'rein')

Die omschrijving heeft van Dale niet bij 'wit'.

En bij Ensie:

Blank

-- rein, onbevlekt: een blank geweten; de blanke deugd;

1898, toe maar hoor! Is dat het meest recente voorbeeld? En waarom staat het niet in de huidige definities?
  woensdag 3 mei 2023 @ 17:08:00 #188
323401 Kijkertje
met filter
pi_208991388
quote:
6s.gif Op woensdag 3 mei 2023 16:38 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Misschien neemt hij een voorbeeld aan Trump met zonnebanken en spray tans? Dan voelt wit vast wel als een belediging.
Witte mensen doen ook altijd vreselijk hun best om bruin te worden zodra de zon schijnt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 3 mei 2023 @ 17:14:26 #189
485843 crew  Jippie
pi_208991445
Graag on-topic blijven
pi_208995362
Ben wel nieuwsgierig of onze conservatieve vrienden in deze reeks nog steeds zo enthousiast zijn over DeSantis. Dat vlammetje lijkt namelijk redelijk te doven.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_208996579
quote:
15s.gif Op woensdag 3 mei 2023 09:26 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Dat komt omdat we net als met corona hard worden voorgelogen over de oorlog in Oekraine. Oekraine dat een proxyland is van Amerika sinds Obama's coup in 2013. Zonder die coup was de "oorlog" nooit uitgebroken. Mensen vergeten dat het daar al 10 jaar lang bezig was met pro russische seperatisten en anti russische clubs.
Een oorlog waar alleen geverifieerde *kuch* journalisten mogen rapporteren en we dezelfde angst retoriek krijgen op geschoteld door dezelfde journalisten als tijdens corona.

Als Amerika nu een nucleaire bom zou laten afgaan in Oekraine zou iedereen naar Putin wijzen, en daar gingen ze voor. Het Russische leger is nooit echt ingezet om Oekraine binnen te vallen.

Je kan bijna nu gaan zeggen dat Oekraine (lees USA) de agressor is, maarja dat willen velen niet geloven.
Al die miljarden die daar heen gaan komen op een of andere manier weer terug bij mensen zoals Biden, Hunter Biden, Obama's, Clintons.

Al het geld wat nu naar Oekraine gaat is om mensen in posities te houden en om te kopen in USA/Europa en henzelf te verrijken. Ook een deel daarvan gaat natuurlijk naar de oorlogsmachine die moet blijven draaien onder de democraten.

Als Putin echt Oekraine had willen pijn doen had hij dat allang kunnen doen, het is een kul oorlog (ja met veel leed, dat ontken ik niet) die gestart is als "the big next thing" door Amerika/EU. Na corona moest er wel een nieuwe crisis komen.

Ze moeten een reden hebben om meer belastingen te kunnen heffen en alles te laten crashen, voor 2030.

BBB is een plan om iedereen eerst arm te maken en afhankelijk van de Globalisten(communisten). Dan heb je uiteindelijk iedereen in controle. Er komen gewoon geen goede dingen uit Xiden's administratie.
Vind jij ook dat Nederland in 1940 de agressor was toen die arme Duitsers zo gedemoniseerd werden?
pi_208997707
quote:
15s.gif Op woensdag 3 mei 2023 09:26 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Dat komt omdat we net als met corona hard worden voorgelogen over de oorlog in Oekraine.
Wat heeft dat te maken met LGBTwhatever berichten in Russische TG?


quote:
Oekraine dat een proxyland is van Amerika sinds Obama's coup in 2013. Zonder die coup was de "oorlog" nooit uitgebroken. Mensen vergeten dat het daar al 10 jaar lang bezig was met pro russische seperatisten en anti russische clubs.
Je zegt het zelf al: pro Russische separatisten.
Dus groepen die zich willen afscheiden van Oekrane. Pro Russisch, dus die willen vervolgens bij Rusland horen.

Hoezo is dat de schuld van Amerika?


quote:
Een oorlog waar alleen geverifieerde *kuch* journalisten mogen rapporteren en we dezelfde angst retoriek krijgen op geschoteld door dezelfde journalisten als tijdens corona.

Als Amerika nu een nucleaire bom zou laten afgaan in Oekraine zou iedereen naar Putin wijzen, en daar gingen ze voor. Het Russische leger is nooit echt ingezet om Oekraine binnen te vallen.
Dus die berichten over zo'n honderdduizend Russische slachtoffers, mobilisatie van 300.000 nieuwe soldaten voor de oorlog tegen Oekraene, duizenden tanks etc van Rusland die zijn vernietigd, dagelijkse raketaanvallen van Rusland op Oekraene, steden aan het front die in puin zijn geschoten...
Grote delen van Donbass die zijn ingenomen, annexatie van gebieden in Oost Oekrane door Rusland...
Dat is dus niet waar, want het Russische leger is nooit echt ingezet?


Vree5, want bovenstaande horen we niet alleen van goedgekeurde westerse journalisten, maar ook van Rusland zelf en van Russische bloggers, tg groepen, sociale media, etc.


quote:
Je kan bijna nu gaan zeggen dat Oekraine (lees USA) de agressor is, maarja dat willen velen niet geloven.
Bijna raak is helemaal mis. (Bekend liedje).


quote:
Al die miljarden die daar heen gaan komen op een of andere manier weer terug bij mensen zoals Biden, Hunter Biden, Obama's, Clintons.

Al het geld wat nu naar Oekraine gaat is om mensen in posities te houden en om te kopen in USA/Europa en henzelf te verrijken. Ook een deel daarvan gaat natuurlijk naar de oorlogsmachine die moet blijven draaien onder de democraten.
De oorlogsmachine.

Oorlog tegen wie?


quote:
Als Putin echt Oekraine had willen pijn doen had hij dat allang kunnen doen,
Wat bedoel je met pijn doen en hoezo valt het binnenvallen van Oekrane, het met geweld innemen van de Donbass en dagelijkse raketaanvallen op Oekraene daar niet onder?


quote:
het is een kul oorlog (ja met veel leed, dat ontken ik niet) die gestart is als "the big next thing" door Amerika/EU. Na corona moest er wel een nieuwe crisis komen.
De oorlog is gestart nadat Poetin eerst een flinke troepenmacht aan de Oekraense grens verzamelde, vervolgens een speech hield waarin hij verklaarde dat Oekraene geen bestaansrecht heeft en dat hij met een speciale militaire operatie Oekraene zou innemen.
Vervolgens is het Russische leger de grens met Oekrane overgestoken, en de oorlog gestart.

Wat de VS vervolgens deed is Zelensky een veilige haven in ballingschap aanbieden. Die wees dat af en begon met de verdediging van Oekrane.
Toen bleek dat Oekraene daarin een kans maakt is het westen gedraaid, en wordt Oekraene nu gesteund in de verdediging van hun land.

Hoe kun je dat verdraaien naar dat het westen de oorlog heeft gestart.


quote:
Ze moeten een reden hebben om meer belastingen te kunnen heffen en alles te laten crashen, voor 2030.

BBB is een plan om iedereen eerst arm te maken en afhankelijk van de Globalisten(communisten). Dan heb je uiteindelijk iedereen in controle. Er komen gewoon geen goede dingen uit Xiden's administratie.
Leuk bedacht, maar het lijkt er meer op dat jij nu dit conflict gebruikt voor jouw agenda.

Meer belastingen heffen?
De energiebelasting in Nederland is juist tijdelijk verlaagd, verder zijn de toeslagen flink verhoogd, zijn er compensatieregelingen voor de hoge energieprijzen, etc.
Er is helemaal geen sprake van meer belastingen heffen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_208997709
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 22:53 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Vind jij ook dat Nederland in 1940 de agressor was toen die arme Duitsers zo gedemoniseerd werden?
Ja, dat was inderdaad zo, we hadden beloofd neutraal te blijven, maar hebben toen toch samengewerkt met Engeland.
Daardoor was Duitsland gedwongen om Nederland binnen te vallen, Rotterdam plat te bombarderen, de Joden etc te deporteren en ga zo maar verder.
Allemaal de schuld van Nederland, lees: VS/VK.
Duitsland was zelf het slachtoffer van agressie.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 4 mei 2023 @ 09:30:59 #194
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_208998652
Wat als die aanval op Kremlin een false flag betrof zodat Poetin algemene mobilisatie en een oorlogsverklaring kan afleggen 9 mei.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_208999310
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 09:30 schreef theguyver het volgende:
Wat als die aanval op Kremlin een false flag betrof zodat Poetin algemene mobilisatie en een oorlogsverklaring kan afleggen 9 mei.
Dit is wel een interessante analyse van de aanslag op het Kremlin, waarbij onder andere de false flag wordt besproken

Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 4 mei 2023 @ 11:07:22 #196
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_208999514
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 09:30 schreef theguyver het volgende:
Wat als die aanval op Kremlin een false flag betrof zodat Poetin algemene mobilisatie en een oorlogsverklaring kan afleggen 9 mei.
Rusland is toch al in oorlog met Oekrane?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_209000095
quote:
14s.gif Op donderdag 4 mei 2023 11:07 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Rusland is toch al in oorlog met Oekrane?
Het Kremlin ziet dat anders. Wie in Rusland de strijd in Oekrane omschrijft als een 'oorlog' loopt het risico in het gevang te verdwijnen. De Russische overheid heeft het nog steeds over een 'speciale operatie'.

[ Bericht 0% gewijzigd door KoosVogels op 04-05-2023 12:49:31 ]
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 4 mei 2023 @ 12:28:29 #198
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_209000213
quote:
14s.gif Op donderdag 4 mei 2023 11:07 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Rusland is toch al in oorlog met Oekrane?
Oeps verkeerde topic....
En nee.. speciale militaire operatie.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 4 mei 2023 @ 17:57:22 #199
323401 Kijkertje
met filter
pi_209003356
twitter

quote:
Four members of the far-right Proud Boys have been found guilty of seditious conspiracy by a jury in Washington, DC, for their roles to forcibly prevent the peaceful transfer of power from then-President Donald Trump to Joe Biden after the 2020 election.

Proud Boys were 'Donald Trump's army,' prosecutor says in closing arguments of seditious conspiracy trial
Defendants Enrique Tarrio - the Proud Boys longtime chairman - Ethan Nordean, Joseph Biggs, Zachary Rehl and Dominic Pezzola faced a range of charges, including three separate conspiracy charges, obstructing the Electoral College vote and tampering with evidence.

The guilty verdict marks the third time that prosecutors have secured convictions for seditious conspiracy in the Justice Department's historic prosecution of those who breached the US Capitol on January 6, 2021.
Reminder (wat Jack Smith kan gebruiken in zijn onderzoek naar Trump)



[ Bericht 13% gewijzigd door Kijkertje op 04-05-2023 18:03:19 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 4 mei 2023 @ 18:16:18 #200
323401 Kijkertje
met filter
pi_209003549
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 21:46 schreef KoosVogels het volgende:
Ben wel nieuwsgierig of onze conservatieve vrienden in deze reeks nog steeds zo enthousiast zijn over DeSantis. Dat vlammetje lijkt namelijk redelijk te doven.
DeSantis :')

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')