vlammen met wat ................. oh ja te gaan rellen en iemand mentaal te breken , sneue gastquote:Op vrijdag 28 april 2023 21:29 schreef engine het volgende:
"Geloof mij ik ben helemaal terug. Ik ga vlammen als een motherfucker"
En dat op vrijdagavondJeff beetje naast zijn schoenen aan het lopen vandaag.
Dat is een beste prestatiequote:Op vrijdag 28 april 2023 21:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er wel pauzes zijn maar wat de spelregels van Ice zijn weet niemand geloof ik. Ik ben daarom dus benieuwd. Ik ga heel hard lachen als die kerel gewoon de hele nacht gaat slapen....maar we gaan het zien.
Babbel heeft eerder in 16 uur 80 kilometer gelopen dus die geef ik de beste kansen.
Ze heeft de Kennedymars gelopen vertelde ze vandaag. Zeker netjes.quote:
Stoer!quote:Op vrijdag 28 april 2023 21:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ze heeft de Kennedymars gelopen vertelde ze vandaag. Zeker netjes.
Maar hij doet het dan wel met 'n frisse ademquote:Op vrijdag 28 april 2023 21:46 schreef Deisyy het volgende:
Marciano gaat nog een mix opnemen, duurt een half uur.
Fijn voor Imaquote:Op vrijdag 28 april 2023 21:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Maar hij doet het dan wel met 'n frisse adem
Het is ook fijn dat Jeff een nemesis heeft gekozen die gelijkwaardig is.quote:Op vrijdag 28 april 2023 22:18 schreef Juud79 het volgende:
Ik denk dat Bern gaat vertrekken, vrijwillig of door nominatie. Tweede avond al dat ie lang vd streams af is. Zo teruggetrokken…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |