abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208938240
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 april 2023 22:18 schreef Juud79 het volgende:
Ik denk dat Bern gaat vertrekken, vrijwillig of door nominatie. Tweede avond al dat ie lang vd streams af is. Zo teruggetrokken…
hij is samen met sash in de kas , zelf weggaan doet hij niet, bij eliminatie zou kunnen dat wil jef heel graag
  vrijdag 28 april 2023 @ 22:22:59 #77
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_208938260
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 april 2023 22:20 schreef mootie het volgende:

[..]
Het is ook fijn dat Jeff een nemesis heeft gekozen die gelijkwaardig is.
Een heel rustige, vriendelijke, bedachtzame gozer. Ja, die pakken we!
Ze zijn even oud toch? Kom op zeg, Bern moet een beetje ballen kweken. Ook naar Sasha toe. Je moet toch pit in je donder hebben als je daar gaat zitten.
pi_208938270
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 april 2023 22:22 schreef Juud79 het volgende:

[..]
Ze zijn even oud toch? Kom op zeg, Bern moet een beetje ballen kweken. Ook naar Sasha toe. Je moet toch pit in je donder hebben als je daar gaat zitten.
dat is nu 1 maal bern zijn karakter
pi_208938342
quote:

[..]
Nah, ik vind het totaal kansloos.
Zoiets moet ook in je zitten.
Laffe hap van Jeff. Pak dan Ice.
pi_208938405
Zoë in haar nieuwe pyjama.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  vrijdag 28 april 2023 @ 22:35:45 #81
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_208938417
quote:

[..]
We gaan hier niet iemand die altijd rustig is, vriendelijk is, super beleefd is, en een enorm geduld heeft slachtofferen toch?
Het komt goed.... En anders maar niet.
  vrijdag 28 april 2023 @ 22:37:00 #82
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_208938434
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 april 2023 22:34 schreef engine het volgende:
Zoë in haar nieuwe pyjama.
Dat vraagt om een foto.
pi_208938457
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 april 2023 22:35 schreef Harry het volgende:

[..]
We gaan hier niet iemand die altijd rustig is, vriendelijk is, super beleefd is, en een enorm geduld heeft slachtofferen toch?
Jawel, gewoon omdat het moet, het is Prio 1 zelfs anders rolt hij de finale in voordat je het weet.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 28 april 2023 @ 22:41:32 #84
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_208938484
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2023 22:39 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Jawel, gewoon omdat het moet, het is Prio 1 zelfs anders rolt hij de finale in voordat je het weet.
Iemand die onzin praat zoals een Jeffrey doet neem ik niet serieus.
pi_208938492
ik zou het knap vinden als dit programma het tot 14 augustus haalt. Ze zitten nu op meer dan het maximaal aantal bewoners dat in Big Brother in huis zitten en het is nu al saai. Dat gaat nog veel saaier worden. Qua streams is er nu al een tijdje weinig aan, maar dat gaat met maar 1 weg stem moment per maand niet veel spannender worden.
Ze moeten heel wat in petto hebben om dit nog 4 maanden leuk te houden :O
  vrijdag 28 april 2023 @ 22:43:30 #86
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_208938500
Is de regie bang dat ze ergens lol hebben of zo :?
pi_208938517
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2023 22:39 schreef freaky40 het volgende:

[..]
niks moet
pi_208938548
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 april 2023 22:42 schreef ledn81 het volgende:
ik zou het knap vinden als dit programma het tot 14 augustus haalt. Ze zitten nu op meer dan het maximaal aantal bewoners dat in Big Brother in huis zitten en het is nu al saai. Dat gaat nog veel saaier worden. Qua streams is er nu al een tijdje weinig aan, maar dat gaat met maar 1 weg stem moment per maand niet veel spannender worden.
Ze moeten heel wat in petto hebben om dit nog 4 maanden leuk te houden :O
Als ze op 15 bewoners zitten, de gebruikelijke hoeveelheid deelnemers in een RLS zal het wel een ander spel gaan worden verwacht ik. Ze zijn niet gek om het zo door te laten gaan tot eind augustus met mogelijk nog een vervolg na dit seizoen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_208938552
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 april 2023 22:41 schreef Harry het volgende:

[..]
Iemand die onzin praat zoals een Jeffrey doet neem ik niet serieus.
Dan doe jij dat maar niet.
Allemaal cabaretteketet!
pi_208938555
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2023 22:45 schreef cinsan het volgende:

[..]
niks moet
Wel.
Allemaal cabaretteketet!
pi_208938581
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2023 22:48 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Als ze op 15 bewoners zitten, de gebruikelijke hoeveelheid deelnemers in een RLS zal het wel een ander spel gaan worden verwacht ik. Ze zijn niet gek om het zo door te laten gaan tot eind augustus met mogelijk nog een vervolg na dit seizoen.
Maar dan zijn het alsnog 2 of 3 lange maanden. Ze hebben elkaar nu al niet veel meer te melden of weinig te doen.
pi_208938590
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 april 2023 22:51 schreef ledn81 het volgende:

[..]
Maar dan zijn het alsnog 2 of 3 lange maanden. Ze hebben elkaar nu al niet veel meer te melden of weinig te doen.
Wat ik zeg, het zal dan wel een ander spel worden. Misschien dat het roer dan pas echt om gaat en dat er meer te doen gaat zijn.
Allemaal cabaretteketet!
pi_208938772
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2023 22:49 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Wel.
Wat? Dat tv maken van Jeff??? kijk regelmatig afleveringen op TV maar zie hem daar amper...Ja, even schelden en oreren over zichzelf. Maar 3 minuten per aflevering haalt hij niet.... _O- _O-
pi_208938784
Bern kan een aardige kerel zijn daar twijfel ik ook niet aan, maar er zit op een paar spelletjes regelen na niks in die gast. Inmiddels hebben anderen meer vermakelijke evenementen georganiseerd, maar dat terzijde. Saai, 0 humor in gesprekken*, corvee-taken en that's it, de laatste tijd steeds vaker theatraal hardop denken als ie alleen zit (over Jeff, over hoe goed hij dingen had bedoeld 'voor de groep' toen met die filmmarathon, help maar eens koken voor de groep!).

Jeff weet dondersgoed hoe hij tijdens het wachten op opdrachten 'in het koppie van Bern moet gaan zitten' zij het op een misschien flauwe maar blijkbaar toch effectieve manier. Het is een spel om een gigantisch bedrag, speel het dan ook in de loods en niet op een laffe, treurige manier via de achterkant van de loods of via de camera, in de hoop dat die achterkant het oppikt en er iets meer doet.

Met lief, rustig, beleeft en geduldig zijn als iemand wat vraagt alleen red je het niet in zo'n show. Hij mag blij zijn dat er maar 1 type als Jeff inzit. Dat hij al die shit van Sas slikt en zichzelf door haar wel weg laat lullen als een gesprek even wat moeilijker gaat snap ik dan weer niet, maar goed, zij houdt 'm al die tijd dan ook goed bij z'n pikkie vast, spreekwoordelijk dan.

Als het over de manieren waarop hij zich naar anderen uit gaat is Jeff vaak absoluut een bokkenlul. Maar als ik een RLS kijk zie ik liever iemand die de boel af en toe eens wat op stelten zet (en dat doet hij zeker niet altijd op een negatieve manier, maar goed, sommigen zien nu eenmaal alles zwart/wit) dan een kumbaya my lord de-wereld-is-disney-en-anders-vinnik-het-niet-meer-leuk type die op dezelfde manier als dat hij op z'n eten wacht, met niks doen, wacht tot het jaar over is.

Kortom, ik zie liever iemand die stiekem heel flauw een middelvinger op het bord zet voor de les, dan iemand die na de les aan de juf gaat vertellen wie die middelvinger op het bord gezet heeft.

* Die roast en cabaret waren zonder meer grappig en op momenten zeer on point. Maar 2x in 8 maanden met ingestudeerde humor frustratie uiten is niet hetzelfde als humoristisch zijn in de omgang, want daar heb ik hem nog niet op kunnen betrappen.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_208938787
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2023 23:18 schreef mangalie het volgende:

[..]
Wat? Dat tv maken van Jeff??? kijk regelmatig afleveringen op TV maar zie hem daar amper...Ja, even schelden en oreren over zichzelf. Maar 3 minuten per aflevering haalt hij niet.... _O- _O-
Want Jeff is degene die het allemaal knipt en plakt. :') :+
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_208938835
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2023 21:28 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Hij wil d'r geld voor _O-

Stel je voor dat je leuk mee doet, en maar klagen dat er zo weinig te doen is.
En owee als een ander dit zou zeggen. Bern bijvoorbeeld
pi_208938866
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2023 22:52 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Wat ik zeg, het zal dan wel een ander spel worden. Misschien dat het roer dan pas echt om gaat en dat er meer te doen gaat zijn.
Ik denk dat t zo blijft tot t eind.
Ik kijk t vanaf bijna begin rn hoop elke maand dat er iets gaat gebeuren en snap niet dat t nog niet gestopt is.
Dit blijft tot t eind zo
pi_208938877
Wat een ongekend saaie stream avond zeg. Heb het gevoel dat het hele loop gebeuren morgen dit qua streams niet waard is
  vrijdag 28 april 2023 @ 23:40:57 #99
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_208938881
Ligt Erik nu nog te wachten om door Myrthje besprongen te worden ?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_208938891
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2023 23:19 schreef KinKiJan het volgende:
Bern kan een aardige kerel zijn daar twijfel ik ook niet aan, maar er zit op een paar spelletjes regelen na niks in die gast. Inmiddels hebben anderen meer vermakelijke evenementen georganiseerd, maar dat terzijde. Saai, 0 humor in gesprekken*, corvee-taken en that's it, de laatste tijd steeds vaker theatraal hardop denken als ie alleen zit (over Jeff, over hoe goed hij dingen had bedoeld 'voor de groep' toen met die filmmarathon, help maar eens koken voor de groep!).

Jeff weet dondersgoed hoe hij tijdens het wachten op opdrachten 'in het koppie van Bern moet gaan zitten' zij het op een misschien flauwe maar blijkbaar toch effectieve manier. Het is een spel om een gigantisch bedrag, speel het dan ook in de loods en niet op een laffe, treurige manier via de achterkant van de loods of via de camera, in de hoop dat die achterkant het oppikt en er iets meer doet.

Met lief, rustig, beleeft en geduldig zijn als iemand wat vraagt alleen red je het niet in zo'n show. Hij mag blij zijn dat er maar 1 type als Jeff inzit. Dat hij al die shit van Sas slikt en zichzelf door haar wel weg laat lullen als een gesprek even wat moeilijker gaat snap ik dan weer niet, maar goed, zij houdt 'm al die tijd dan ook goed bij z'n pikkie vast, spreekwoordelijk dan.

Als het over de manieren waarop hij zich naar anderen uit gaat is Jeff vaak absoluut een bokkenlul. Maar als ik een RLS kijk zie ik liever iemand die de boel af en toe eens wat op stelten zet (en dat doet hij zeker niet altijd op een negatieve manier, maar goed, sommigen zien nu eenmaal alles zwart/wit) dan een kumbaya my lord de-wereld-is-disney-en-anders-vinnik-het-niet-meer-leuk type die op dezelfde manier als dat hij op z'n eten wacht, met niks doen, wacht tot het jaar over is.

Kortom, ik zie liever iemand die stiekem heel flauw een middelvinger op het bord zet voor de les, dan iemand die na de les aan de juf gaat vertellen wie die middelvinger op het bord gezet heeft.

* Die roast en cabaret waren zonder meer grappig en op momenten zeer on point. Maar 2x in 8 maanden met ingestudeerde humor frustratie uiten is niet hetzelfde als humoristisch zijn in de omgang, want daar heb ik hem nog niet op kunnen betrappen.

Bern heeft in de eerste 5 mnd best veel georganiseerd: o.a. sportevenementen, danslessen, judolessen, popquizen, cabaret en deed aan andere dingen mee. Alleen de animo werd steeds minder. Maar wat hebben de andere gedaan dan? Jeff Babs, Wendy, Moirama, Sas, Jappie, Erik, Marciano en ga zo maar door. Dus om nu te zeggen dat Bern makkelijk naar de finale rolt alleen omdat hij een rustig en beleefd(er) karakter heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')