daar moet idd wel wat voor komen ....quote:Op vrijdag 28 april 2023 21:19 schreef greysbones het volgende:
het is best smerig dat iedereen zo op die massage tafel gaat liggen
Alsof er nog plek over is voor een strandjequote:Op vrijdag 28 april 2023 21:19 schreef engine het volgende:
Mirthe wil vragen of het gras er uit mag en dan beachvolley organiseren
Hij wil d'r geld voorquote:Op vrijdag 28 april 2023 21:27 schreef engine het volgende:
Hij vindt het nergens op slaan, 24 uur lopen voor niks.
Is allemaal een actquote:Op vrijdag 28 april 2023 21:29 schreef engine het volgende:
"Geloof mij ik ben helemaal terug. Ik ga vlammen als een motherfucker"
En dat op vrijdagavondJeff beetje naast zijn schoenen aan het lopen vandaag.
Ik ben benieuwd of iemand daadwerkelijk 24 uur gaat wandelen. Ice gaat het met 15 kilo doen. Zijn jas is al 5 kilo.quote:Op vrijdag 28 april 2023 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij wil d'r geld voor![]()
Stel je voor dat je leuk mee doet, en maar klagen dat er zo weinig te doen is.
Weet ik. Maar dat hij zelf in zijn eigen act trapt is wel grappigquote:
Allemaal voor ICE XXL sponsor ...quote:Op vrijdag 28 april 2023 21:27 schreef engine het volgende:
Ik heb niet goed mee gekregen wat nou precies de bedoeling is morgen, maar 24 uur achter elkaar lopen houdt niemand vol natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 april 2023 21:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of iemand daadwerkelijk 24 uur gaat wandelen. Ice gaat het met 15 kilo doen. Zijn jas is al 5 kilo.
Ik neem aan dat er wel pauzes zijn maar wat de spelregels van Ice zijn weet niemand geloof ik. Ik ben daarom dus benieuwd. Ik ga heel hard lachen als die kerel gewoon de hele nacht gaat slapen....maar we gaan het zien.quote:Op vrijdag 28 april 2023 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb niet goed mee gekregen wat nou precies de bedoeling is morgen, maar 24 uur achter elkaar lopen houdt niemand vol natuurlijk.
Dit ziet er best bijzonder uitquote:Op vrijdag 28 april 2023 21:33 schreef engine het volgende:
Speciale behandeling voor JW
[ afbeelding ]
We hadden het niet kunnen bedenkenquote:Op vrijdag 28 april 2023 21:27 schreef engine het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |