Het is ff wat anders dan dat groepsspelletjes gevoel...quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:24 schreef Puzzie het volgende:
Ik vind het vreselijk dat schilderen op nummer
Zeker niet maar er mogen wel prikkels zijn. Ik zou van zo’n “man” als Bern helemaal gek worden. Die loopt werkelijk nergens mee voor op. Altijd afwachtend. Ik heb het gevoel dat eigenlijk Sasha eerder hem moet beschermen dan andersom.quote:
Dat kan hoor. Je hoeft heus niet verplicht in de Bern fanclub. Maar ik zie hem niemand kwaad doen en het verbaasd mij dan ook dat het commentaar op Bern net zo heftig is als op bijv. Wanda of Sas...quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zeker niet maar er mogen wel prikkels zijn. Ik zou van zo’n “man” als Bern helemaal gek worden. Die loopt werkelijk nergens mee voor op. Altijd afwachtend. Ik heb het gevoel dat eigenlijk Sasha eerder hem moet beschermen dan andersom.
Nee van zulke types word ik niet warm of koud van.
Bern is een slaplul.. hij komt echt wel in agressievere actie zodra zijn naam op het Eliminatie scherm verschijnt als 2e of 3e ... zoals meerde dooie deelnemers zich "veilig" voelen daarquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:29 schreef engine het volgende:
[..]
Dat kan hoor. Je hoeft heus niet verplicht in de Bern fanclub. Maar ik zie hem niemand kwaad doen en het verbaasd mij dan ook dat het commentaar op Bern net zo heftig is als op bijv. Wanda of Sas...
Hij kan het ook nooit meer goed doen. Hij moet zich uitspreken maar als hij iets zegt moet hij zijn bek houden.
Ik ben niet bij een fanclub.. van niemand. Ik wel bewoners waar ik liever naar kijk, gewoon omdat ik daar vrolijk van word. Dat wordt ik van Bern niet, daar krijg ik eerder slaap van. Ik zeg ook helemaal niet dat het een slecht persoon is maar ik vind hem gewoon heel erg saai en voegt voor mij totaal maar dan ook echt helemaal niets toe. En volgens mij mag dat..quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:29 schreef engine het volgende:
[..]
Dat kan hoor. Je hoeft heus niet verplicht in de Bern fanclub. Maar ik zie hem niemand kwaad doen en het verbaasd mij dan ook dat het commentaar op Bern net zo heftig is als op bijv. Wanda of Sas...
Hij kan het ook nooit meer goed doen. Hij moet zich uitspreken maar als hij iets zegt moet hij zijn bek houden.
Wat denk je van de eenzijdige voeding. Energie wat je kwijtraakt. Bern is ook mog eens veel afgevallenquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien heeft Bern daar ook last van, ze hebben daar zo'n andere leefgewoonte, dat is niet te vergelijken met thuis.
Dat mag zekerquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ben niet bij een fanclub.. van niemand. Ik wel bewoners waar ik liever naar kijk, gewoon omdat ik daar vrolijk van word. Dat wordt ik van Bern niet, daar krijg ik eerder slaap van. Ik zeg ook helemaal niet dat het een slecht persoon is maar ik vind hem gewoon heel erg saai en voegt voor mij totaal maar dan ook echt helemaal niets toe. En volgens mij mag dat..
Plus de verveling, daar loop je echt op leeg, daar kan je al je energie aan kwijt raken.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:35 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Wat denk je van de eenzijdige voeding. Energie wat je kwijtraakt. Bern is ook mog eens veel afgevallen
Waarschijnlijk gaat dat weer fout Mirthe kennendequote:Op zaterdag 29 april 2023 20:38 schreef greysbones het volgende:
Mirthe mist wat
ze hebben de grijze gemist en loopt nu met verf van anderen
dat wordt weer wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |