Toch zegt zijn gedrag wel iets over hem. Hij loopt op alle manieren Eunice te pleasen terwijl hij voor Esther nog nooit iets heeft gedaan terwijl zij alles wel voor hem heeft gedaan. Was ziekelijk van haar natuurlijk maar dan nog kun je wel een keer iets terugdoen. Hij heeft werkelijk al die maanden alleen maar geprofiteerd van haar. Hij legt dat elke keer uit als dat hij haar geen hoop wil geven maar dat is in dit geval echtgenote onzin.. wil niet zeggen dat je dan nooit diegene een kopje thee kunt geven of eens een keer een boterham smeren.quote:Op zaterdag 29 april 2023 13:17 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
en hij staat momenteel zijn mond vol te stouwen met brood, lijkt wel of hij bang is dat hij tekort komt.
Ah hij maakt ook brood voor Eunice, die hard loopt te 'giechelen' dat hij dat doet.
Er is maar een ding dat JW boeit, hoe krijg ik Eunice zo snel mogelijk mijn bed inquote:Op zaterdag 29 april 2023 13:13 schreef Judiwi het volgende:
JW het boeit hem allemaal niets, maar ondertussen overal commentaar op en zich overal mee bemoeien. Bah bah
Dat denk ik niet ..quote:Op zaterdag 29 april 2023 13:27 schreef Limbus het volgende:
[..]
Er is maar een ding dat JW boeit, hoe krijg ik Eunice zo snel mogelijk mijn bed in
Maar hij is de hele dag op stream en dan is het logisch dat er over hem wordt gesproken en wat we dan op stream zien is dat wat er continu wordt benoemdquote:
Ja dat maakte het nu net vrolijk.. maar ja de hele dag muziek dan kunnen ze niet knippen en plakken natuurlijkquote:Op zaterdag 29 april 2023 13:45 schreef engine het volgende:
Jammer dat de muziek niet aan mag blijven. Gaf nog een beetje gezelligheid aan het lopen.
quote:Op zaterdag 29 april 2023 13:46 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë vindt het weer nodig om te schreeuwen: heeee Eunice, ik weet niet wat je doetttt maar voor mij heeft hij nog nooit limonade gepakt (over JW) en dan net als altijd als ze denkt iets 'leuks' te hebben gezegd die mond een stukje zogenaamd sexy open, beetje scheef wegtrekkend..... en rondkijkend of iemand haar 'leuke' opmerking gehoord heeft.........
Heee JW heb je wel ineens 2 kinderen erbij, van geen kinderen naar 2 kinderen, gelukkig zijn ze oud genoeg om zelf te poepen!!!! (en weer die mond open.....)
Maar hij vindt het water toch wat koud, dus hakt nog even wat hout, en dit allemaal op blote voeten. Splinters all over the place.quote:Op zaterdag 29 april 2023 13:47 schreef lojanda het volgende:
Jasper denkt lopen jullie maar.. ik ga lekker de hottub in
Dacht dat ze net zeiden om 4 uur weer muziek. Denk dat ze af en toe een periode muziek aan mogen zetten.quote:Op zaterdag 29 april 2023 13:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja dat maakte het nu net vrolijk.. maar ja de hele dag muziek dan kunnen ze niet knippen en plakken natuurlijk
Uit haar mond komt alleen maar poep.. en make-upquote:Op zaterdag 29 april 2023 13:46 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë vindt het weer nodig om te schreeuwen: heeee Eunice, ik weet niet wat je doetttt maar voor mij heeft hij nog nooit limonade gepakt (over JW) en dan net als altijd als ze denkt iets 'leuks' te hebben gezegd die mond een stukje zogenaamd sexy open, beetje scheef wegtrekkend..... en rondkijkend of iemand haar 'leuke' opmerking gehoord heeft.........
Heee JW heb je wel ineens 2 kinderen erbij, van geen kinderen naar 2 kinderen, gelukkig zijn ze oud genoeg om zelf te poepen!!!! (en weer die mond open.....)
quote:Op zaterdag 29 april 2023 13:49 schreef engine het volgende:
[..]
Dacht dat ze net zeiden om 4 uur weer muziek. Denk dat ze af en toe een periode muziek aan mogen zetten.
Ja en dan op zo’n lange splinter trappenquote:Op zaterdag 29 april 2023 13:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar hij vindt het water toch wat koud, dus hakt nog even wat hout, en dit allemaal op blote voeten. Splinters all over the place.
Vier uur hoorde ik ook iddquote:Op zaterdag 29 april 2023 13:49 schreef engine het volgende:
[..]
Dacht dat ze net zeiden om 4 uur weer muziek. Denk dat ze af en toe een periode muziek aan mogen zetten.
Neusspray.. doet hij heel vaak.quote:Op zaterdag 29 april 2023 13:51 schreef Deisyy het volgende:
Wat deed Jappie nou in zijn neus in de slaapkamer?
Ach het is weer eens iets anders dan kaarten en biljarten, en het is voor ons ook lekker om buiten streams te kijken met dit mooie weer.quote:Op zaterdag 29 april 2023 13:51 schreef Sestra666 het volgende:
wat een onzin dat lopenals het nu voor een goed doel was ofzo..
Ook saai vd streamers
Ik vind het iig leuker om naar te kijken als dat ze de hele dag aan het kaarten zijn.quote:Op zaterdag 29 april 2023 13:51 schreef Sestra666 het volgende:
wat een onzin dat lopenals het nu voor een goed doel was ofzo..
Ook saai vd streamers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |