Lastig als Eunice hele tijd in strak pakje voorbij komt gelopen.quote:
Ja die weet wel hoe ze spelletjes moet spelenquote:Op zaterdag 29 april 2023 11:15 schreef engine het volgende:
[..]
Lastig als Eunice hele tijd in strak pakje voorbij komt gelopen.
quote:Op zaterdag 29 april 2023 11:15 schreef engine het volgende:
[..]
Lastig als Eunice hele tijd in strak pakje voorbij komt gelopen.
Ze mogen ook in de loods lopen, dus dat zullen ze straks wel doen zei Icequote:Op zaterdag 29 april 2023 11:17 schreef xsaskiax het volgende:
Mogguh
ik had verwacht dat ze de loods ook wel open zouden gooien (net zoals de vorige keren met lopen), ze worden toch knettergek van het alleen maar rondjes in die tuin lopen![]()
Ja dat lijkt mij ook als je dat 24 uur moet doenquote:Op zaterdag 29 april 2023 11:17 schreef xsaskiax het volgende:
Mogguh
ik had verwacht dat ze de loods ook wel open zouden gooien (net zoals de vorige keren met lopen), ze worden toch knettergek van het alleen maar rondjes in die tuin lopen![]()
Zo maar voor de lol, wilde Isaac graagquote:
De boksbalquote:
Hij heeft ze er al uit en geen idee hoe hij aan dat horloge komtquote:Op zaterdag 29 april 2023 11:18 schreef chufi het volgende:
Waarom heeft ICE zn handen in zn zakken ? En hoe komt ie aan dat speciale horloge?
Gaat weer aan de kantquote:
Wel roken maar al lopend denk ikquote:
Horloge had hij al met dat 8000 stappen renquote:Op zaterdag 29 april 2023 11:18 schreef chufi het volgende:
Waarom heeft ICE zn handen in zn zakken ? En hoe komt ie aan dat speciale horloge?
Loopt ook niet lekker denk ikquote:Op zaterdag 29 april 2023 11:21 schreef Dotteke het volgende:
Marciano heeft het niet lang volgehouden met de boksbal op zijn schouders te lopen
quote:Op zaterdag 29 april 2023 11:21 schreef Dotteke het volgende:
Marciano heeft het niet lang volgehouden met de boksbal op zijn schouders te lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |