Wat kan zij eigenlijk welquote:
Dat is wel onzin. Er zijn ook veel mensen vertrokken waar hij goed mee was en behalve Jeff heeft hij geen vijanden in de loods.....en Jeff heeft geen enkele reden om Bern als vijand te hebben....die is bang denk ik.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij heeft er totaal niet in geīnvesteerd.
Er loopt daar ook niet veel rond waarmee je een leuk gesprek zou willen...quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij heeft er totaal niet in geīnvesteerd.
Jeff heeft iemand nodig om tegenaan te trappen, een pispaal.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:53 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is wel onzin. Er zijn ook veel mensen vertrokken waar hij goed mee was en behalve Jeff heeft hij geen vijanden in de loods.....en Jeff heeft geen enkele reden om Bern als vijand te hebben....die is bang denk ik.
Ja dat dus. Nu iedere keer weer bezig tegen Bern.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:54 schreef tonja het volgende:
[..]
Jeff heeft iemand nodig om tegenaan te trappen, een pispaal.
Pestkop is het.
Ik heb het niet over vijanden.. niet gelijk weer het tegenovergestelde denkenquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:53 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is wel onzin. Er zijn ook veel mensen vertrokken waar hij goed mee was en behalve Jeff heeft hij geen vijanden in de loods.....en Jeff heeft geen enkele reden om Bern als vijand te hebben....die is bang denk ik.
Klopt idd maar je kan ook wat over koetjes en kalfjes praten.. niet altijd leuk maar op zo’n dag wel gezellig ipv de hele tijd alleen lopen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:53 schreef mangalie het volgende:
[..]
Er loopt daar ook niet veel rond waarmee je een leuk gesprek zou willen...
quote:
Zoals Ice. Die loopt al de hele dag alleen maar daar zeg je niks over..quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt idd maar je kan ook wat over koetjes en kalfjes praten.. niet altijd leuk maar op zo’n dag wel gezellig ipv de hele tijd alleen lopen.
Nou die loopt echt niet de hele dag alleen.. iedereen heeft al even met hem gelopen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:57 schreef engine het volgende:
[..]
Zoals Ice. Die loopt al de hele dag alleen maar daar zeg je niks over..
Ik vind het echt onzin.
quote:
Die moeder van Jeff is natuurlijk ook een topwijffiequote:Op zaterdag 29 april 2023 20:57 schreef greysbones het volgende:
Jeff
vergeleken met mijn moeder was Esther een oud wijf
(ze hadden het over Janet, dat ze als zij zo oud waren wel heel gelukkig mochten zijn als ze nog zo waren)
Ik ben er ook weg vanquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:58 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Nou ik ga even boksen kijken....tot straks als jullie klaar zijn met zeiken op Bern.
Als Jeff mee zou doen, zou er aan het eind alleen nog een skelet rondlopen. En gelukkig was Jeff er om met Wendy te koken, moet ook gebeuren.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:48 schreef mangalie het volgende:
Sportmanager : ik kan alles" staat er met een dikke jas en biertje bij..![]()
Dit is de beste rotsmoes die ik hierover tot nu toe heb gehoordquote:Op zaterdag 29 april 2023 21:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als Jeff mee zou doen, zou er aan het eind alleen nog een skelet rondlopen. En gelukkig was Jeff er om met Wendy te koken, moet ook gebeuren.
quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als Jeff mee zou doen, zou er aan het eind alleen nog een skelet rondlopen. En gelukkig was Jeff er om met Wendy te koken, moet ook gebeuren.
ja precies die heeft er een flinke tempo inzitten.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:50 schreef engine het volgende:
[..]
Ice is de enige die een horloge om heeft die het bijhoudt. Babette heeft inmiddels waarschijnlijk twee marathons gelopen.
Echt hoor, Babette blijft er flink het tempo inhoudenquote:Op zaterdag 29 april 2023 21:02 schreef maryo55 het volgende:
[..]
ja precies die heeft er een flinke tempo inzitten.
Volgens mij zijn ze vanmorgen om 11 uur begonnen, dus nog 14 uur te gaan.quote:
Bern zijn loopje ziet er niet goed uitquote:
En dan een nacht zonder slaap.quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze vanmorgen om 11 uur begonnen, dus nog 14 uur te gaan.
Ze zijn nog niet eens op de helft
Isaac had het eerder wel over dat hij M&M's mee had....wellicht gelekt uit de rugzakquote:Op zaterdag 29 april 2023 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bern zijn loopje ziet er niet goed uit
Hij ziet nu zelfs een M&M op de grond, hij is aan het hallucineren
Ik heb er ook een hard hoofd in, ik heb nog het meeste vertrouwen in Babette, die loopt nog steeds alsof ze net begonnen is.quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dan een nacht zonder slaap.
Moet het nog zien of ze het redden.
Dit is een makkelijk gedeelte met muziek en bewoners die mee willen wandelen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dan een nacht zonder slaap.
Moet het nog zien of ze het redden.
Zie je wel, de waarheid komt altijd aan het lichtquote:Op zaterdag 29 april 2023 21:07 schreef engine het volgende:
[..]
Isaac had het eerder wel over dat hij M&M's mee had....wellicht gelekt uit de rugzak
Nog maar 14 uurtjesquote:Op zaterdag 29 april 2023 21:08 schreef spapaars het volgende:
Kom op Bern, nog 14 uurtjes.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze loopt sinds 11 uur vanochtendquote:Op zaterdag 29 april 2023 21:09 schreef woxxel het volgende:
Maar loopt babette nu sinds cvanochtend of heeft ze pauzes
Babette loopt vanaf vanmorgen, ze is alleen even gestopt om pleisters te plakken.quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:09 schreef woxxel het volgende:
Die tenen van Babette hebben betere tijden gekend.quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb er ook een hard hoofd in, ik heb nog het meeste vertrouwen in Babette, die loopt nog steeds alsof ze net begonnen is.
quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:09 schreef woxxel het volgende:
quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die tenen van Babette hebben betere tijden gekend.
[ afbeelding ]
Zijn pluisjes van haar zwarte sokken.quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Helemaal nergensquote:Op zaterdag 29 april 2023 21:12 schreef woxxel het volgende:
En waar doen ze het voor?
ik heb de hele dag niet kunnen kijken
Ja die zagen er nogal goor uitquote:Op zaterdag 29 april 2023 21:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor de lol en voor ons, dat we eens iets anders te zien hebben dan kaartende en biljartende mensen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:12 schreef woxxel het volgende:
En waar doen ze het voor?
ik heb de hele dag niet kunnen kijken
quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:14 schreef woxxel het volgende:
[..]
Oke! Dan beginnen ze echt door te draaien.
Doelloos rondjes lopen
OOOh wat erg..Iemand loopt enkele uren heeft vieze voeten....GADVERDEGADVER,quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Babette heeft volgens mij de dubbele afstand afgelegd, ze haalt Isaac constant inquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Meerdere dan toch? Eunice Bern en Babette ook
Isaac doet het voor zijn dochter die 12 is geworden vandaag. Hij wilde iets doen op deze dag.Dacht eerst aan 12 uur lopen maar is toch voor 24 uur gegaan. `daarstraks liet hij wel blijken dat hij daar nu een beetje splijt van heeft.quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor de lol en voor ons, dat we eens iets anders te zien hebben dan kaartende en biljartende mensen.
Morgen marathon met 24 uur rummiekuppen....quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:14 schreef woxxel het volgende:
[..]
Oke! Dan beginnen ze echt door te draaien.
Doelloos rondjes lopen
Wat kan Zoë eigenlijk wel ???quote:
Ow ja, zoiets hoorde ik al. Maar ik dacht dat ze morgen jarig was, al doet dat er niet veel toequote:Op zaterdag 29 april 2023 21:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Isaac doet het voor zijn dochter die 12 is geworden vandaag. Hij wilde iets doen op deze dag.Dacht eerst aan 12 uur lopen maar is toch voor 24 uur gegaan. `daarstraks liet hij wel blijken dat hij daar nu een beetje splijt van heeft.
Ze heeft de vaart er goed in zittenquote:Op zaterdag 29 april 2023 21:17 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Babette heeft volgens mij de dubbele afstand afgelegd, ze haalt Isaac constant in
quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ja, zoiets hoorde ik al. Maar ik dacht dat ze morgen jarig was, al doet dat er niet veel toe
over een uur ligt ze in bedquote:Op zaterdag 29 april 2023 21:20 schreef Deisyy het volgende:
Zoe blijft de hele nacht op voor de gezel.
1 kilo fruit afwegenquote:Op zaterdag 29 april 2023 21:18 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Wat kan Zoë eigenlijk wel ???
Zichzelf opmaken lukt in mijn ogen ook niet echt/echt niet![]()
Geen idee waar zij nou goed in is....
O hoorde hem vanmiddag vertellen dat hij voor de verjaardag van zijn dochter deed dus ik ging er vanuit dat ze vandaag jarig wasquote:Op zaterdag 29 april 2023 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ja, zoiets hoorde ik al. Maar ik dacht dat ze morgen jarig was, al doet dat er niet veel toe
quote:
ze is wel goed in haar corvee taken, dat moet je haar nageven. En het opruimen en wassen.quote:
morgenquote:Op zaterdag 29 april 2023 21:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hoorde hem vanmiddag vertellen dat hij voor de verjaardag van zijn dochter deed dus ik ging er vanuit dat ze vandaag jarig was
En hij gaat morgen nog een taart maken om het te vierenquote:Op zaterdag 29 april 2023 21:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hoorde hem vanmiddag vertellen dat hij voor de verjaardag van zijn dochter deed dus ik ging er vanuit dat ze vandaag jarig was
Glory 85quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:58 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Nou ik ga even boksen kijken....tot straks als jullie klaar zijn met zeiken op Bern.
quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:22 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
ze is wel goed in haar corvee taken, dat moet je haar nageven. En het opruimen en wassen.
hij heeft niks om zich voor te schamen als hij stoptquote:Op zaterdag 29 april 2023 21:23 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het lijkt steeds erger te worden....
Hij gaat hier ontzettende spierpijn van krijgen, hij zet zijn benen heel onnatuurlijk neer.quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:23 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het lijkt steeds erger te worden....
Vanaf het begin loopt Bern al heel rustig te slenteren, maar het laatste uur zie je hem steeds moeilijker gaan lopen (niet raar natuurlijk na zoveel uur)quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:08 schreef woxxel het volgende:
Ik denk dat ie kapotte voeten heeft.
Zoals hij nu slentert gaat ie alleen maar meer pijn krijgen.
Hij kan beter stoppen als t nog xo lang moet
Als hij nog lopen kan morgenquote:Op zaterdag 29 april 2023 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En hij gaat morgen nog een taart maken om het te vieren
Ook op van die schoenen die niks voorstellen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft niks om zich voor te schamen als hij stopt
en jezelf helemaal stuk lopen is ook niet echt handig
goffer ik wist dat ik iets wereldschokkends vergeten was..... en ze gooit het minstens 1 keer in de week naar de hoofden van anderen..... tja... en vergeet Groningen/Groningen vooral niet (pffffff als je dāār trots op moet zijn...)quote:
oh ja en anderen commanderen bleek vooral de laatste dagenquote:Op zaterdag 29 april 2023 21:22 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
ze is wel goed in haar corvee taken, dat moet je haar nageven. En het opruimen en wassen.
Je ziet dat Rupert het er moeilijker mee heeft dan in het begin. `Imadiddin stapt er nog net zo makkelijk overquote:Op zaterdag 29 april 2023 21:26 schreef Deisyy het volgende:
Ima en Rupie hebben vandaag ook aardig wat stappen gezet.
wat maakt het uit, die kutregie miste het tochquote:Op zaterdag 29 april 2023 21:30 schreef greysbones het volgende:
Eunice wil net zo als Rupie doen
maar Rupie heeft de moves
Rupie perste er zojuist nog wel wat leuke dansmoves uitquote:Op zaterdag 29 april 2023 21:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je ziet dat Rupert het er moeilijker mee heeft dan in het begin. `Imadiddin stapt er nog net zo makkelijk over
Rupie danst er doorheenquote:Op zaterdag 29 april 2023 21:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je ziet dat Rupert het er moeilijker mee heeft dan in het begin. `Imadiddin stapt er nog net zo makkelijk over
Jaja, opdat we het maar niet vergeten.....quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:29 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
goffer ik wist dat ik iets wereldschokkends vergeten was..... en ze gooit het minstens 1 keer in de week naar de hoofden van anderen..... tja... en vergeet Groningen/Groningen vooral niet (pffffff als je dāār trots op moet zijn...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |