Is dat voor 3 dagen ?quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:07 schreef 5thencounter het volgende:
Zit nix lekkers voor ZooWie bij dus
[ afbeelding ]
Toch klonken er vanmorgen toen Wendy, Isaac en Marciano samen liepen andere geluiden, veel minder positief (of ik moet het verkeerd begrepen hebben)quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom haar zo de hand boven het hoofd wordt gehouden door Wen , Bep en nog wat mensen
Dat heb ik gezien ,maar ze 'gunnen' het haar welquote:Op zaterdag 29 april 2023 14:12 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Toch klonken er vanmorgen toen Wendy, Isaac en Marciano samen liepen andere geluiden, veel minder positief (of ik moet het verkeerd begrepen hebben)
Wendy weet hoe het in zijn werk gaat, ze heeft er vaker besteld (dat is wel een rustig idee, God weet wat er anders met het eten zou gebeuren..... alles in 1 dag op of zo)quote:
Ik hoorde het ook, (terwijl ik mijn eigen hello fresh aan t opruimen was.) Zoe die overal met d'r neus /en wimpers bij wil zijn.quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:07 schreef danaqui het volgende:
[..]
Was echt goed van Wendy ze was echt boos
Dan is het nog niet genoeg ...quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Schijnt zo.. ik hoor SeikSas nog iets roepen van "omrekenen voor 1817 personen"
Dat is idd voor drie dagen.. toch denk ik dat als het eenmaal klaar is gemaakt het tegenvalt met de hoeveelheid wat ze op hun bord hebben liggen. Ze klagen vaak dat het eten niet genoeg is terwijl ik me afvraag waar ze ermee blijven. Ik kan die porties die ze met het avondeten hebben niet op. Het eten van Hello Fresh is lekker maar het zijn niet grote porties. Ik denk dat ze ook daar weer commentaar op zullen hebben.quote:
Normaliter is zo'n doos voor vier personen,. het lijkt mij dat Hello Fresh maaltijden voor 17 personen geeft , en niet voor vier, dus ze zullen wel meerdere dozen voor dat gerecht krijgenquote:
Ik snap het ook niet, ik dacht dat Hello fresh per doos maaltijden waren voor x personen... ze gooien nu alles doorelkaarquote:
Ze hebben verschillende zakken met daarop hetzelfde nummer, mag toch hopen dat het voor 17 personen isquote:Op zaterdag 29 april 2023 14:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Normaliter is zo'n doos voor vier personen,. het lijkt mij dat Hello Fresh maaltijden voor 17 personen geeft , en niet voor vier, dus ze zullen wel meerdere dozen voor dat gerecht krijgen
Ja preciesquote:Op zaterdag 29 april 2023 14:16 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze hebben verschillende zakken met daarop hetzelfde nummer, mag toch hopen dat het voor 17 personen is
Ze hebben drie verschillende nummers op de zakken.quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:16 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze hebben verschillende zakken met daarop hetzelfde nummer, mag toch hopen dat het voor 17 personen is
18 mogelijk zelfs... maar ze zijn grotere porties gewend ....quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Normaliter is zo'n doos voor vier personen,. het lijkt mij dat Hello Fresh maaltijden voor 17 personen geeft , en niet voor vier, dus ze zullen wel meerdere dozen voor dat gerecht krijgen
Maar dat ligt hun zelf , niet aan Hello Fresh ,want dat zijn gewoon goede maaltijdenquote:Op zaterdag 29 april 2023 14:19 schreef chufi het volgende:
[..]
18 mogelijk zelfs... maar ze zijn grotere porties gewend ....
Ja dat komt door de Wanda's en de Kenzy's die 4 kilo pasta bleven rekenen zelfs toen het aantal bewoners gehalveerd wasquote:Op zaterdag 29 april 2023 14:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dat ligt hun zelf , niet aan Hello Fresh ,want dat zijn gewoon goede maaltijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |