Sorry, maar ik vind dat je een beetje doordraaft nu.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 16:17 schreef Michiel020 het volgende:
De top 5 van grootste irritaties in het verkeer.
https://www.overstappen.n(...)0tijd%20te%20stoppen.
en waarom loopt een ruzie in het verkeer uit de hand?
https://www.rtl.nl/nieuws(...)uit-de-hand-7-vragen
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 09:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay, ook jij roept dus maar iets zonder de situatie te kennen, dat was mijn vraag over welke parkeerplaats een andere user bedoelde toen hij zei dat hij ook een andere parkeerplaats had kunnen kiezen, er zijn namelijk in de omgeving nog 2 parkeerplekken, en degene meer richting Woudenberg is aan de andere kant van de weg en daar is sprake van een doorgetrokken streep, die is er bij de inrit naar de parkeerplaats van de Pyramide sowieso niet.
Misschien even goed lezen en op streetview kijken wat er bedoeld wordt voor je wat roept.
Maar goed, met je verdachtmakingen dat het "raar" zou zijn dat zijn vrouw de route ging rijden ben je sowieso al vervelend bezig.
Oh, en in een greppel zie je binnen een uur?
Er rijden vaker mensen van de weg die vervolgens dagen of weken niet gevonden worden.
Ja, dat is de parkeerplaats.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Onderstaande parkeerplaats?
De parkeerplaats van de Pyramide is idd waar zijn auto stond, maar het ging hier een paar dagen geleden over 2 andere parkeerplaatsen.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Onderstaande parkeerplaats?
Ze kunnen het niet gaan uitkammen als daar nog mogelijk niet-ontplofte maar scherpe munitie ligt, en dat ligt daar.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 22:43 schreef woxxel2 het volgende:
Dus iedereen kan zo maar iemand op dat schietterrein begraven.
Ik geloof nooit dat je daar 10 jaar ongemerkt kan zijn als je zelfmoord pleegt.
En zeker niet als daar iemand vermist is.
Ze kunnen toch niet een bos uitkammen en dat stuk overslaan omdat t verboden is om er te lopen
De inloop van het congres was vanaf 9.30, maar hoe laat begon het congres? Misschien een rustige toeristische route genomen zodat hij iets later dan 9.30 aan zou komen maar nog steeds ruim op tijd. Of is langs Austerlitz dan nog steeds onlogisch?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 10:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als hij zijn auto zelf bij de Pyramide heeft neergezet dan moet hij of onderweg naar de Traaijweg (paar honderd meter verderop naar links), of op de terugweg vanaf de Traaijweg zijn auto daar geparkeerd hebben.
Het doel (congrescentrum) was via de Traaijweg te bereiken, en de meest logische route vanaf Amersfoort, daarbij was hij niet zo vroeg vertrokken dat hij een hele omrit kon maken en toch op tijd kon zijn.
Het zou om 10u beginnen.quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:03 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
De inloop van het congres was vanaf 9.30, maar hoe laat begon het congres? Misschien een rustige toeristische route genomen zodat hij iets later dan 9.30 aan zou komen maar nog steeds ruim op tijd. Of is langs Austerlitz dan nog steeds onlogisch?
Het was iig droog die dag volgens de gegevens van de Bilt, met een frisse start maar best prima weer voor wandelaars/sporters om er dus op uit te gaan.quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:04 schreef Stupidisco het volgende:
Iemand bekend met deze parkeerplaats die een indicatie kan geven hoeveel auto's hier doorgaans geparkeerd staan op een zaterdagochtend? (neem aan dat dit o.a. ook afhankelijk is van of het lekker weer is om te wandelen bijvoorbeeld).
Het is geen kwestie van "een rustige toeristische route", het is de meest logische route, iedere andere route zou enorm om zijn.quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:03 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
De inloop van het congres was vanaf 9.30, maar hoe laat begon het congres? Misschien een rustige toeristische route genomen zodat hij iets later dan 9.30 aan zou komen maar nog steeds ruim op tijd. Of is langs Austerlitz dan nog steeds onlogisch?
Dat lijkt me juist, maar vraag me af in hoeverre dat voor hem (mocht hij vrijwillig zijn verdwenen) nog van belang zal zijn. Zijn paspoort had hij dus bij op de dag van de verdwijning en is nooit terug gevonden?quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:05 schreef Leandra het volgende:
Want als hij idd een nieuw paspoort had vlak voor zijn verdwijning, en dat nieuwe paspoort is niet teruggevonden, dan is het recent verlopen.
Ik heb nergens berichten gezien dat zijn paspoort nog thuis lag, alleen dat hij vlak voor zijn verdwijning een nieuw paspoort had opgehaald.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat lijkt me juist, maar vraag me af in hoeverre dat voor hem (mocht hij vrijwillig zijn verdwenen) nog van belang zal zijn. Zijn paspoort had hij dus bij op de dag van de verdwijning en is nooit terug gevonden?
Maar als hij onder eigen naam zich via vliegtuigen verplaatst wordt dit dan nergens geregistreerd?quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:05 schreef Leandra het volgende:
We hadden net aan tafel een discussie over deze zaak, los van het feit dat we er anders in staan is mijn vraag vooral wat er gebeurt als er er (in 2019 of later) een rechtsvermoeden van overlijden is aangevraagd en toegekend, en hij staat over 3 maanden ineens bij de ambassade in Peru omdat hij een nieuw paspoort nodig heeft?
Want als hij idd een nieuw paspoort had vlak voor zijn verdwijning, en dat nieuwe paspoort is niet teruggevonden, dan is het recent verlopen.
Dat ligt eraan waar, maar ik verwacht dat als hij destijds direct al naar Frankrijk of Italië is gereden en hij dus al in een vliegtuig kon zitten voor zijn vermissing überhaupt bekend was, en hij zeker nog niet als vermist geregistreerd was, dat men dat destijds niet door heel Europa nagezocht heeft, al was het alleen al omdat je het recht hebt te verdwijnen.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:56 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar als hij onder eigen naam zich via vliegtuigen verplaatst wordt dit dan nergens geregistreerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |