Dat is inderdaad wat ik zeg op basis wat ik van hem zie op zowel streams als in uitzendingen. Als er geen animo is voor die evenementen ligt dat dan aan de evenementen of aan mensen die niet mee willen doen? Ik als kijker heb toch echt meer plezier beleefd aan slagbal en 'minuut van je leven' van Moraima, dat spel dat Marciano met Kim W deed en de racedag van Jappie en Jeff om er maar een paar te noemen. Maar ieder z'n ding. (Disney) Pubquizen of judo lesjes vind ik niks aan om te zien. Leuk dat ie het probeerde hoor, maar als dat het enige is? Voor mij dan niet de moeite waard om naar te kijken.quote:Op vrijdag 28 april 2023 23:43 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Bern heeft in de eerste 5 mnd best veel georganiseerd: o.a. sportevenementen, danslessen, judolessen, popquizen, cabaret en deed aan andere dingen mee. Alleen de animo werd steeds minder. Maar wat hebben de andere gedaan dan? Jeff Babs, Wendy, Moirama, Sas, Jappie, Erik, Marciano en ga zo maar door. Dus om nu te zeggen dat Bern makkelijk naar de finale rolt alleen omdat hij een rustig en beleefd(er) karakter heeft.
Wat doet jouw comment daar dan?quote:Op zaterdag 29 april 2023 00:11 schreef mangalie het volgende:
[..]als je het niet snapt antwoord dan niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.--
Anyways, zie Mirthe nu schilderen. Heb tot nu toe eigenlijk alleen Moraima zien schilderen, hebben ze elk een eigen schilderij of werken ze aan hetzelfde ding?“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Dus dat, ik had het geschreven kunnen hebben.quote:Op vrijdag 28 april 2023 23:19 schreef KinKiJan het volgende:
Bern kan een aardige kerel zijn daar twijfel ik ook niet aan, maar er zit op een paar spelletjes regelen na niks in die gast. Inmiddels hebben anderen meer vermakelijke evenementen georganiseerd, maar dat terzijde. Saai, 0 humor in gesprekken*, corvee-taken en that's it, de laatste tijd steeds vaker theatraal hardop denken als ie alleen zit (over Jeff, over hoe goed hij dingen had bedoeld 'voor de groep' toen met die filmmarathon, help maar eens koken voor de groep!).
Jeff weet dondersgoed hoe hij tijdens het wachten op opdrachten 'in het koppie van Bern moet gaan zitten' zij het op een misschien flauwe maar blijkbaar toch effectieve manier. Het is een spel om een gigantisch bedrag, speel het dan ook in de loods en niet op een laffe, treurige manier via de achterkant van de loods of via de camera, in de hoop dat die achterkant het oppikt en er iets meer doet.
Met lief, rustig, beleeft en geduldig zijn als iemand wat vraagt alleen red je het niet in zo'n show. Hij mag blij zijn dat er maar 1 type als Jeff inzit. Dat hij al die shit van Sas slikt en zichzelf door haar wel weg laat lullen als een gesprek even wat moeilijker gaat snap ik dan weer niet, maar goed, zij houdt 'm al die tijd dan ook goed bij z'n pikkie vast, spreekwoordelijk dan.
Als het over de manieren waarop hij zich naar anderen uit gaat is Jeff vaak absoluut een bokkenlul. Maar als ik een RLS kijk zie ik liever iemand die de boel af en toe eens wat op stelten zet (en dat doet hij zeker niet altijd op een negatieve manier, maar goed, sommigen zien nu eenmaal alles zwart/wit) dan een kumbaya my lord de-wereld-is-disney-en-anders-vinnik-het-niet-meer-leuk type die op dezelfde manier als dat hij op z'n eten wacht, met niks doen, wacht tot het jaar over is.
Kortom, ik zie liever iemand die stiekem heel flauw een middelvinger op het bord zet voor de les, dan iemand die na de les aan de juf gaat vertellen wie die middelvinger op het bord gezet heeft.
* Die roast en cabaret waren zonder meer grappig en op momenten zeer on point. Maar 2x in 8 maanden met ingestudeerde humor frustratie uiten is niet hetzelfde als humoristisch zijn in de omgang, want daar heb ik hem nog niet op kunnen betrappen.
Karma is a bitch.quote:Op zaterdag 29 april 2023 00:41 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe onderbreekt want ze is misselijk en gaat naar het toilet om te proberen
Omdat je weet dat het bij die anderen 'uit de hand loopt' qua joligheid en dus kiezen ze voor de meest makkelijke wegquote:Op zaterdag 29 april 2023 00:46 schreef KinKiJan het volgende:
Ik vraag me af waarom dit soort gesprekjes wel 'airtime' krijgen en de gesprekken met Zoe, Erik, Babette en Jeff afgelopen nacht op een vroeger tijdstip weggedraaid worden naar slapers. Is dat dan degene die achter de knoppen zit of de inhoud van het gesprek?
Hoe dan ook, alles beter dan slapers
Ik snap wat je zegt, en als ze bepaalde fragmenten voor TV willen bewaren zou ik het ook nog (met tegenzin) snappen. Maar zoals de avond van 'die ene krat van Babs' laat zien gaat dat ook niet meer op. De ene keer zenden ze wel uit de andere keer lijken ze hysterisch als het om censuur gaat. Was destijds met die ruzie tussen Leila, Mexx en Martin 's nachts ook best duidelijk, daar lieten ze heel veel van zien, maar andere minder spraakmakende dingen op andere dagen/nachten draaiden ze panisch weg.quote:Op zaterdag 29 april 2023 00:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Omdat je weet dat het bij die anderen 'uit de hand loopt' qua joligheid en dus kiezen ze voor de meest makkelijke weg
Toch begrijpelijk. Alles voor de kijkcijfers. Ze suggereerden dat er veel was gebeurd.quote:Op zaterdag 29 april 2023 01:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik snap wat je zegt, en als ze bepaalde fragmenten voor TV willen bewaren zou ik het ook nog (met tegenzin) snappen. Maar zoals de avond van 'die ene krat van Babs' laat zien gaat dat ook niet meer op. De ene keer zenden ze wel uit de andere keer lijken ze hysterisch als het om censuur gaat. Was destijds met die ruzie tussen Leila, Mexx en Martin 's nachts ook best duidelijk, daar lieten ze heel veel van zien, maar andere minder spraakmakende dingen op andere dagen/nachten draaiden ze panisch weg.
Het is geen memory, het gaat om dik ¤ 800.000quote:Op vrijdag 28 april 2023 22:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Nah, ik vind het totaal kansloos.
Zoiets moet ook in je zitten.
Laffe hap van Jeff. Pak dan Ice.
Zeker! Maar vroeg me eigenlijk meer af waarom ze sommige gesprekken wel op stream zetten, maar andere gesprekken (op eerdere tijdstippen) halverwege afdraaien naar slapers terwijl er duidelijk nog zat mensen wakker zijn. Eerder was het excuus 'bewaren ze voor tv' nog wel te snappen, maar als ze ook daar niks laten zien dan ben ik nieuwsgierig naar wat de oorzaak is. De bezetting achter? Of de personen en/of onderwerp van gesprek?quote:Op zaterdag 29 april 2023 01:15 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Toch begrijpelijk. Alles voor de kijkcijfers. Ze suggereerden dat er veel was gebeurd.
Goedkoop, geen mensen achter de knoppen, zelfde als de goedkope spelletjes, die zijn ook allesbehalve spectaculairquote:Op zaterdag 29 april 2023 01:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker! Maar vroeg me eigenlijk meer af waarom ze sommige gesprekken wel op stream zetten, maar andere gesprekken (op eerdere tijdstippen) halverwege afdraaien naar slapers terwijl er duidelijk nog zat mensen wakker zijn. Eerder was het excuus 'bewaren ze voor tv' nog wel te snappen, maar als ze ook daar niks laten zien dan ben ik nieuwsgierig naar wat de oorzaak is. De bezetting achter? Of de personen en/of onderwerp van gesprek?
De eventuele redenen benoem je zelf dus al.quote:Op zaterdag 29 april 2023 01:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker! Maar vroeg me eigenlijk meer af waarom ze sommige gesprekken wel op stream zetten, maar andere gesprekken (op eerdere tijdstippen) halverwege afdraaien naar slapers terwijl er duidelijk nog zat mensen wakker zijn. Eerder was het excuus 'bewaren ze voor tv' nog wel te snappen, maar als ze ook daar niks laten zien dan ben ik nieuwsgierig naar wat de oorzaak is. De bezetting achter? Of de personen en/of onderwerp van gesprek?
Sasha was zo stil in het begin. Nog lief en zo. Daar viel Bern op. Hoe Sasha nu is vindt Bern echt niet leuk maar ja, ten nadele van hemzelf om dit te veranderen en daar komt echt nog een echte goeie soap aan over die twee, dat kunnen ze goed uitmelken (de tv) en ik hoop in het voordeel van Bern. Dat verdient hij.quote:Op zaterdag 29 april 2023 01:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Om nog even terug te komen op Bern, zelfs Sasha, zijn vriendin is overdag liever met Jappie dan met hem. Mssn vindt zij hem ook te saai, ze vond in het begin Jeff maar wat leuk en die 2 personen zijn het tegenovergestelde van elkaar.
Ik vraag het me meer af zonder echt te speculeren, ik heb geen idee vandaar dat ik het me afvraag:quote:Op zaterdag 29 april 2023 01:34 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
De eventuele redenen benoem je zelf dus al.Je speculeert dus graag daarover.
Ik denk dat sommige gesprekken worden weggedraaid opdat men bang is dat een bepaald gesprek laat blijken wat het volgende scenario gaat zijn in de loods en dat mag de kijker nog niet weten.
SPOILER: *Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 april 2023 01:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik vraag het me meer af zonder echt te speculeren, ik heb geen idee vandaar dat ik het me afvraag:
Een tijdje terug had Babs een gesprek met Zoe en anderen over wat wel/niet uitgezonden werd met betrekking tot het 'Mexxident', JW, en die rode kaart*. Babs liet weten dat de kijkers op TV hun publiek is en dat ze schijt hebben aan dat dingen die op stream zijn geweest 'uitlekken'. Nu zagen we gisteren Jeff, Zoe, Erik en Babs een leuk gesprek hebben dat ineens naar slapers ging. Vanavond hadden Mirthe en Erik (en korte ook Zoe) een gesprek waarna we pas naar slapers gingen na Erik zijn bed-time ritueel. Vandaar mijn vraag; hangt hetgeen ze op stream laten zien nou af van wie er achter de knoppen zit, of van wie er op stream te zien is?Het gesprek tussen Babs en Zoë is ook speculatie en hun krijgen allemaal een soort van gesprekken met een soort van psychologen en die fluisteren hun in dat op streams niet zo belangrijk is of gewoon totaal niet belangrijk is maar de tv wel en goed bedacht door de makers zodat de deelnemers zich niet constant rekening hoeven te houden met de camera's en toch veel beeldopvulling geven voor de dagelijkse tv uitzendingen. Ik zou het zo ook doen.SPOILER: *Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat riedeltje heb ik geregeld voorbij zien komen maar daar heb ik nooit iets van geloofd. Sowieso zijn stukjes in tv-uitzendingen hooguit enkele minuten terwijl zo'n conversatie of gebeurtenis op de streams zomaar één of meerdere uren kan aantikken. In mijn optiek behoor je op de streams all-in te gaan en qua televisie wat je denkt dat goed is qua kijkerswaarde. Overigens hoef je enkel maar op internet te kijken en je weet al wie er geëlimineerd is die week daarvoor. Verder vind ik het programma op alle fronten eigenlijk een totale flop terwijl juist zoveel mogelijkheden mits het format beter was uitgedacht.quote:Op zaterdag 29 april 2023 01:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Eerder was het excuus 'bewaren ze voor tv' nog wel te snappen, maar als ze ook daar niks laten zien dan ben ik nieuwsgierig naar wat de oorzaak is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |