Zoiets.quote:Op zaterdag 29 april 2023 11:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe maar een toeter voor de verandering een 23-uur opdracht ...
Duurt niet lang tot JW zelf handjeloopt met zijn MiniMilfjequote:Op zaterdag 29 april 2023 11:36 schreef spapaars het volgende:
JW vind dat handje in handje lopen van Ruppie en Imadingedingeding helemaal niets.
24 uur maar volgens zijn eigen schatting gaat hij op 96 km uitkomen (de berekening klopt echter niet). Toen hij uitkwam bij 96 maakte hij als doel 100 km.quote:Op zaterdag 29 april 2023 11:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Is het nou 24 uur of is het 100km ... Beetje duidelijkheid graag..
24 uur, maar ze berekenen hoeveel ze in die 24 uur kunnen/gaan lopen. Ze gaan uit van 5 km per uur.quote:Op zaterdag 29 april 2023 11:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Is het nou 24 uur of is het 100km ... Beetje duidelijkheid graag..
Juist, dat kan ik me ook wel voorstellenquote:Op zaterdag 29 april 2023 11:41 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
24 uur, maar ze berekenen hoeveel ze in die 24 uur kunnen/gaan lopen. Ze gaan uit van 5 km per uur.
dat zou dus net geen 100 km zijn, zegt Marc? Isaac dan ga ik iets harder om die 100 vol te maken.
Ik heb niet het idee dat iemand dit gaat volhouden.quote:Op zaterdag 29 april 2023 11:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is het ook, ze hadden weer een paar kilometer moeten rennen, dit is saai.
rekenen is niet zijn beste kantquote:Op zaterdag 29 april 2023 11:43 schreef chufi het volgende:
5 x 24 = 120 dus 20 km tijd voor plaspauzes en hapjes
Gezien Jeff de explosieve is uit deze drie eerder andersom.quote:Op zaterdag 29 april 2023 11:44 schreef Tuttebolleke het volgende:
Sas en jappie zo dichtbij Jeffrey ?
Moet Jeffrey nu gaan uitkijken ?
Ik zou die 100 km echt een knappe prestatie vindenquote:Op zaterdag 29 april 2023 11:45 schreef Chanel5 het volgende:
Ik geef ze weinig kans dit vol te houden maar we zullen het zien.
Maar na al dat gezeik van die 2 zou je wat anders verwachten want jappie wilde hem slaan en Sasha geloof ik zelfs vermoorden……quote:Op zaterdag 29 april 2023 11:46 schreef engine het volgende:
[..]
Gezien Jeff de explosieve is uit deze drie eerder andersom.
Sas zit uiteraard bij jappiequote:Op zaterdag 29 april 2023 11:47 schreef Dotteke het volgende:
Sas heeft het alweer opgegeven Bern loopt nog wel, nou ja lopen hij sloft een beetje
quote:Op zaterdag 29 april 2023 11:48 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Maar na al dat gezeik van die 2 zou je wat anders verwachten want jappie wilde hem slaan en Sasha geloof ik zelfs vermoorden……
Zoë wil gewoon verbaal aanwezig zijn, maar weet eigenlijk niets te vertellen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 11:44 schreef utopia2.0 het volgende:
Wel commentaar leveren, maar zelf niet meedoen. Zoe
Sas mag van de fysiotherapeut maar een aantal minuten lopen. Eerst deed ze dat met Bern smorgens nu met jappie. Ze vraagt ook steeds hoe lang lopen we...o nog een paar minuten. Ik hoorde haat vandeweek zeggen dat ze gaat vragen aan de fysio of ze langer mag.quote:Op zaterdag 29 april 2023 11:47 schreef Dotteke het volgende:
Sas heeft het alweer opgegeven Bern loopt nog wel, nou ja lopen hij sloft een beetje
ze doet met bern ook oefeningenquote:Op zaterdag 29 april 2023 11:52 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Sas mag van de fysiotherapeut maar een aantal minuten lopen. Eerst deed ze dat met Bern smorgens nu met jappie. Ze vraagt ook steeds hoe lang lopen we...o nog een paar minuten. Ik hoorde haat vandeweek zeggen dat ze gaat vragen aan de fysio of ze langer mag.
zal wel zooi worden of iemand uit kamp icequote:Op zaterdag 29 april 2023 11:54 schreef engine het volgende:
"voor hetzelfde geldt doet ze het wel heel goed"
Ciano over de aanstaand manager.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |