Ze wandelen, dat is maar 3½ to 4km/h , als ze dat vol blijven houden tenminstequote:Op zaterdag 29 april 2023 11:43 schreef chufi het volgende:
5 x 24 = 120 dus 20 km tijd voor plaspauzes en hapjes
Daar houden ze rekening mee maar ze gunnen het haar welquote:Op zaterdag 29 april 2023 11:55 schreef cinsan het volgende:
[..]
zal wel zooi worden of iemand uit kamp ice
Neequote:Op zaterdag 29 april 2023 11:57 schreef xsaskiax het volgende:
Zie ik het heel verkeerd..???
Marciano lijkt ineens veel meer naar Wendy te trekken dan naar Babette.
Is het door de uitval en commentaar van Babette dat hij nu een ander 'doel' zoekt??
Waar was ze nou de hele tijd?quote:Op zaterdag 29 april 2023 11:31 schreef spapaars het volgende:
Mirthe wilde graag wandelen, maar vindt die rondjes saai.
gaatquote:
O dan is het een ander verhaal. Vroeg mij ook al steeds af waarom ze aan Bern vroeg hoe lang ze gelopen hadden. Heeft dat met haar Longcovid te maken?quote:Op zaterdag 29 april 2023 11:52 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Sas mag van de fysiotherapeut maar een aantal minuten lopen. Eerst deed ze dat met Bern smorgens nu met jappie. Ze vraagt ook steeds hoe lang lopen we...o nog een paar minuten. Ik hoorde haat vandeweek zeggen dat ze gaat vragen aan de fysio of ze langer mag.
ja ze werkt nu aan herstel daarvan ze doet met bern aangepaste oefeningen, mijn dochter doet dit ook heeft ook long covidquote:Op zaterdag 29 april 2023 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan is het een ander verhaal. Vroeg mij ook al steeds af waarom ze aan Bern vroeg hoe lang ze gelopen hadden. Heeft dat met haar Longcovid te maken?
En ze mag wel al die games doen?quote:Op zaterdag 29 april 2023 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan is het een ander verhaal. Vroeg mij ook al steeds af waarom ze aan Bern vroeg hoe lang ze gelopen hadden. Heeft dat met haar Longcovid te maken?
Onvoorstelbaar eigenlijk. Als je Zoe vraagt welk merk haar oogpotlood is, zal ze je meteen het goede antwoord geven. Kind is echt domquote:Op zaterdag 29 april 2023 12:11 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe: "Rolling Stones was ook vorig jaar. Toen was ie ziek, Ozzy Osborne"
JW: "Nee, niet Ozzy Osborne, dat is Mick Jagger, Ozzy Osborne is van Black Sabbath. Dat is die gek, die is helemaal doorgedraaid "
Zoe: "Ja, die gaat met dat gekke wijf toch? Ozzy Osborne, van in dat hotel in Amsterdam dat ze 24 uur op dat bed.."
JW: "Nee dat was John Lennon met Yoko Ono, van de Beatles dat is al heel lang geleden."
Honolulu heeft een Prada winkelquote:Op zaterdag 29 april 2023 12:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar eigenlijk. Als je Zoe vraagt welk merk haar oogpotlood is, zal ze je meteen het goede antwoord geven. Kind is echt dom
quote:Op zaterdag 29 april 2023 12:11 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe: "Rolling Stones was ook vorig jaar. Toen was ie ziek, Ozzy Osborne"
JW: "Nee, niet Ozzy Osborne, dat is Mick Jagger, Ozzy Osborne is van Black Sabbath. Dat is die gek, die is helemaal doorgedraaid "
Zoe: "Ja, die gaat met dat gekke wijf toch? Ozzy Osborne, van in dat hotel in Amsterdam dat ze 24 uur op dat bed.."
JW: "Nee dat was John Lennon met Yoko Ono, van de Beatles dat is al heel lang geleden."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |