Die heeft volgens mij nog een voorraadjequote:Op vrijdag 28 april 2023 13:10 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik zou snel opmaken, straks besteld Zoe er wimpers van
Morgenquote:Op vrijdag 28 april 2023 13:15 schreef freaky40 het volgende:
Ik zie nu op de deur die aankondiging van die 24 uursloop van Isaac, wanneer is deze ook al weer?
morgenquote:Op vrijdag 28 april 2023 13:15 schreef freaky40 het volgende:
Ik zie nu op de deur die aankondiging van die 24 uursloop van Isaac, wanneer is deze ook al weer?
Ojaa, dom van mijnquote:Op vrijdag 28 april 2023 13:10 schreef Verida het volgende:
[..]
Hello Fresh is alleen voor het avondeten.
Het ging per zoveelquote:Op vrijdag 28 april 2023 13:15 schreef Varen het volgende:
[..]
2,63157895 per spijker, wat een raar bedrag?
👍🏻quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:17 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Het ging per zoveel
85 (alles) was 500
80 of meer 300
70 of meer 200 dacht ik en hadden iets in de 70
Hoelaat begint die onzin?quote:
Zoe is een zeikerd. Gisteren gaf ik haar nog het voordeel van de twijfel, maar wat een vervelend kindquote:Op vrijdag 28 april 2023 13:30 schreef Dotteke het volgende:
O jee Zoë weer aan het zeuren over gisteren avond
Zonde van die ducktape, want ze zal meer nodig hebbenquote:Op vrijdag 28 april 2023 13:33 schreef greysbones het volgende:
Owww mijn GoD !
Kan iemand zoe gewoon een enorm stuk ducttape over dr mond plakken
Die ziet dingen
Die er niet zijn
KLATSquote:Op vrijdag 28 april 2023 13:33 schreef greysbones het volgende:
Owww mijn GoD !
Kan iemand zoe gewoon een enorm stuk ducttape over dr mond plakken
Die ziet dingen
Die er niet zijn
Altijd leukquote:
Niets veranderlijker dan het weerquote:
Zover was ik ook al, iets met gehakt inderdaad en ik zie nu uien die gesneden worden en ik zie sla.quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:35 schreef engine het volgende:
[..]
Altijd leuk![]()
Ik heb nog geen idee wat het gaat worden. Iets met gehakt.
Heb de filmpjes net bekeken en jeetje mina wat kan dat kind zich als een peuter gedragen zeg. En dan de anderen verwijten dat ze haar als een klein kind behandelen. Wanneer wordt er nu eens iemand flink boos en vertelt haar de waarheid over dat kinderlijke gezeik van haar. Niemand die haar eens ff aanpakt maar alleen als een pak watten behandelt. Ook haar irritante gedrag naar Ice toe is Godsgeklaagd, ze weet dat die gast een vriendin met kids heeft dus afstand stomme trut!quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:34 schreef ledn81 het volgende:
Zoe denkt dat Ice haar expres niet heeft getroost, want dat was lief bedoeld, want als je iemand die huilt gaat troosten gaat diegene alleen maar harder huilen..
Al de 3e keer dat ik haar dit hoor opratelen.
2x tegen Babbel nu al en vanmorgen tegen Wendy..
quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:38 schreef Charmian het volgende:
Ik lach ook altijd net zoals eunice als ik iets eigenlijk helemaal niet leuk vind...wat een nepgieren
Doet ze dat?quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:38 schreef Judiwi het volgende:
Eunice kan zich toch niet lichamelijk gaan vergelijken met Moraima. Die een stuk ouder dan haar is. Met haar opmerking ik ben flexibel.
Niemand zo bijzonder dan Eunice met haar mooie zachte huid en haar lenige lichaam.quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:38 schreef Judiwi het volgende:
Eunice kan zich toch niet lichamelijk gaan vergelijken met Moraima. Die een stuk ouder dan haar is. Met haar opmerking ik ben flexibel.
quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Doet ze dat?
Ik zet weer even mijn nep lach in HA HA HAAAA
Stom mormel die Eunice.
Geloof ik geen fuck van, achter zijn rug maakt ze hem weer af. Dat kind heeft het achter haar ellebogen, maar echt...quote:
U heeft een jaarabo op videoland gewonnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |