Daar zit ik dan ook niet op te wachten.quote:Op vrijdag 28 april 2023 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat wordt dan wel moeilijk managen
ik denk niemandquote:Op vrijdag 28 april 2023 20:39 schreef engine het volgende:
[..]
Daar zit ik dan ook niet op te wachten.
En avril staat er bij aprilquote:Op vrijdag 28 april 2023 20:36 schreef greysbones het volgende:
Zoe
deze agenda zit vol met allerlei spelfouten
Wendy
nee dat zijn andere talen
Zoe
ow ik dacht al June (Juine zei ze)
Nou ze is getrouwd met Wendy. Wat let haarquote:Op vrijdag 28 april 2023 20:45 schreef ledn81 het volgende:
Babbel gaat zo even vragen of er iemand bij haar in bed komt liggen om te knuffelen.
Maakt me niet uit wie, als het maar niet Erik is
Want?quote:
Valsgespeeld tijdens een spelletje memory.quote:
Ze heeft nu de deken en het kussen van Marciano bij haar in bed gelegd.quote:Op vrijdag 28 april 2023 20:45 schreef ledn81 het volgende:
Babbel gaat zo even vragen of er iemand bij haar in bed komt liggen om te knuffelen.
Maakt me niet uit wie, als het maar niet Erik is
11:00quote:Op vrijdag 28 april 2023 21:16 schreef chufi het volgende:
Hoe laat gaan ze morgen met dat lopen beginnen ?
11 uur dacht ikquote:Op vrijdag 28 april 2023 21:16 schreef chufi het volgende:
Hoe laat gaan ze morgen met dat lopen beginnen ?
daar moet idd wel wat voor komen ....quote:Op vrijdag 28 april 2023 21:19 schreef greysbones het volgende:
het is best smerig dat iedereen zo op die massage tafel gaat liggen
Alsof er nog plek over is voor een strandjequote:Op vrijdag 28 april 2023 21:19 schreef engine het volgende:
Mirthe wil vragen of het gras er uit mag en dan beachvolley organiseren
Hij wil d'r geld voorquote:Op vrijdag 28 april 2023 21:27 schreef engine het volgende:
Hij vindt het nergens op slaan, 24 uur lopen voor niks.
Is allemaal een actquote:Op vrijdag 28 april 2023 21:29 schreef engine het volgende:
"Geloof mij ik ben helemaal terug. Ik ga vlammen als een motherfucker"
En dat op vrijdagavondJeff beetje naast zijn schoenen aan het lopen vandaag.
Ik ben benieuwd of iemand daadwerkelijk 24 uur gaat wandelen. Ice gaat het met 15 kilo doen. Zijn jas is al 5 kilo.quote:Op vrijdag 28 april 2023 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij wil d'r geld voor![]()
Stel je voor dat je leuk mee doet, en maar klagen dat er zo weinig te doen is.
Weet ik. Maar dat hij zelf in zijn eigen act trapt is wel grappigquote:
Allemaal voor ICE XXL sponsor ...quote:Op vrijdag 28 april 2023 21:27 schreef engine het volgende:
Ik heb niet goed mee gekregen wat nou precies de bedoeling is morgen, maar 24 uur achter elkaar lopen houdt niemand vol natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 april 2023 21:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of iemand daadwerkelijk 24 uur gaat wandelen. Ice gaat het met 15 kilo doen. Zijn jas is al 5 kilo.
Ik neem aan dat er wel pauzes zijn maar wat de spelregels van Ice zijn weet niemand geloof ik. Ik ben daarom dus benieuwd. Ik ga heel hard lachen als die kerel gewoon de hele nacht gaat slapen....maar we gaan het zien.quote:Op vrijdag 28 april 2023 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb niet goed mee gekregen wat nou precies de bedoeling is morgen, maar 24 uur achter elkaar lopen houdt niemand vol natuurlijk.
Dit ziet er best bijzonder uitquote:Op vrijdag 28 april 2023 21:33 schreef engine het volgende:
Speciale behandeling voor JW
[ afbeelding ]
We hadden het niet kunnen bedenkenquote:Op vrijdag 28 april 2023 21:27 schreef engine het volgende:
vlammen met wat ................. oh ja te gaan rellen en iemand mentaal te breken , sneue gastquote:Op vrijdag 28 april 2023 21:29 schreef engine het volgende:
"Geloof mij ik ben helemaal terug. Ik ga vlammen als een motherfucker"
En dat op vrijdagavondJeff beetje naast zijn schoenen aan het lopen vandaag.
Dat is een beste prestatiequote:Op vrijdag 28 april 2023 21:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er wel pauzes zijn maar wat de spelregels van Ice zijn weet niemand geloof ik. Ik ben daarom dus benieuwd. Ik ga heel hard lachen als die kerel gewoon de hele nacht gaat slapen....maar we gaan het zien.
Babbel heeft eerder in 16 uur 80 kilometer gelopen dus die geef ik de beste kansen.
Ze heeft de Kennedymars gelopen vertelde ze vandaag. Zeker netjes.quote:
Stoer!quote:Op vrijdag 28 april 2023 21:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ze heeft de Kennedymars gelopen vertelde ze vandaag. Zeker netjes.
Maar hij doet het dan wel met 'n frisse ademquote:Op vrijdag 28 april 2023 21:46 schreef Deisyy het volgende:
Marciano gaat nog een mix opnemen, duurt een half uur.
Fijn voor Imaquote:Op vrijdag 28 april 2023 21:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Maar hij doet het dan wel met 'n frisse adem
Het is ook fijn dat Jeff een nemesis heeft gekozen die gelijkwaardig is.quote:Op vrijdag 28 april 2023 22:18 schreef Juud79 het volgende:
Ik denk dat Bern gaat vertrekken, vrijwillig of door nominatie. Tweede avond al dat ie lang vd streams af is. Zo teruggetrokken…
hij is samen met sash in de kas , zelf weggaan doet hij niet, bij eliminatie zou kunnen dat wil jef heel graagquote:Op vrijdag 28 april 2023 22:18 schreef Juud79 het volgende:
Ik denk dat Bern gaat vertrekken, vrijwillig of door nominatie. Tweede avond al dat ie lang vd streams af is. Zo teruggetrokken…
Ze zijn even oud toch? Kom op zeg, Bern moet een beetje ballen kweken. Ook naar Sasha toe. Je moet toch pit in je donder hebben als je daar gaat zitten.quote:Op vrijdag 28 april 2023 22:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is ook fijn dat Jeff een nemesis heeft gekozen die gelijkwaardig is.
Een heel rustige, vriendelijke, bedachtzame gozer. Ja, die pakken we!
dat is nu 1 maal bern zijn karakterquote:Op vrijdag 28 april 2023 22:22 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ze zijn even oud toch? Kom op zeg, Bern moet een beetje ballen kweken. Ook naar Sasha toe. Je moet toch pit in je donder hebben als je daar gaat zitten.
Nah, ik vind het totaal kansloos.quote:Op vrijdag 28 april 2023 22:22 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ze zijn even oud toch? Kom op zeg, Bern moet een beetje ballen kweken. Ook naar Sasha toe. Je moet toch pit in je donder hebben als je daar gaat zitten.
We gaan hier niet iemand die altijd rustig is, vriendelijk is, super beleefd is, en een enorm geduld heeft slachtofferen toch?quote:Op vrijdag 28 april 2023 22:22 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Jawel, gewoon omdat het moet, het is Prio 1 zelfs anders rolt hij de finale in voordat je het weet.quote:Op vrijdag 28 april 2023 22:35 schreef Harry het volgende:
[..]
We gaan hier niet iemand die altijd rustig is, vriendelijk is, super beleefd is, en een enorm geduld heeft slachtofferen toch?
Iemand die onzin praat zoals een Jeffrey doet neem ik niet serieus.quote:Op vrijdag 28 april 2023 22:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jawel, gewoon omdat het moet, het is Prio 1 zelfs anders rolt hij de finale in voordat je het weet.
niks moetquote:Op vrijdag 28 april 2023 22:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jawel, gewoon omdat het moet, het is Prio 1 zelfs anders rolt hij de finale in voordat je het weet.
Als ze op 15 bewoners zitten, de gebruikelijke hoeveelheid deelnemers in een RLS zal het wel een ander spel gaan worden verwacht ik. Ze zijn niet gek om het zo door te laten gaan tot eind augustus met mogelijk nog een vervolg na dit seizoen.quote:Op vrijdag 28 april 2023 22:42 schreef ledn81 het volgende:
ik zou het knap vinden als dit programma het tot 14 augustus haalt. Ze zitten nu op meer dan het maximaal aantal bewoners dat in Big Brother in huis zitten en het is nu al saai. Dat gaat nog veel saaier worden. Qua streams is er nu al een tijdje weinig aan, maar dat gaat met maar 1 weg stem moment per maand niet veel spannender worden.
Ze moeten heel wat in petto hebben om dit nog 4 maanden leuk te houden
Dan doe jij dat maar niet.quote:Op vrijdag 28 april 2023 22:41 schreef Harry het volgende:
[..]
Iemand die onzin praat zoals een Jeffrey doet neem ik niet serieus.
Maar dan zijn het alsnog 2 of 3 lange maanden. Ze hebben elkaar nu al niet veel meer te melden of weinig te doen.quote:Op vrijdag 28 april 2023 22:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als ze op 15 bewoners zitten, de gebruikelijke hoeveelheid deelnemers in een RLS zal het wel een ander spel gaan worden verwacht ik. Ze zijn niet gek om het zo door te laten gaan tot eind augustus met mogelijk nog een vervolg na dit seizoen.
Wat ik zeg, het zal dan wel een ander spel worden. Misschien dat het roer dan pas echt om gaat en dat er meer te doen gaat zijn.quote:Op vrijdag 28 april 2023 22:51 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Maar dan zijn het alsnog 2 of 3 lange maanden. Ze hebben elkaar nu al niet veel meer te melden of weinig te doen.
Wat? Dat tv maken van Jeff??? kijk regelmatig afleveringen op TV maar zie hem daar amper...Ja, even schelden en oreren over zichzelf. Maar 3 minuten per aflevering haalt hij niet....quote:
Want Jeff is degene die het allemaal knipt en plakt.quote:Op vrijdag 28 april 2023 23:18 schreef mangalie het volgende:
[..]
Wat? Dat tv maken van Jeff??? kijk regelmatig afleveringen op TV maar zie hem daar amper...Ja, even schelden en oreren over zichzelf. Maar 3 minuten per aflevering haalt hij niet....![]()
En owee als een ander dit zou zeggen. Bern bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 28 april 2023 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij wil d'r geld voor![]()
Stel je voor dat je leuk mee doet, en maar klagen dat er zo weinig te doen is.
Ik denk dat t zo blijft tot t eind.quote:Op vrijdag 28 april 2023 22:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat ik zeg, het zal dan wel een ander spel worden. Misschien dat het roer dan pas echt om gaat en dat er meer te doen gaat zijn.
Bern heeft in de eerste 5 mnd best veel georganiseerd: o.a. sportevenementen, danslessen, judolessen, popquizen, cabaret en deed aan andere dingen mee. Alleen de animo werd steeds minder. Maar wat hebben de andere gedaan dan? Jeff Babs, Wendy, Moirama, Sas, Jappie, Erik, Marciano en ga zo maar door. Dus om nu te zeggen dat Bern makkelijk naar de finale rolt alleen omdat hij een rustig en beleefd(er) karakter heeft.quote:Op vrijdag 28 april 2023 23:19 schreef KinKiJan het volgende:
Bern kan een aardige kerel zijn daar twijfel ik ook niet aan, maar er zit op een paar spelletjes regelen na niks in die gast. Inmiddels hebben anderen meer vermakelijke evenementen georganiseerd, maar dat terzijde. Saai, 0 humor in gesprekken*, corvee-taken en that's it, de laatste tijd steeds vaker theatraal hardop denken als ie alleen zit (over Jeff, over hoe goed hij dingen had bedoeld 'voor de groep' toen met die filmmarathon, help maar eens koken voor de groep!).
Jeff weet dondersgoed hoe hij tijdens het wachten op opdrachten 'in het koppie van Bern moet gaan zitten' zij het op een misschien flauwe maar blijkbaar toch effectieve manier. Het is een spel om een gigantisch bedrag, speel het dan ook in de loods en niet op een laffe, treurige manier via de achterkant van de loods of via de camera, in de hoop dat die achterkant het oppikt en er iets meer doet.
Met lief, rustig, beleeft en geduldig zijn als iemand wat vraagt alleen red je het niet in zo'n show. Hij mag blij zijn dat er maar 1 type als Jeff inzit. Dat hij al die shit van Sas slikt en zichzelf door haar wel weg laat lullen als een gesprek even wat moeilijker gaat snap ik dan weer niet, maar goed, zij houdt 'm al die tijd dan ook goed bij z'n pikkie vast, spreekwoordelijk dan.
Als het over de manieren waarop hij zich naar anderen uit gaat is Jeff vaak absoluut een bokkenlul. Maar als ik een RLS kijk zie ik liever iemand die de boel af en toe eens wat op stelten zet (en dat doet hij zeker niet altijd op een negatieve manier, maar goed, sommigen zien nu eenmaal alles zwart/wit) dan een kumbaya my lord de-wereld-is-disney-en-anders-vinnik-het-niet-meer-leuk type die op dezelfde manier als dat hij op z'n eten wacht, met niks doen, wacht tot het jaar over is.
Kortom, ik zie liever iemand die stiekem heel flauw een middelvinger op het bord zet voor de les, dan iemand die na de les aan de juf gaat vertellen wie die middelvinger op het bord gezet heeft.
* Die roast en cabaret waren zonder meer grappig en op momenten zeer on point. Maar 2x in 8 maanden met ingestudeerde humor frustratie uiten is niet hetzelfde als humoristisch zijn in de omgang, want daar heb ik hem nog niet op kunnen betrappen.
Dat is inderdaad wat ik zeg op basis wat ik van hem zie op zowel streams als in uitzendingen. Als er geen animo is voor die evenementen ligt dat dan aan de evenementen of aan mensen die niet mee willen doen? Ik als kijker heb toch echt meer plezier beleefd aan slagbal en 'minuut van je leven' van Moraima, dat spel dat Marciano met Kim W deed en de racedag van Jappie en Jeff om er maar een paar te noemen. Maar ieder z'n ding. (Disney) Pubquizen of judo lesjes vind ik niks aan om te zien. Leuk dat ie het probeerde hoor, maar als dat het enige is? Voor mij dan niet de moeite waard om naar te kijken.quote:Op vrijdag 28 april 2023 23:43 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Bern heeft in de eerste 5 mnd best veel georganiseerd: o.a. sportevenementen, danslessen, judolessen, popquizen, cabaret en deed aan andere dingen mee. Alleen de animo werd steeds minder. Maar wat hebben de andere gedaan dan? Jeff Babs, Wendy, Moirama, Sas, Jappie, Erik, Marciano en ga zo maar door. Dus om nu te zeggen dat Bern makkelijk naar de finale rolt alleen omdat hij een rustig en beleefd(er) karakter heeft.
Wat doet jouw comment daar dan?quote:Op zaterdag 29 april 2023 00:11 schreef mangalie het volgende:
[..]als je het niet snapt antwoord dan niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.--
Anyways, zie Mirthe nu schilderen. Heb tot nu toe eigenlijk alleen Moraima zien schilderen, hebben ze elk een eigen schilderij of werken ze aan hetzelfde ding?“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Dus dat, ik had het geschreven kunnen hebben.quote:Op vrijdag 28 april 2023 23:19 schreef KinKiJan het volgende:
Bern kan een aardige kerel zijn daar twijfel ik ook niet aan, maar er zit op een paar spelletjes regelen na niks in die gast. Inmiddels hebben anderen meer vermakelijke evenementen georganiseerd, maar dat terzijde. Saai, 0 humor in gesprekken*, corvee-taken en that's it, de laatste tijd steeds vaker theatraal hardop denken als ie alleen zit (over Jeff, over hoe goed hij dingen had bedoeld 'voor de groep' toen met die filmmarathon, help maar eens koken voor de groep!).
Jeff weet dondersgoed hoe hij tijdens het wachten op opdrachten 'in het koppie van Bern moet gaan zitten' zij het op een misschien flauwe maar blijkbaar toch effectieve manier. Het is een spel om een gigantisch bedrag, speel het dan ook in de loods en niet op een laffe, treurige manier via de achterkant van de loods of via de camera, in de hoop dat die achterkant het oppikt en er iets meer doet.
Met lief, rustig, beleeft en geduldig zijn als iemand wat vraagt alleen red je het niet in zo'n show. Hij mag blij zijn dat er maar 1 type als Jeff inzit. Dat hij al die shit van Sas slikt en zichzelf door haar wel weg laat lullen als een gesprek even wat moeilijker gaat snap ik dan weer niet, maar goed, zij houdt 'm al die tijd dan ook goed bij z'n pikkie vast, spreekwoordelijk dan.
Als het over de manieren waarop hij zich naar anderen uit gaat is Jeff vaak absoluut een bokkenlul. Maar als ik een RLS kijk zie ik liever iemand die de boel af en toe eens wat op stelten zet (en dat doet hij zeker niet altijd op een negatieve manier, maar goed, sommigen zien nu eenmaal alles zwart/wit) dan een kumbaya my lord de-wereld-is-disney-en-anders-vinnik-het-niet-meer-leuk type die op dezelfde manier als dat hij op z'n eten wacht, met niks doen, wacht tot het jaar over is.
Kortom, ik zie liever iemand die stiekem heel flauw een middelvinger op het bord zet voor de les, dan iemand die na de les aan de juf gaat vertellen wie die middelvinger op het bord gezet heeft.
* Die roast en cabaret waren zonder meer grappig en op momenten zeer on point. Maar 2x in 8 maanden met ingestudeerde humor frustratie uiten is niet hetzelfde als humoristisch zijn in de omgang, want daar heb ik hem nog niet op kunnen betrappen.
Karma is a bitch.quote:Op zaterdag 29 april 2023 00:41 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe onderbreekt want ze is misselijk en gaat naar het toilet om te proberen
Omdat je weet dat het bij die anderen 'uit de hand loopt' qua joligheid en dus kiezen ze voor de meest makkelijke wegquote:Op zaterdag 29 april 2023 00:46 schreef KinKiJan het volgende:
Ik vraag me af waarom dit soort gesprekjes wel 'airtime' krijgen en de gesprekken met Zoe, Erik, Babette en Jeff afgelopen nacht op een vroeger tijdstip weggedraaid worden naar slapers. Is dat dan degene die achter de knoppen zit of de inhoud van het gesprek?
Hoe dan ook, alles beter dan slapers
Ik snap wat je zegt, en als ze bepaalde fragmenten voor TV willen bewaren zou ik het ook nog (met tegenzin) snappen. Maar zoals de avond van 'die ene krat van Babs' laat zien gaat dat ook niet meer op. De ene keer zenden ze wel uit de andere keer lijken ze hysterisch als het om censuur gaat. Was destijds met die ruzie tussen Leila, Mexx en Martin 's nachts ook best duidelijk, daar lieten ze heel veel van zien, maar andere minder spraakmakende dingen op andere dagen/nachten draaiden ze panisch weg.quote:Op zaterdag 29 april 2023 00:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Omdat je weet dat het bij die anderen 'uit de hand loopt' qua joligheid en dus kiezen ze voor de meest makkelijke weg
Toch begrijpelijk. Alles voor de kijkcijfers. Ze suggereerden dat er veel was gebeurd.quote:Op zaterdag 29 april 2023 01:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik snap wat je zegt, en als ze bepaalde fragmenten voor TV willen bewaren zou ik het ook nog (met tegenzin) snappen. Maar zoals de avond van 'die ene krat van Babs' laat zien gaat dat ook niet meer op. De ene keer zenden ze wel uit de andere keer lijken ze hysterisch als het om censuur gaat. Was destijds met die ruzie tussen Leila, Mexx en Martin 's nachts ook best duidelijk, daar lieten ze heel veel van zien, maar andere minder spraakmakende dingen op andere dagen/nachten draaiden ze panisch weg.
Het is geen memory, het gaat om dik ¤ 800.000quote:Op vrijdag 28 april 2023 22:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Nah, ik vind het totaal kansloos.
Zoiets moet ook in je zitten.
Laffe hap van Jeff. Pak dan Ice.
Zeker! Maar vroeg me eigenlijk meer af waarom ze sommige gesprekken wel op stream zetten, maar andere gesprekken (op eerdere tijdstippen) halverwege afdraaien naar slapers terwijl er duidelijk nog zat mensen wakker zijn. Eerder was het excuus 'bewaren ze voor tv' nog wel te snappen, maar als ze ook daar niks laten zien dan ben ik nieuwsgierig naar wat de oorzaak is. De bezetting achter? Of de personen en/of onderwerp van gesprek?quote:Op zaterdag 29 april 2023 01:15 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Toch begrijpelijk. Alles voor de kijkcijfers. Ze suggereerden dat er veel was gebeurd.
Goedkoop, geen mensen achter de knoppen, zelfde als de goedkope spelletjes, die zijn ook allesbehalve spectaculairquote:Op zaterdag 29 april 2023 01:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker! Maar vroeg me eigenlijk meer af waarom ze sommige gesprekken wel op stream zetten, maar andere gesprekken (op eerdere tijdstippen) halverwege afdraaien naar slapers terwijl er duidelijk nog zat mensen wakker zijn. Eerder was het excuus 'bewaren ze voor tv' nog wel te snappen, maar als ze ook daar niks laten zien dan ben ik nieuwsgierig naar wat de oorzaak is. De bezetting achter? Of de personen en/of onderwerp van gesprek?
De eventuele redenen benoem je zelf dus al.quote:Op zaterdag 29 april 2023 01:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker! Maar vroeg me eigenlijk meer af waarom ze sommige gesprekken wel op stream zetten, maar andere gesprekken (op eerdere tijdstippen) halverwege afdraaien naar slapers terwijl er duidelijk nog zat mensen wakker zijn. Eerder was het excuus 'bewaren ze voor tv' nog wel te snappen, maar als ze ook daar niks laten zien dan ben ik nieuwsgierig naar wat de oorzaak is. De bezetting achter? Of de personen en/of onderwerp van gesprek?
Sasha was zo stil in het begin. Nog lief en zo. Daar viel Bern op. Hoe Sasha nu is vindt Bern echt niet leuk maar ja, ten nadele van hemzelf om dit te veranderen en daar komt echt nog een echte goeie soap aan over die twee, dat kunnen ze goed uitmelken (de tv) en ik hoop in het voordeel van Bern. Dat verdient hij.quote:Op zaterdag 29 april 2023 01:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Om nog even terug te komen op Bern, zelfs Sasha, zijn vriendin is overdag liever met Jappie dan met hem. Mssn vindt zij hem ook te saai, ze vond in het begin Jeff maar wat leuk en die 2 personen zijn het tegenovergestelde van elkaar.
Ik vraag het me meer af zonder echt te speculeren, ik heb geen idee vandaar dat ik het me afvraag:quote:Op zaterdag 29 april 2023 01:34 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
De eventuele redenen benoem je zelf dus al.Je speculeert dus graag daarover.
Ik denk dat sommige gesprekken worden weggedraaid opdat men bang is dat een bepaald gesprek laat blijken wat het volgende scenario gaat zijn in de loods en dat mag de kijker nog niet weten.
SPOILER: *Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 april 2023 01:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik vraag het me meer af zonder echt te speculeren, ik heb geen idee vandaar dat ik het me afvraag:
Een tijdje terug had Babs een gesprek met Zoe en anderen over wat wel/niet uitgezonden werd met betrekking tot het 'Mexxident', JW, en die rode kaart*. Babs liet weten dat de kijkers op TV hun publiek is en dat ze schijt hebben aan dat dingen die op stream zijn geweest 'uitlekken'. Nu zagen we gisteren Jeff, Zoe, Erik en Babs een leuk gesprek hebben dat ineens naar slapers ging. Vanavond hadden Mirthe en Erik (en korte ook Zoe) een gesprek waarna we pas naar slapers gingen na Erik zijn bed-time ritueel. Vandaar mijn vraag; hangt hetgeen ze op stream laten zien nou af van wie er achter de knoppen zit, of van wie er op stream te zien is?Het gesprek tussen Babs en Zoë is ook speculatie en hun krijgen allemaal een soort van gesprekken met een soort van psychologen en die fluisteren hun in dat op streams niet zo belangrijk is of gewoon totaal niet belangrijk is maar de tv wel en goed bedacht door de makers zodat de deelnemers zich niet constant rekening hoeven te houden met de camera's en toch veel beeldopvulling geven voor de dagelijkse tv uitzendingen. Ik zou het zo ook doen.SPOILER: *Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat riedeltje heb ik geregeld voorbij zien komen maar daar heb ik nooit iets van geloofd. Sowieso zijn stukjes in tv-uitzendingen hooguit enkele minuten terwijl zo'n conversatie of gebeurtenis op de streams zomaar één of meerdere uren kan aantikken. In mijn optiek behoor je op de streams all-in te gaan en qua televisie wat je denkt dat goed is qua kijkerswaarde. Overigens hoef je enkel maar op internet te kijken en je weet al wie er geëlimineerd is die week daarvoor. Verder vind ik het programma op alle fronten eigenlijk een totale flop terwijl juist zoveel mogelijkheden mits het format beter was uitgedacht.quote:Op zaterdag 29 april 2023 01:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Eerder was het excuus 'bewaren ze voor tv' nog wel te snappen, maar als ze ook daar niks laten zien dan ben ik nieuwsgierig naar wat de oorzaak is.
DIe is alvast aan het wennen voor de volgende maandquote:
zijn winterjas lijkt me vrij zwaarquote:Op zaterdag 29 april 2023 06:50 schreef engine het volgende:
Ik ga er scherp op toezien dat ice blijft lopen en dat 15 kilo ook 15 kilo is. Een jas is geen 5 kilo![]()
Goedemorgen
Toch geen vijf kilo?quote:
Die beige winterjas zou zo maar die richting op kunnen gaan is een vrij dikke wat langere jas.quote:Op zaterdag 29 april 2023 06:50 schreef engine het volgende:
Ik ga er scherp op toezien dat ice blijft lopen en dat 15 kilo ook 15 kilo is. Een jas is geen 5 kilo![]()
Goedemorgen
Isaac heeft zo'n geblokte Spalding jas. Ik denk dat die zwaar kan zijn.quote:Op zaterdag 29 april 2023 07:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die beige winterjas zou zo maar die richting op kunnen gaan is een vrij dikke wat langere jas.
Ga je er stiekem bij staan met een weegschaalquote:Op zaterdag 29 april 2023 06:50 schreef engine het volgende:
Goedemorgen
Die winterjas weegt hooguit 1,5-2 kgquote:Op zaterdag 29 april 2023 06:55 schreef engine het volgende:
[..]
Toch geen vijf kilo?
Dan moet ice die jas maar even wegen
Ben benieuwd of ze dan ook mee gaat lopenquote:Op zaterdag 29 april 2023 07:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die winterjas weegt hooguit 1,5-2 kg
De grote Isaac show vandaag, Zoe zal hem wel aanmoedigen.
quote:Op zaterdag 29 april 2023 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze dan ook mee gaat lopen
Misschien als Isaac een spiegel op zijn rug plaktquote:
Denk dat ze allemaal gaan lopen, maar dan ook letterlijk lopen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 07:28 schreef cinsan het volgende:
van de vrouwen denk ik alleen bep ,eunice en myrthe die gaan lopen
Je geeft zelf al de antwoorden.....quote:Op zaterdag 29 april 2023 01:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Het zijn nog steeds gewoon mensen he..quote:Op zaterdag 29 april 2023 01:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het is geen memory, het gaat om dik ¤ 800.000
Maar dat betekent toch niet dat hij daarom een eerlijk slachtoffer is voor Jeff.quote:Op zaterdag 29 april 2023 01:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Om nog even terug te komen op Bern, zelfs Sasha, zijn vriendin is overdag liever met Jappie dan met hem. Mssn vindt zij hem ook te saai, ze vond in het begin Jeff maar wat leuk en die 2 personen zijn het tegenovergestelde van elkaar.
Ik wacht met enige spanning op de dag dat Jeffrey en Isaac tegenover elkaar staan.quote:Op zaterdag 29 april 2023 08:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dat betekent toch niet dat hij daarom een eerlijk slachtoffer is voor Jeff.
Pick on someone your own size.
en dat sas overdag veel bij japie is valt mee , ze praten gewoon als vrienden , maar ja sommige maken er weer wat anders vanquote:Op zaterdag 29 april 2023 08:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dat betekent toch niet dat hij daarom een eerlijk slachtoffer is voor Jeff.
Pick on someone your own size.
Dat wint Jeff dik, althans met woorden.quote:Op zaterdag 29 april 2023 08:16 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik wacht met enige spanning op de dag dat Jeffrey en Isaac tegenover elkaar staan.
Zo zie ik dat ook hoor. Een maatje om mee te babbelen en te wandelen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 08:17 schreef cinsan het volgende:
[..]
en dat sas overdag veel bij japie is valt mee , ze praten gewoon als vrienden , maar ja sommige maken er weer wat anders van
Isaac ook, hij strekte zijn vingersquote:Op zaterdag 29 april 2023 08:20 schreef Frummelie het volgende:
Eunice is zich al aant klaarmaken voor de 24 uurs loop..
verbaal is jef goed dat is dan ook allesquote:Op zaterdag 29 april 2023 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat wint Jeff dik, althans met woorden.
Isaac herhaalt te veel waardoor Jeff meer met woorden kan slaan
bern slaapt graag uitquote:Op zaterdag 29 april 2023 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo zie ik dat ook hoor. Een maatje om mee te babbelen en te wandelen.
Alhoewel ze eerder altijd met Bern ging lopen
Wandelen kan je de hele dag doenquote:
Verbaal is hij intens gemeenquote:Op zaterdag 29 april 2023 08:35 schreef cinsan het volgende:
[..]
verbaal is jef goed dat is dan ook alles
ook waar , maar bern en sas zijn ook veel samen overdag alleen we zien het niet , gisteravond zaten ze in de kas , niet op stream geweest soms flits toen er paar gingen wandelenquote:
is verbale agressie bij jefquote:Op zaterdag 29 april 2023 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Verbaal is hij intens gemeen
Langzaam aan staan de bewoners op Jw is er uit en Isaac staat zijn tanden te poetsen.
Dat is ook zo we zien lang niet alles wat er gedaan/besproken wordt zonder dat het het horen/zienquote:Op zaterdag 29 april 2023 08:40 schreef cinsan het volgende:
[..]
ook waar , maar bern en sas zijn ook veel samen overdag alleen we zien het niet , gisteravond zaten ze in de kas , niet op stream geweest soms flits toen er paar gingen wandelen
Onder het motto van "misschien" en "ik denk" constant verzonnen dingen typen over andere zodra er kritiek op Jeff komt. Beetje flauw.quote:Op zaterdag 29 april 2023 08:17 schreef cinsan het volgende:
[..]
en dat sas overdag veel bij japie is valt mee , ze praten gewoon als vrienden , maar ja sommige maken er weer wat anders van
en dan merendeels aannames die niet kloppenquote:Op zaterdag 29 april 2023 08:49 schreef engine het volgende:
[..]
Onder het motto van "misschien" en "ik denk" constant verzonnen dingen typen over andere zodra er kritiek op Jeff komt. Beetje flauw.
quote:Op zaterdag 29 april 2023 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Isaac ook, hij strekte zijn vingers
ALWEER!!quote:
bern gaat het proberen , eunice en bep en dachht myrthe ookquote:Op zaterdag 29 april 2023 08:58 schreef Frummelie het volgende:
Wel leuk voor Isaac dat Erik mee gaat lopen, ik hoop dat er nog meer aansluiten..
Nou dat is wel hartstikke leuk... ook leuk voor ons om naar te kijken vannacht...quote:Op zaterdag 29 april 2023 08:59 schreef cinsan het volgende:
[..]
bern gaat het proberen , eunice en bep en dachht myrthe ook
als ze het laten zienquote:Op zaterdag 29 april 2023 09:01 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou dat is wel hartstikke leuk... ook leuk voor ons om maar te kijken vannacht...
Ben benieuwd naar de spelregelsquote:Op zaterdag 29 april 2023 09:01 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou dat is wel hartstikke leuk... ook leuk voor ons om maar te kijken vannacht...
Ik denk dat iedereen op z'n eigen manier die 24 uur vol mag lopen... als je maar blijft lopen...quote:Op zaterdag 29 april 2023 09:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de spelregelsmaar die zijn uiteraard niet bekend.
Ze verbaast je misschien nog wel, ik vind als ze met Bern aan het sporten is, ze een flink uithoudingsvermogen heeft maar ik ga niet zeggen dat ze hem uit loopt... dat geloof ik ook niet.quote:
En een kusje in haar nekquote:
Was een uitspraak van Wendy net. Ik denk ook dat ze wel uithoudingsvermogen heeft en ze heeft al ooit 16 uur gewandeld dus wel enig idee wat haar te wachten staat.quote:Op zaterdag 29 april 2023 09:10 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze verbaast je misschien nog wel, ik vind als ze met Bern aan het sporten is, ze een flink uithoudingsvermogen heeft maar ik ga niet zeggen dat ze hem uit loopt... dat geloof ik ook niet.
Alleen jammer dat Isaac niet de poort uit looptquote:Op zaterdag 29 april 2023 08:58 schreef Frummelie het volgende:
Wel leuk voor Isaac dat Erik mee gaat lopen, ik hoop dat er nog meer aansluiten..
Het was Eunice die hem uitnodigdequote:Op zaterdag 29 april 2023 09:19 schreef engine het volgende:
Knuffelen in bedJW komt steeds dichter bij zijn doel.
Kan ze wat aan doen, gewoon de spiegel op zijn rug plakken en meelopenquote:
quote:Op zaterdag 29 april 2023 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ze wat aan doen, gewoon de spiegel op zijn rug plakken en meelopen
breng ze nu niet op het idee aubquote:Op zaterdag 29 april 2023 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ze wat aan doen, gewoon de spiegel op zijn rug plakken en meelopen
Wat zei Wendy nou tegen haar?quote:Op zaterdag 29 april 2023 09:56 schreef Dotteke het volgende:
Zelfs onder het tandenpoetsen kan Babette haar snater niet houden.
Ik heb ze op stil gezet kan die Babette niet echt meer horenquote:
Wat een overdreven gedoe, Hij heeft amper getraind met lopen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 10:03 schreef chufi het volgende:
[..]
ICE gaat met een verzwaarde rukzak lopen .. stoer nan
Ik wil die 15 kilo dan wel even wegenquote:Op zaterdag 29 april 2023 10:03 schreef chufi het volgende:
[..]
ICE gaat met een verzwaarde rukzak lopen .. stoer nan
Volgens mij hebben ze daar ook geen goeie schoenen toch om zo lang te lopen?quote:Op zaterdag 29 april 2023 10:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat een overdreven gedoe, Hij heeft amper getraind met lopen.
Wel zo eerlijk.quote:Op zaterdag 29 april 2023 10:08 schreef 5thencounter het volgende:
ZooWie ; ik weet dat ik het niet leuk ga vinden, waarom zou ik gaan lopen dan
Dan is het verschil niet zo groot, zie elke dag er wel 2 rondjes lopen in de tuin.quote:Op zaterdag 29 april 2023 10:09 schreef Verida het volgende:
het is toch ook nog helemaal niet duidelijk hoe die 24 uur lopen ingevuld gaan worden?
Wie weet, is het gewoon zo dat er heel de 24 uur, 1 of twee mensen, rondjes moeten lopen, Schemaatje maken en dan hoeven ze allemaal maar een paar uur te lopen. Dan stelt het dus weer geen drol voor en is het waardeloos om naar te kijken of te volgen.
ik word een beetje misselijk van dat getuite mondje van eunice en dat rimpelen van haar neus als ze aan het kirren is.quote:Op zaterdag 29 april 2023 10:10 schreef 5thencounter het volgende:
Maar ze hebben nix hoor![]()
Genoeg GeGluipkut weer![]()
[ afbeelding ]
En er dan nog ff 5 bij te doenquote:Op zaterdag 29 april 2023 10:05 schreef engine het volgende:
[..]
Ik wil die 15 kilo dan wel even wegen
Isaac gaat 24 uur lopen, Babette wil ook de 24 uur gaan lopen. Niemand is verplicht om mee te doen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 10:09 schreef Verida het volgende:
het is toch ook nog helemaal niet duidelijk hoe die 24 uur lopen ingevuld gaan worden?
Wie weet, is het gewoon zo dat er heel de 24 uur, 1 of twee mensen, rondjes moeten lopen, Schemaatje maken en dan hoeven ze allemaal maar een paar uur te lopen. Dan stelt het dus weer geen drol voor en is het waardeloos om naar te kijken of te volgen.
Haar Eucalypta gekrijs waarmee ze alles overstemd als ze aangevallen wordt vind ik ergerquote:Op zaterdag 29 april 2023 10:12 schreef Verida het volgende:
[..]
ik word een beetje misselijk van dat getuite mondje van eunice en dat rimpelen van haar neus als ze aan het kirren is.
bah,
ik word misselijk van heel de houding van eunice , ze wil niks maar ze geil en kirt erop losquote:Op zaterdag 29 april 2023 10:12 schreef Verida het volgende:
[..]
ik word een beetje misselijk van dat getuite mondje van eunice en dat rimpelen van haar neus als ze aan het kirren is.
bah,
mijn manquote:Op zaterdag 29 april 2023 10:13 schreef Dotteke het volgende:
Zoë: Kijk Euncie mijn man gaat weg, die gaat 24 uur lopen,
Eunice wou toch ook 24 uur lopen..quote:Op zaterdag 29 april 2023 10:13 schreef Dotteke het volgende:
Zoë: Kijk Euncie mijn man gaat weg, die gaat 24 uur lopen,
Ik vind het een loops hondje net...en maar goed willen overkomen voor haar Kids...MISLUKT!quote:Op zaterdag 29 april 2023 10:16 schreef cinsan het volgende:
[..]
ik word misselijk van heel de houding van eunice , ze wil niks maar ze geil en kirt erop los
Ik verklaar @engine tot verslaggever de komende 24 uren.quote:Op zaterdag 29 april 2023 10:24 schreef engine het volgende:
Ze gaan niet stoppen om te eten. Dat moet wandelend gebeuren.
Dan moet iemand dat dus voor hun klaar maken en brengen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 10:24 schreef engine het volgende:
Ze gaan niet stoppen om te eten. Dat moet wandelend gebeuren.
Ik ga een poging wagenquote:Op zaterdag 29 april 2023 10:26 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik verklaar @:engine tot verslaggever de komende 24 uren.
En dan is er maar een persoon, die Isaac prima kan verwennen, lijkt mij.quote:Op zaterdag 29 april 2023 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet iemand dat dus voor hun klaar maken en brengen.
Zoëquote:Op zaterdag 29 april 2023 10:28 schreef Harry het volgende:
[..]
En dan is er maar een persoon, die Isaac prima kan verwennen, lijkt mij.
ze maken altijd alles al klaar en leggen het per persoon op een bordje neer, Is dus een kwestie van met bordje langs het parcours gaan staan.quote:Op zaterdag 29 april 2023 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of het parcours door de keuken laten lopenquote:Op zaterdag 29 april 2023 10:29 schreef Verida het volgende:
[..]
ze maken altijd alles al klaar en leggen het per persoon op een bordje neer, Is dus een kwestie van met bordje langs het parcours gaan staan.
scherpquote:Op zaterdag 29 april 2023 10:29 schreef engine het volgende:
[..]
Of het parcours door de keuken laten lopen
weet wel dat sas meehelpt met het eten klaarmakenquote:Op zaterdag 29 april 2023 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is lief, ben benieuwd of ze ook nog een stuk gaat meelopenquote:Op zaterdag 29 april 2023 10:31 schreef cinsan het volgende:
[..]
weet wel dat sas meehelpt met het eten klaarmaken
nee dat denk ik niet is nog te veel voor haar , ze wandelt en doet oefeningen op haar eigen tempoquote:Op zaterdag 29 april 2023 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is lief, ben benieuwd of ze ook nog een stuk gaat meelopen
Ah omdat die 24 uur gaat lopen..quote:
Jep die gaat het ook proberenquote:Op zaterdag 29 april 2023 10:54 schreef Frummelie het volgende:
Gaat Imadidin ook mee doen... wel geinig er sluiten er steeds meer aan...
ja maar dat was mijn vraag nietquote:Op zaterdag 29 april 2023 10:55 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Hij heeft hem ingesteld voor Isaac
Yepquote:Op zaterdag 29 april 2023 10:57 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Hij is niet van jappie, goed antwoord ?
Wellicht achter want ik zie haar nergens in de tuin.quote:
We zijn tien minuten bezig....ben benieuwd over een uurtjequote:Op zaterdag 29 april 2023 11:09 schreef Dotteke het volgende:
Daar zou je toch dol van worden 24 uur lang die rondjes lopen. Dat ben je volgens mij wel snel zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |