O dat is geen 24 uur lopen dus als je tussen door kan rustenquote:Op zaterdag 29 april 2023 16:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze wisselen af .. later lopen er weer anderen mee...
Sommigen willen wel 24 uur lopen, zoals ICEquote:Op zaterdag 29 april 2023 16:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is geen 24 uur lopen dus als je tussen door kan rusten
Hij moet wel. het was zijn idee.quote:Op zaterdag 29 april 2023 16:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Sommigen willen wel 24 uur lopen, zoals ICE
Rupert en Imadiddin ook en Bern en Babette die lopen door?quote:Op zaterdag 29 april 2023 16:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Sommigen willen wel 24 uur lopen, zoals ICE
Jep en Eunice ook.quote:Op zaterdag 29 april 2023 16:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rupert en Imadiddin ook en Bern en Babette die lopen door?
O ja die ook nog , die zie ik het wel halen, en Isaac en Imadiddin ook welquote:
Benieuwd hoe ze er bij lopen rond 11 uur vanavondquote:Op zaterdag 29 april 2023 16:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja die ook nog , die zie ik het wel halen, en Isaac en Imadiddin ook wel
Dat zie ik niet meer om 23 uur, ik lees het morgen wel. Ja Isaac ging hard, en Bern zo traagquote:Op zaterdag 29 april 2023 16:46 schreef engine het volgende:
[..]
Benieuwd hoe ze er bij lopen rond 11 uur vanavonden dat duurt nog ff. Babbel loopt erg snel. Isaac is al best wat terug gegaan in tempo lijkt het.
Babs heeft er goed de vaart in.quote:Op zaterdag 29 april 2023 16:54 schreef engine het volgende:
Isaac wordt weer op een ronde gezet door Babbel![]()
[ afbeelding ]
Isaac ook alquote:Op zaterdag 29 april 2023 16:56 schreef engine het volgende:
Bern begint pijn te voelen in zijn heupen en voeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |