Lastig als Eunice hele tijd in strak pakje voorbij komt gelopen.quote:
Ja die weet wel hoe ze spelletjes moet spelenquote:Op zaterdag 29 april 2023 11:15 schreef engine het volgende:
[..]
Lastig als Eunice hele tijd in strak pakje voorbij komt gelopen.
quote:Op zaterdag 29 april 2023 11:15 schreef engine het volgende:
[..]
Lastig als Eunice hele tijd in strak pakje voorbij komt gelopen.
Ze mogen ook in de loods lopen, dus dat zullen ze straks wel doen zei Icequote:Op zaterdag 29 april 2023 11:17 schreef xsaskiax het volgende:
Mogguh
ik had verwacht dat ze de loods ook wel open zouden gooien (net zoals de vorige keren met lopen), ze worden toch knettergek van het alleen maar rondjes in die tuin lopen![]()
Ja dat lijkt mij ook als je dat 24 uur moet doenquote:Op zaterdag 29 april 2023 11:17 schreef xsaskiax het volgende:
Mogguh
ik had verwacht dat ze de loods ook wel open zouden gooien (net zoals de vorige keren met lopen), ze worden toch knettergek van het alleen maar rondjes in die tuin lopen![]()
Zo maar voor de lol, wilde Isaac graagquote:
De boksbalquote:
Hij heeft ze er al uit en geen idee hoe hij aan dat horloge komtquote:Op zaterdag 29 april 2023 11:18 schreef chufi het volgende:
Waarom heeft ICE zn handen in zn zakken ? En hoe komt ie aan dat speciale horloge?
Gaat weer aan de kantquote:
Wel roken maar al lopend denk ikquote:
Horloge had hij al met dat 8000 stappen renquote:Op zaterdag 29 april 2023 11:18 schreef chufi het volgende:
Waarom heeft ICE zn handen in zn zakken ? En hoe komt ie aan dat speciale horloge?
Loopt ook niet lekker denk ikquote:Op zaterdag 29 april 2023 11:21 schreef Dotteke het volgende:
Marciano heeft het niet lang volgehouden met de boksbal op zijn schouders te lopen
quote:Op zaterdag 29 april 2023 11:21 schreef Dotteke het volgende:
Marciano heeft het niet lang volgehouden met de boksbal op zijn schouders te lopen
Nee, lijkt mij ook niet.quote:
Dat gaat gaat volgens mij, ook snel vervelenquote:Op zaterdag 29 april 2023 11:31 schreef spapaars het volgende:
Mirthe wilde graag wandelen, maar vindt die rondjes saai.
Dat snap ik dan ook wel weer, wordt je toch knetter van om dit 24 uur te doen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 11:31 schreef spapaars het volgende:
Ze moet natuurlijk uitrusten voor als ze manager wordt 😂quote:Op zaterdag 29 april 2023 11:31 schreef utopia2.0 het volgende:
Zoe doet dus niet mee. Onzen toekomstige manager
Is gewoon te lui om mee te doenquote:Op zaterdag 29 april 2023 11:32 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ze moet natuurlijk uitrusten voor als ze manager wordt 😂
Is het ook, ze hadden weer een paar kilometer moeten rennen, dit is saai.quote:Op zaterdag 29 april 2023 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat snap ik dan ook wel weer, wordt je toch knetter van om dit 24 uur te doen.
Doe maar een toeter voor de verandering een 23-uur opdracht ...quote:Op zaterdag 29 april 2023 11:31 schreef spapaars het volgende:
quote:Op zaterdag 29 april 2023 11:36 schreef OmaJacky het volgende:
Jw weer commentaar op rupi en imi omdat ze hand in hand lopen.
Waarom moet dat nu , wat is de meerwaarde ervan,ik zie t nut er niet van in.
Zoiets.quote:Op zaterdag 29 april 2023 11:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe maar een toeter voor de verandering een 23-uur opdracht ...
Duurt niet lang tot JW zelf handjeloopt met zijn MiniMilfjequote:Op zaterdag 29 april 2023 11:36 schreef spapaars het volgende:
JW vind dat handje in handje lopen van Ruppie en Imadingedingeding helemaal niets.
24 uur maar volgens zijn eigen schatting gaat hij op 96 km uitkomen (de berekening klopt echter niet). Toen hij uitkwam bij 96 maakte hij als doel 100 km.quote:Op zaterdag 29 april 2023 11:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Is het nou 24 uur of is het 100km ... Beetje duidelijkheid graag..
24 uur, maar ze berekenen hoeveel ze in die 24 uur kunnen/gaan lopen. Ze gaan uit van 5 km per uur.quote:Op zaterdag 29 april 2023 11:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Is het nou 24 uur of is het 100km ... Beetje duidelijkheid graag..
Juist, dat kan ik me ook wel voorstellenquote:Op zaterdag 29 april 2023 11:41 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
24 uur, maar ze berekenen hoeveel ze in die 24 uur kunnen/gaan lopen. Ze gaan uit van 5 km per uur.
dat zou dus net geen 100 km zijn, zegt Marc? Isaac dan ga ik iets harder om die 100 vol te maken.
Ik heb niet het idee dat iemand dit gaat volhouden.quote:Op zaterdag 29 april 2023 11:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is het ook, ze hadden weer een paar kilometer moeten rennen, dit is saai.
rekenen is niet zijn beste kantquote:Op zaterdag 29 april 2023 11:43 schreef chufi het volgende:
5 x 24 = 120 dus 20 km tijd voor plaspauzes en hapjes
Gezien Jeff de explosieve is uit deze drie eerder andersom.quote:Op zaterdag 29 april 2023 11:44 schreef Tuttebolleke het volgende:
Sas en jappie zo dichtbij Jeffrey ?
Moet Jeffrey nu gaan uitkijken ?
Ik zou die 100 km echt een knappe prestatie vindenquote:Op zaterdag 29 april 2023 11:45 schreef Chanel5 het volgende:
Ik geef ze weinig kans dit vol te houden maar we zullen het zien.
Maar na al dat gezeik van die 2 zou je wat anders verwachten want jappie wilde hem slaan en Sasha geloof ik zelfs vermoorden……quote:Op zaterdag 29 april 2023 11:46 schreef engine het volgende:
[..]
Gezien Jeff de explosieve is uit deze drie eerder andersom.
Sas zit uiteraard bij jappiequote:Op zaterdag 29 april 2023 11:47 schreef Dotteke het volgende:
Sas heeft het alweer opgegeven Bern loopt nog wel, nou ja lopen hij sloft een beetje
quote:Op zaterdag 29 april 2023 11:48 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Maar na al dat gezeik van die 2 zou je wat anders verwachten want jappie wilde hem slaan en Sasha geloof ik zelfs vermoorden……
Zoë wil gewoon verbaal aanwezig zijn, maar weet eigenlijk niets te vertellen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 11:44 schreef utopia2.0 het volgende:
Wel commentaar leveren, maar zelf niet meedoen. Zoe
Sas mag van de fysiotherapeut maar een aantal minuten lopen. Eerst deed ze dat met Bern smorgens nu met jappie. Ze vraagt ook steeds hoe lang lopen we...o nog een paar minuten. Ik hoorde haat vandeweek zeggen dat ze gaat vragen aan de fysio of ze langer mag.quote:Op zaterdag 29 april 2023 11:47 schreef Dotteke het volgende:
Sas heeft het alweer opgegeven Bern loopt nog wel, nou ja lopen hij sloft een beetje
ze doet met bern ook oefeningenquote:Op zaterdag 29 april 2023 11:52 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Sas mag van de fysiotherapeut maar een aantal minuten lopen. Eerst deed ze dat met Bern smorgens nu met jappie. Ze vraagt ook steeds hoe lang lopen we...o nog een paar minuten. Ik hoorde haat vandeweek zeggen dat ze gaat vragen aan de fysio of ze langer mag.
zal wel zooi worden of iemand uit kamp icequote:Op zaterdag 29 april 2023 11:54 schreef engine het volgende:
"voor hetzelfde geldt doet ze het wel heel goed"
Ciano over de aanstaand manager.
Ze wandelen, dat is maar 3½ to 4km/h , als ze dat vol blijven houden tenminstequote:Op zaterdag 29 april 2023 11:43 schreef chufi het volgende:
5 x 24 = 120 dus 20 km tijd voor plaspauzes en hapjes
Daar houden ze rekening mee maar ze gunnen het haar welquote:Op zaterdag 29 april 2023 11:55 schreef cinsan het volgende:
[..]
zal wel zooi worden of iemand uit kamp ice
Neequote:Op zaterdag 29 april 2023 11:57 schreef xsaskiax het volgende:
Zie ik het heel verkeerd..???
Marciano lijkt ineens veel meer naar Wendy te trekken dan naar Babette.
Is het door de uitval en commentaar van Babette dat hij nu een ander 'doel' zoekt??
Waar was ze nou de hele tijd?quote:Op zaterdag 29 april 2023 11:31 schreef spapaars het volgende:
gaatquote:
O dan is het een ander verhaal. Vroeg mij ook al steeds af waarom ze aan Bern vroeg hoe lang ze gelopen hadden. Heeft dat met haar Longcovid te maken?quote:Op zaterdag 29 april 2023 11:52 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Sas mag van de fysiotherapeut maar een aantal minuten lopen. Eerst deed ze dat met Bern smorgens nu met jappie. Ze vraagt ook steeds hoe lang lopen we...o nog een paar minuten. Ik hoorde haat vandeweek zeggen dat ze gaat vragen aan de fysio of ze langer mag.
ja ze werkt nu aan herstel daarvan ze doet met bern aangepaste oefeningen, mijn dochter doet dit ook heeft ook long covidquote:Op zaterdag 29 april 2023 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan is het een ander verhaal. Vroeg mij ook al steeds af waarom ze aan Bern vroeg hoe lang ze gelopen hadden. Heeft dat met haar Longcovid te maken?
En ze mag wel al die games doen?quote:Op zaterdag 29 april 2023 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan is het een ander verhaal. Vroeg mij ook al steeds af waarom ze aan Bern vroeg hoe lang ze gelopen hadden. Heeft dat met haar Longcovid te maken?
Onvoorstelbaar eigenlijk. Als je Zoe vraagt welk merk haar oogpotlood is, zal ze je meteen het goede antwoord geven. Kind is echt domquote:Op zaterdag 29 april 2023 12:11 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe: "Rolling Stones was ook vorig jaar. Toen was ie ziek, Ozzy Osborne"
JW: "Nee, niet Ozzy Osborne, dat is Mick Jagger, Ozzy Osborne is van Black Sabbath. Dat is die gek, die is helemaal doorgedraaid "
Zoe: "Ja, die gaat met dat gekke wijf toch? Ozzy Osborne, van in dat hotel in Amsterdam dat ze 24 uur op dat bed.."
JW: "Nee dat was John Lennon met Yoko Ono, van de Beatles dat is al heel lang geleden."
Honolulu heeft een Prada winkelquote:Op zaterdag 29 april 2023 12:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar eigenlijk. Als je Zoe vraagt welk merk haar oogpotlood is, zal ze je meteen het goede antwoord geven. Kind is echt dom
quote:Op zaterdag 29 april 2023 12:11 schreef KinKiJan het volgende:
JW: "Nee, niet Ozzy Osborne, dat is Mick Jagger, Ozzy Osborne is van Black Sabbath. Dat is die gek, die is helemaal doorgedraaid "
Zoe: "Ja, die gaat met dat gekke wijf toch? Ozzy Osborne, van in dat hotel in Amsterdam dat ze 24 uur op dat bed.."
JW: "Nee dat was John Lennon met Yoko Ono, van de Beatles dat is al heel lang geleden."
Dat vermoed ik welquote:Op zaterdag 29 april 2023 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een wereld wonder die Zoë zegquote:Op zaterdag 29 april 2023 12:11 schreef KinKiJan het volgende:
aub zegquote:Op zaterdag 29 april 2023 12:30 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik zou bij Bern lange stukken touw weghouden want hij lijkt levensmoe
quote:Op zaterdag 29 april 2023 12:30 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik zou bij Bern lange stukken touw weghouden want hij lijkt levensmoe
Denk dat dat bedoeld wordt met games spelen.quote:
dat gaat zoe niet pikkenquote:Op zaterdag 29 april 2023 12:37 schreef xsaskiax het volgende:
Janet zat een kwartier geleden te drammen dat ze Hints wilde gaan spelen..... iedereen raadde het haar af, omdat ze allemaal nog gezellig lopen te praten....
ik slingerde de streams aan en wat zie ik........ Janet die Hints staat te doen!
Wat is het toch een vreselijk vervelende drammer !!!!
Janet doet wat Janet wil en luistert naar niemand
(uhhhh wilde Marciano haar nou manager maken samen met Zoë????)
Dan weet je zeker dat het chaos, geschreeuw en gesnauw in de keuken wordt, 2 vrouwen die met grote slabakken door de loods gaan lopen.... geen van beiden kan met een computer overweg (denk ik).. eentje die geld uit wil geven en de ander die op de centen zit....en ga zo maar door.... verzekerd van een puinhoop die door anderen weer opgeruimd kan gaan wordenquote:
Zoe heeft daar in principe weinig over in te brengen ,want er zijn genoeg mensen die zich wel zorgen maken om haar aankomende manager-schapquote:
ik gun zooi niks , oh jawel ik gun haar exit met eliminatiequote:Op zaterdag 29 april 2023 12:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zoe heeft daar in principe weinig over in te brengen ,want er zijn genoeg mensen die zich wel zorgen maken om haar aankomende manager-schap
Dus wss gaan bepaalde mensen haar 5 weken 'begeleiden' want ze gunnen het haar![]()
Ik heb het ook niet over de COSquote:Op zaterdag 29 april 2023 12:55 schreef cinsan het volgende:
[..]
ik gun zooi niks , oh jawel ik gun haar exit met eliminatie
💪quote:Op zaterdag 29 april 2023 13:12 schreef Puzzie het volgende:
De mensen hebben Jeff weer weten raken op de juiste fakking snaar , mei wordt de maand van Jeff
Is een Tilburgs drankjequote:
Kloptquote:Op zaterdag 29 april 2023 13:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
Is een Tilburgs drankjeerg lekkere kruidenlikeur
![]()
Zo benieuwd wie het lopen vandaag gaan volhouden..
En natuurlijk weer van af de bank.. of het nu binnen buiten of in de kas is, hij hangt in een bank en blijft zeuren en klagenquote:Op zaterdag 29 april 2023 13:13 schreef Judiwi het volgende:
JW het boeit hem allemaal niets, maar ondertussen overal commentaar op en zich overal mee bemoeien. Bah bah
en hij staat momenteel zijn mond vol te stouwen met brood, lijkt wel of hij bang is dat hij tekort komt.quote:Op zaterdag 29 april 2023 13:13 schreef Judiwi het volgende:
JW het boeit hem allemaal niets, maar ondertussen overal commentaar op en zich overal mee bemoeien. Bah bah
Toch zegt zijn gedrag wel iets over hem. Hij loopt op alle manieren Eunice te pleasen terwijl hij voor Esther nog nooit iets heeft gedaan terwijl zij alles wel voor hem heeft gedaan. Was ziekelijk van haar natuurlijk maar dan nog kun je wel een keer iets terugdoen. Hij heeft werkelijk al die maanden alleen maar geprofiteerd van haar. Hij legt dat elke keer uit als dat hij haar geen hoop wil geven maar dat is in dit geval echtgenote onzin.. wil niet zeggen dat je dan nooit diegene een kopje thee kunt geven of eens een keer een boterham smeren.quote:Op zaterdag 29 april 2023 13:17 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
en hij staat momenteel zijn mond vol te stouwen met brood, lijkt wel of hij bang is dat hij tekort komt.
Ah hij maakt ook brood voor Eunice, die hard loopt te 'giechelen' dat hij dat doet.
Er is maar een ding dat JW boeit, hoe krijg ik Eunice zo snel mogelijk mijn bed inquote:Op zaterdag 29 april 2023 13:13 schreef Judiwi het volgende:
Dat denk ik niet ..quote:Op zaterdag 29 april 2023 13:27 schreef Limbus het volgende:
[..]
Er is maar een ding dat JW boeit, hoe krijg ik Eunice zo snel mogelijk mijn bed in
Maar hij is de hele dag op stream en dan is het logisch dat er over hem wordt gesproken en wat we dan op stream zien is dat wat er continu wordt benoemdquote:
Ja dat maakte het nu net vrolijk.. maar ja de hele dag muziek dan kunnen ze niet knippen en plakken natuurlijkquote:Op zaterdag 29 april 2023 13:45 schreef engine het volgende:
Jammer dat de muziek niet aan mag blijven. Gaf nog een beetje gezelligheid aan het lopen.
quote:Op zaterdag 29 april 2023 13:46 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë vindt het weer nodig om te schreeuwen: heeee Eunice, ik weet niet wat je doetttt maar voor mij heeft hij nog nooit limonade gepakt (over JW) en dan net als altijd als ze denkt iets 'leuks' te hebben gezegd die mond een stukje zogenaamd sexy open, beetje scheef wegtrekkend..... en rondkijkend of iemand haar 'leuke' opmerking gehoord heeft.........
Heee JW heb je wel ineens 2 kinderen erbij, van geen kinderen naar 2 kinderen, gelukkig zijn ze oud genoeg om zelf te poepen!!!! (en weer die mond open.....)
Maar hij vindt het water toch wat koud, dus hakt nog even wat hout, en dit allemaal op blote voeten. Splinters all over the place.quote:Op zaterdag 29 april 2023 13:47 schreef lojanda het volgende:
Jasper denkt lopen jullie maar.. ik ga lekker de hottub in
Dacht dat ze net zeiden om 4 uur weer muziek. Denk dat ze af en toe een periode muziek aan mogen zetten.quote:Op zaterdag 29 april 2023 13:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja dat maakte het nu net vrolijk.. maar ja de hele dag muziek dan kunnen ze niet knippen en plakken natuurlijk
Uit haar mond komt alleen maar poep.. en make-upquote:Op zaterdag 29 april 2023 13:46 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë vindt het weer nodig om te schreeuwen: heeee Eunice, ik weet niet wat je doetttt maar voor mij heeft hij nog nooit limonade gepakt (over JW) en dan net als altijd als ze denkt iets 'leuks' te hebben gezegd die mond een stukje zogenaamd sexy open, beetje scheef wegtrekkend..... en rondkijkend of iemand haar 'leuke' opmerking gehoord heeft.........
Heee JW heb je wel ineens 2 kinderen erbij, van geen kinderen naar 2 kinderen, gelukkig zijn ze oud genoeg om zelf te poepen!!!! (en weer die mond open.....)
quote:Op zaterdag 29 april 2023 13:49 schreef engine het volgende:
[..]
Dacht dat ze net zeiden om 4 uur weer muziek. Denk dat ze af en toe een periode muziek aan mogen zetten.
Ja en dan op zo’n lange splinter trappenquote:Op zaterdag 29 april 2023 13:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar hij vindt het water toch wat koud, dus hakt nog even wat hout, en dit allemaal op blote voeten. Splinters all over the place.
Vier uur hoorde ik ook iddquote:Op zaterdag 29 april 2023 13:49 schreef engine het volgende:
[..]
Dacht dat ze net zeiden om 4 uur weer muziek. Denk dat ze af en toe een periode muziek aan mogen zetten.
Neusspray.. doet hij heel vaak.quote:Op zaterdag 29 april 2023 13:51 schreef Deisyy het volgende:
Wat deed Jappie nou in zijn neus in de slaapkamer?
Ach het is weer eens iets anders dan kaarten en biljarten, en het is voor ons ook lekker om buiten streams te kijken met dit mooie weer.quote:Op zaterdag 29 april 2023 13:51 schreef Sestra666 het volgende:
wat een onzin dat lopenals het nu voor een goed doel was ofzo..
Ook saai vd streamers
Ik vind het iig leuker om naar te kijken als dat ze de hele dag aan het kaarten zijn.quote:Op zaterdag 29 april 2023 13:51 schreef Sestra666 het volgende:
wat een onzin dat lopenals het nu voor een goed doel was ofzo..
Ook saai vd streamers
Hij doet het alleen op de slaapkamer en soms gebruikt Wendy het ook.. zo verslavend.quote:
quote:Op zaterdag 29 april 2023 13:55 schreef Deisyy het volgende:
Wel een geestdodend rondje hoor, ze kunnen met dit weer best de deuren van de loods open zetten en daar ook doorheen lopen.
Ja echt zoveel.. Babette zei er van de week ook wat van.quote:Op zaterdag 29 april 2023 13:56 schreef Puzzie het volgende:
Ik vraag me af of Marciano zelf wel doorheeft hoe vaak hij aan zijn kale plekken zit
Dan kijken ze weer even naar iets anders ook. Echt heel saai zo.quote:Op zaterdag 29 april 2023 13:55 schreef Deisyy het volgende:
Wel een geestdodend rondje hoor, ze kunnen met dit weer best de deuren van de loods open zetten en daar ook doorheen lopen.
Dat hoor je veel jaquote:Op zaterdag 29 april 2023 13:58 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Verslaafd aan neusspray ? Hij zou niet de eerste zijn.
Moeilijk om er mee te stoppen..quote:
Wendy stond met een mes in beeld en stuurde Zoë weg.. stel je voor dat zequote:
Jammer dat het altijd van korte duur isquote:Op zaterdag 29 april 2023 14:07 schreef danaqui het volgende:
[..]
Was echt goed van Wendy ze was echt boos
"Ziet er lekker uit" roepen tegen een doos rauwe meuk valt ook niet opquote:Op zaterdag 29 april 2023 14:08 schreef engine het volgende:
Nu is het ineens "thanks hello fresh"
Zoë op haar kloten gehad dat ze niet mag zeiken over een sponsor
Ik snap echt niet waarom haar zo de hand boven het hoofd wordt gehouden door Wen , Bep en nog wat mensenquote:Op zaterdag 29 april 2023 14:08 schreef engine het volgende:
Nu is het ineens "thanks hello fresh"
Zoë op haar kloten gehad dat ze niet mag zeiken over een sponsor
Nee ik ook niet. Strontvervelend kind.quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom haar zo de hand boven het hoofd wordt gehouden door Wen , Bep en nog wat mensen
Is dat voor 3 dagen ?quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:07 schreef 5thencounter het volgende:
Zit nix lekkers voor ZooWie bij dus
[ afbeelding ]
Toch klonken er vanmorgen toen Wendy, Isaac en Marciano samen liepen andere geluiden, veel minder positief (of ik moet het verkeerd begrepen hebben)quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom haar zo de hand boven het hoofd wordt gehouden door Wen , Bep en nog wat mensen
Dat heb ik gezien ,maar ze 'gunnen' het haar welquote:Op zaterdag 29 april 2023 14:12 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Toch klonken er vanmorgen toen Wendy, Isaac en Marciano samen liepen andere geluiden, veel minder positief (of ik moet het verkeerd begrepen hebben)
Wendy weet hoe het in zijn werk gaat, ze heeft er vaker besteld (dat is wel een rustig idee, God weet wat er anders met het eten zou gebeuren..... alles in 1 dag op of zo)quote:
Ik hoorde het ook, (terwijl ik mijn eigen hello fresh aan t opruimen was.) Zoe die overal met d'r neus /en wimpers bij wil zijn.quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:07 schreef danaqui het volgende:
[..]
Was echt goed van Wendy ze was echt boos
Dan is het nog niet genoeg ...quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Schijnt zo.. ik hoor SeikSas nog iets roepen van "omrekenen voor 1817 personen"
Dat is idd voor drie dagen.. toch denk ik dat als het eenmaal klaar is gemaakt het tegenvalt met de hoeveelheid wat ze op hun bord hebben liggen. Ze klagen vaak dat het eten niet genoeg is terwijl ik me afvraag waar ze ermee blijven. Ik kan die porties die ze met het avondeten hebben niet op. Het eten van Hello Fresh is lekker maar het zijn niet grote porties. Ik denk dat ze ook daar weer commentaar op zullen hebben.quote:
Normaliter is zo'n doos voor vier personen,. het lijkt mij dat Hello Fresh maaltijden voor 17 personen geeft , en niet voor vier, dus ze zullen wel meerdere dozen voor dat gerecht krijgenquote:
Ik snap het ook niet, ik dacht dat Hello fresh per doos maaltijden waren voor x personen... ze gooien nu alles doorelkaarquote:
Ze hebben verschillende zakken met daarop hetzelfde nummer, mag toch hopen dat het voor 17 personen isquote:Op zaterdag 29 april 2023 14:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Normaliter is zo'n doos voor vier personen,. het lijkt mij dat Hello Fresh maaltijden voor 17 personen geeft , en niet voor vier, dus ze zullen wel meerdere dozen voor dat gerecht krijgen
Ja preciesquote:Op zaterdag 29 april 2023 14:16 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze hebben verschillende zakken met daarop hetzelfde nummer, mag toch hopen dat het voor 17 personen is
Ze hebben drie verschillende nummers op de zakken.quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:16 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze hebben verschillende zakken met daarop hetzelfde nummer, mag toch hopen dat het voor 17 personen is
18 mogelijk zelfs... maar ze zijn grotere porties gewend ....quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Normaliter is zo'n doos voor vier personen,. het lijkt mij dat Hello Fresh maaltijden voor 17 personen geeft , en niet voor vier, dus ze zullen wel meerdere dozen voor dat gerecht krijgen
Maar dat ligt hun zelf , niet aan Hello Fresh ,want dat zijn gewoon goede maaltijdenquote:Op zaterdag 29 april 2023 14:19 schreef chufi het volgende:
[..]
18 mogelijk zelfs... maar ze zijn grotere porties gewend ....
Ja dat komt door de Wanda's en de Kenzy's die 4 kilo pasta bleven rekenen zelfs toen het aantal bewoners gehalveerd wasquote:Op zaterdag 29 april 2023 14:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dat ligt hun zelf , niet aan Hello Fresh ,want dat zijn gewoon goede maaltijden
En dan krijg je een bloedneus..quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:22 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
klopt, schijnt verslavend te werken en je neusslijmvlies gaat er van de kloten
Dat heb je goed begrepen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:12 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Toch klonken er vanmorgen toen Wendy, Isaac en Marciano samen liepen andere geluiden, veel minder positief (of ik moet het verkeerd begrepen hebben)
Ik denk niet dat het verstandig is om te duiken in dat zwembad.quote:
Zeker , ik heb ze altijd voor 2 personen en dat ik meer dan genoeg.quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dat ligt hun zelf , niet aan Hello Fresh ,want dat zijn gewoon goede maaltijden
Al die gebroken nekjes is zo rommelig hequote:Op zaterdag 29 april 2023 14:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het verstandig is om te duiken in dat zwembad.
sjesus, er zijn wel mensen die met een dergelijke duik in zo'n ondiep zwembad gewoon een dwarslaesie hebben opgelopen.quote:
quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:24 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Al die gebroken nekjes is zo rommelig he
hahaha jij bent echt erg (leukquote:Op zaterdag 29 april 2023 14:25 schreef lojanda het volgende:
[..]![]()
Dan stopt het alsnog voor augustus.
Een groter persoon met duiken breekt zijn nek. Echt gevaarlijk duiken in zulk laag water.quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:23 schreef xsaskiax het volgende:
Jasper duikt in het zwembad, klimt er gelijk uit en gaat de hottub in
Van mijn kleinkinderen weet ik dat ze een paar keer douchen kunnen 'overleven'quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:28 schreef lojanda het volgende:
De meesten hebben nog steeds die nep tattoos van Koningsdag in hun nek![]()
Hoelang blijven die zitten?
Eric was beetje boos over de rook die van de hottub kwam en waar ze steeds doorheen moeten lopen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 13:52 schreef Sestra666 het volgende:
Erik zeurt over iets, maar weet niet waarover
Okéquote:Op zaterdag 29 april 2023 14:29 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Van mijn kleinkinderen weet ik dat ze een paar keer douchen kunnen 'overleven'
Die andere stream hoor je iedereen door elkaar. Kan er niks van volgen zo.quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:33 schreef lojanda het volgende:
Bern en Eunice op stream.. dan ga ik heel snel naar de andere stream
Niet te doen iddquote:Op zaterdag 29 april 2023 14:34 schreef engine het volgende:
[..]
Die andere stream hoor je iedereen door elkaar. Kan er niks van volgen zo.
Klopt maar een stream met Bern en Eunice trek ik niet om te volgenquote:Op zaterdag 29 april 2023 14:34 schreef engine het volgende:
[..]
Die andere stream hoor je iedereen door elkaar. Kan er niks van volgen zo.
Dat klopt, sinds de laatste keer sex tussen Wanda en Jasper mag hij niet meer bij haar liggenquote:Op zaterdag 29 april 2023 14:35 schreef lojanda het volgende:
Nu ik Wendy en Jasper samen in de hottub zie moet ik denken aan de tijd dat ze zowat elke nacht samen sliepen. Dat is volgens mij sinds Wanda weg is niet meer voor gekomen..
En nu zeker niet meer want ze kan dat nu live volgenquote:Op zaterdag 29 april 2023 14:37 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat klopt, sinds de laatste keer sex tussen Wanda en Jasper mag hij niet meer bij haar liggen
Moraima vermaakt zich nog prima met haar vakjes inkleuren.. ze schiet weer in een hoestbui en roept”nou Moraima” en blijft gewoon door schilderenquote:
Volgens mij kleding inleveren en bijvoorbeeld een kerstboom kopen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:47 schreef Puzzie het volgende:
Ice koopt tegenwoordig 1x in de maand in de kringloop winkel zijn kleding
En kleding zei hij netquote:Op zaterdag 29 april 2023 14:48 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Volgens mij kleding inleveren en bijvoorbeeld een kerstboom kopen.
Iedere maand een kerstboom kopenquote:Op zaterdag 29 april 2023 14:48 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Volgens mij kleding inleveren en bijvoorbeeld een kerstboom kopen.
Isaac?? Dat had ik echt niet van hem verwacht.. dacht dat hij erg van de merken was.quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:47 schreef Puzzie het volgende:
Ice koopt tegenwoordig 1x in de maand in de kringloop winkel zijn kleding
Eunice had gisteren al een duik genomen.quote:
Je kan ook merken kopen in kringloopwinkels .. Second hand klinkt meer sjiekquote:Op zaterdag 29 april 2023 14:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Isaac?? Dat had ik echt niet van hem verwacht.. dacht dat hij erg van de merken was.
Vintage is nu toch hipperdepipquote:Op zaterdag 29 april 2023 14:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je kan ook merken kopen in kringloopwinkels .. Second hand klinkt meer sjiek
Zo kan je het ook horen , maar hij had het ook over kledingquote:Op zaterdag 29 april 2023 14:51 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
[..]
12 kerstbomen is huis ! Gezellig 😂
Ik dus ook, ik twijfel wel aan zijn verhaal.quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Isaac?? Dat had ik echt niet van hem verwacht.. dacht dat hij erg van de merken was.
Ik twijfel ook hoor, Isaac kijkt eerst naar de persoon waar hij mee praat en komt dan pas met een onderwerp.quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dus ook, ik twijfel wel aan zijn verhaal.
Precies, hij zit Erik een beetje naar de mond te praten.quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:56 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik twijfel ook hoor, Isaac kijkt eerst naar de persoon waar hij mee praat en komt dan pas met een onderwerp.
waarom? Klinkt wel een beetje als een vooroordeelquote:Op zaterdag 29 april 2023 14:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit snap ik dus niet , vooroordelenquote:Op zaterdag 29 april 2023 14:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Precies, hij zit Erik een beetje naar de mond te praten.
Klopt ja, dat is wel een beetje een vooroordeel wat ik over Isaac heb.quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
waarom? Klinkt wel een beetje als een vooroordeel![]()
Tegenwoordig is dat zelfs in die wereld geen taboe meer
Dat is het zekerquote:Op zaterdag 29 april 2023 15:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klopt ja, dat is wel een beetje een vooroordeel wat ik over Isaac heb.
Weet ik wel maar had dat van hem niet verwacht omdat hij zo Pietje precies is..quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je kan ook merken kopen in kringloopwinkels .. Second hand klinkt meer sjiek
Weet niet of hij daar over zou liegen maar ik had het ook echt niet verwacht.quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zegt ook meer over de verwachtingen en (voor)oordelen van kijkers dan van Ice zelfquote:Op zaterdag 29 april 2023 15:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Weet ik wel maar had dat van hem niet verwacht omdat hij zo Pietje precies is..
Is overigens niets mis mee hoor.. ik kom er ook weleens. Alleen naar kleding kijk ik nooit.
Zeker niets mis mee, spullen een tweede, derde, vierde kans gunnen isquote:Op zaterdag 29 april 2023 15:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Weet ik wel maar had dat van hem niet verwacht omdat hij zo Pietje precies is..
Is overigens niets mis mee hoor.. ik kom er ook weleens. Alleen naar kleding kijk ik nooit.
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 29 april 2023 15:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeker niets mis mee, spullen een tweede, derde, vierde kans gunnen is
Klopt, het zegt wat over mijn verwachting van Isaac, niets mis mee lijkt me.quote:Op zaterdag 29 april 2023 15:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het zegt ook meer over de verwachtingen en (voor)oordelen van kijkers dan van Ice zelf
het is niet eens zozeer dat het onderwerp "de kringloopwinkel" is, maar meer nog dat Isaac dus een onderwerp zoekt bij zijn gesprekspartner en daar dan erg over door gaat. Een onderwerp wat die ander dus na aan het hart ligt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |