Dat vermoed ik welquote:Op zaterdag 29 april 2023 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan is het een ander verhaal. Vroeg mij ook al steeds af waarom ze aan Bern vroeg hoe lang ze gelopen hadden. Heeft dat met haar Longcovid te maken?
Wat een wereld wonder die Zoë zegquote:Op zaterdag 29 april 2023 12:11 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe: "Rolling Stones was ook vorig jaar. Toen was ie ziek, Ozzy Osborne"
JW: "Nee, niet Ozzy Osborne, dat is Mick Jagger, Ozzy Osborne is van Black Sabbath. Dat is die gek, die is helemaal doorgedraaid "
Zoe: "Ja, die gaat met dat gekke wijf toch? Ozzy Osborne, van in dat hotel in Amsterdam dat ze 24 uur op dat bed.."
JW: "Nee dat was John Lennon met Yoko Ono, van de Beatles dat is al heel lang geleden."
aub zegquote:Op zaterdag 29 april 2023 12:30 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik zou bij Bern lange stukken touw weghouden want hij lijkt levensmoe
quote:Op zaterdag 29 april 2023 12:30 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik zou bij Bern lange stukken touw weghouden want hij lijkt levensmoe
Denk dat dat bedoeld wordt met games spelen.quote:
dat gaat zoe niet pikkenquote:Op zaterdag 29 april 2023 12:37 schreef xsaskiax het volgende:
Janet zat een kwartier geleden te drammen dat ze Hints wilde gaan spelen..... iedereen raadde het haar af, omdat ze allemaal nog gezellig lopen te praten....
ik slingerde de streams aan en wat zie ik........ Janet die Hints staat te doen!
Wat is het toch een vreselijk vervelende drammer !!!!
Janet doet wat Janet wil en luistert naar niemand
(uhhhh wilde Marciano haar nou manager maken samen met Zoë????)
Dan weet je zeker dat het chaos, geschreeuw en gesnauw in de keuken wordt, 2 vrouwen die met grote slabakken door de loods gaan lopen.... geen van beiden kan met een computer overweg (denk ik).. eentje die geld uit wil geven en de ander die op de centen zit....en ga zo maar door.... verzekerd van een puinhoop die door anderen weer opgeruimd kan gaan wordenquote:
Zoe heeft daar in principe weinig over in te brengen ,want er zijn genoeg mensen die zich wel zorgen maken om haar aankomende manager-schapquote:
ik gun zooi niks , oh jawel ik gun haar exit met eliminatiequote:Op zaterdag 29 april 2023 12:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zoe heeft daar in principe weinig over in te brengen ,want er zijn genoeg mensen die zich wel zorgen maken om haar aankomende manager-schap
Dus wss gaan bepaalde mensen haar 5 weken 'begeleiden' want ze gunnen het haar![]()
Ik heb het ook niet over de COSquote:Op zaterdag 29 april 2023 12:55 schreef cinsan het volgende:
[..]
ik gun zooi niks , oh jawel ik gun haar exit met eliminatie
💪quote:Op zaterdag 29 april 2023 13:12 schreef Puzzie het volgende:
De mensen hebben Jeff weer weten raken op de juiste fakking snaar , mei wordt de maand van Jeff
Is een Tilburgs drankjequote:
Kloptquote:Op zaterdag 29 april 2023 13:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
Is een Tilburgs drankjeerg lekkere kruidenlikeur
![]()
Zo benieuwd wie het lopen vandaag gaan volhouden..
En natuurlijk weer van af de bank.. of het nu binnen buiten of in de kas is, hij hangt in een bank en blijft zeuren en klagenquote:Op zaterdag 29 april 2023 13:13 schreef Judiwi het volgende:
JW het boeit hem allemaal niets, maar ondertussen overal commentaar op en zich overal mee bemoeien. Bah bah
en hij staat momenteel zijn mond vol te stouwen met brood, lijkt wel of hij bang is dat hij tekort komt.quote:Op zaterdag 29 april 2023 13:13 schreef Judiwi het volgende:
JW het boeit hem allemaal niets, maar ondertussen overal commentaar op en zich overal mee bemoeien. Bah bah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |