DIe is alvast aan het wennen voor de volgende maandquote:
zijn winterjas lijkt me vrij zwaarquote:Op zaterdag 29 april 2023 06:50 schreef engine het volgende:
Ik ga er scherp op toezien dat ice blijft lopen en dat 15 kilo ook 15 kilo is. Een jas is geen 5 kilo![]()
Goedemorgen
Toch geen vijf kilo?quote:
Die beige winterjas zou zo maar die richting op kunnen gaan is een vrij dikke wat langere jas.quote:Op zaterdag 29 april 2023 06:50 schreef engine het volgende:
Ik ga er scherp op toezien dat ice blijft lopen en dat 15 kilo ook 15 kilo is. Een jas is geen 5 kilo![]()
Goedemorgen
Isaac heeft zo'n geblokte Spalding jas. Ik denk dat die zwaar kan zijn.quote:Op zaterdag 29 april 2023 07:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die beige winterjas zou zo maar die richting op kunnen gaan is een vrij dikke wat langere jas.
Ga je er stiekem bij staan met een weegschaalquote:Op zaterdag 29 april 2023 06:50 schreef engine het volgende:
Goedemorgen
Die winterjas weegt hooguit 1,5-2 kgquote:Op zaterdag 29 april 2023 06:55 schreef engine het volgende:
[..]
Toch geen vijf kilo?
Dan moet ice die jas maar even wegen
Ben benieuwd of ze dan ook mee gaat lopenquote:Op zaterdag 29 april 2023 07:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die winterjas weegt hooguit 1,5-2 kg
De grote Isaac show vandaag, Zoe zal hem wel aanmoedigen.
quote:Op zaterdag 29 april 2023 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze dan ook mee gaat lopen
Misschien als Isaac een spiegel op zijn rug plaktquote:
Denk dat ze allemaal gaan lopen, maar dan ook letterlijk lopen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 07:28 schreef cinsan het volgende:
van de vrouwen denk ik alleen bep ,eunice en myrthe die gaan lopen
Je geeft zelf al de antwoorden.....quote:Op zaterdag 29 april 2023 01:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker! Maar vroeg me eigenlijk meer af waarom ze sommige gesprekken wel op stream zetten, maar andere gesprekken (op eerdere tijdstippen) halverwege afdraaien naar slapers terwijl er duidelijk nog zat mensen wakker zijn. Eerder was het excuus 'bewaren ze voor tv' nog wel te snappen, maar als ze ook daar niks laten zien dan ben ik nieuwsgierig naar wat de oorzaak is. De bezetting achter? Of de personen en/of onderwerp van gesprek?
Het zijn nog steeds gewoon mensen he..quote:Op zaterdag 29 april 2023 01:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het is geen memory, het gaat om dik ¤ 800.000
Maar dat betekent toch niet dat hij daarom een eerlijk slachtoffer is voor Jeff.quote:Op zaterdag 29 april 2023 01:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Om nog even terug te komen op Bern, zelfs Sasha, zijn vriendin is overdag liever met Jappie dan met hem. Mssn vindt zij hem ook te saai, ze vond in het begin Jeff maar wat leuk en die 2 personen zijn het tegenovergestelde van elkaar.
Ik wacht met enige spanning op de dag dat Jeffrey en Isaac tegenover elkaar staan.quote:Op zaterdag 29 april 2023 08:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dat betekent toch niet dat hij daarom een eerlijk slachtoffer is voor Jeff.
Pick on someone your own size.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |