en dat sas overdag veel bij japie is valt mee , ze praten gewoon als vrienden , maar ja sommige maken er weer wat anders vanquote:Op zaterdag 29 april 2023 08:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dat betekent toch niet dat hij daarom een eerlijk slachtoffer is voor Jeff.
Pick on someone your own size.
Dat wint Jeff dik, althans met woorden.quote:Op zaterdag 29 april 2023 08:16 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik wacht met enige spanning op de dag dat Jeffrey en Isaac tegenover elkaar staan.
Zo zie ik dat ook hoor. Een maatje om mee te babbelen en te wandelen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 08:17 schreef cinsan het volgende:
[..]
en dat sas overdag veel bij japie is valt mee , ze praten gewoon als vrienden , maar ja sommige maken er weer wat anders van
Isaac ook, hij strekte zijn vingersquote:Op zaterdag 29 april 2023 08:20 schreef Frummelie het volgende:
Eunice is zich al aant klaarmaken voor de 24 uurs loop..
verbaal is jef goed dat is dan ook allesquote:Op zaterdag 29 april 2023 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat wint Jeff dik, althans met woorden.
Isaac herhaalt te veel waardoor Jeff meer met woorden kan slaan
bern slaapt graag uitquote:Op zaterdag 29 april 2023 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo zie ik dat ook hoor. Een maatje om mee te babbelen en te wandelen.
Alhoewel ze eerder altijd met Bern ging lopen
Wandelen kan je de hele dag doenquote:
Verbaal is hij intens gemeenquote:Op zaterdag 29 april 2023 08:35 schreef cinsan het volgende:
[..]
verbaal is jef goed dat is dan ook alles
ook waar , maar bern en sas zijn ook veel samen overdag alleen we zien het niet , gisteravond zaten ze in de kas , niet op stream geweest soms flits toen er paar gingen wandelenquote:
is verbale agressie bij jefquote:Op zaterdag 29 april 2023 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Verbaal is hij intens gemeen
Langzaam aan staan de bewoners op Jw is er uit en Isaac staat zijn tanden te poetsen.
Dat is ook zo we zien lang niet alles wat er gedaan/besproken wordt zonder dat het het horen/zienquote:Op zaterdag 29 april 2023 08:40 schreef cinsan het volgende:
[..]
ook waar , maar bern en sas zijn ook veel samen overdag alleen we zien het niet , gisteravond zaten ze in de kas , niet op stream geweest soms flits toen er paar gingen wandelen
Onder het motto van "misschien" en "ik denk" constant verzonnen dingen typen over andere zodra er kritiek op Jeff komt. Beetje flauw.quote:Op zaterdag 29 april 2023 08:17 schreef cinsan het volgende:
[..]
en dat sas overdag veel bij japie is valt mee , ze praten gewoon als vrienden , maar ja sommige maken er weer wat anders van
en dan merendeels aannames die niet kloppenquote:Op zaterdag 29 april 2023 08:49 schreef engine het volgende:
[..]
Onder het motto van "misschien" en "ik denk" constant verzonnen dingen typen over andere zodra er kritiek op Jeff komt. Beetje flauw.
quote:Op zaterdag 29 april 2023 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Isaac ook, hij strekte zijn vingers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |