ALWEER!!quote:
bern gaat het proberen , eunice en bep en dachht myrthe ookquote:Op zaterdag 29 april 2023 08:58 schreef Frummelie het volgende:
Wel leuk voor Isaac dat Erik mee gaat lopen, ik hoop dat er nog meer aansluiten..
Nou dat is wel hartstikke leuk... ook leuk voor ons om naar te kijken vannacht...quote:Op zaterdag 29 april 2023 08:59 schreef cinsan het volgende:
[..]
bern gaat het proberen , eunice en bep en dachht myrthe ook
als ze het laten zienquote:Op zaterdag 29 april 2023 09:01 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou dat is wel hartstikke leuk... ook leuk voor ons om maar te kijken vannacht...
Ben benieuwd naar de spelregelsquote:Op zaterdag 29 april 2023 09:01 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou dat is wel hartstikke leuk... ook leuk voor ons om maar te kijken vannacht...
Ik denk dat iedereen op z'n eigen manier die 24 uur vol mag lopen... als je maar blijft lopen...quote:Op zaterdag 29 april 2023 09:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de spelregelsmaar die zijn uiteraard niet bekend.
Ze verbaast je misschien nog wel, ik vind als ze met Bern aan het sporten is, ze een flink uithoudingsvermogen heeft maar ik ga niet zeggen dat ze hem uit loopt... dat geloof ik ook niet.quote:
En een kusje in haar nekquote:
Was een uitspraak van Wendy net. Ik denk ook dat ze wel uithoudingsvermogen heeft en ze heeft al ooit 16 uur gewandeld dus wel enig idee wat haar te wachten staat.quote:Op zaterdag 29 april 2023 09:10 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze verbaast je misschien nog wel, ik vind als ze met Bern aan het sporten is, ze een flink uithoudingsvermogen heeft maar ik ga niet zeggen dat ze hem uit loopt... dat geloof ik ook niet.
Alleen jammer dat Isaac niet de poort uit looptquote:Op zaterdag 29 april 2023 08:58 schreef Frummelie het volgende:
Wel leuk voor Isaac dat Erik mee gaat lopen, ik hoop dat er nog meer aansluiten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |