Zou het dan toch een eliminatie zijnquote:Op vrijdag 28 april 2023 11:31 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Niet zo heel veel geld nodig, ze hebben 3 dagen hello fresh
We gaan het zo zien, hoop het regelmatig, maar helaas het zijn allemaal van die korte flutopdrachten. Behalve die van de week het Wilhelmus maar dat was meer veel oefentijdquote:Op vrijdag 28 april 2023 11:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Te langdradig allemaal. Dit zou nog wel eens een lange opdracht kunnen zijn.
Ja, dan hoor je het niet, maar dan kan je het wel weer hier horenquote:Op vrijdag 28 april 2023 11:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niet eens gemerkt, streamgeluid staat hier uit
Meiquote:Op vrijdag 28 april 2023 11:35 schreef danaqui het volgende:
[..]
Morgen, Zondag en maandag dus valt mee
Maar als ze eten krijgen van Hello Fresh, zou het ook een eliminatie kunnen zijn. Wendy heeft net ook een bestelling van voedsel gedaan zegt ze.quote:Op vrijdag 28 april 2023 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan het zo zien, hoop het regelmatig, maar helaas het zijn allemaal van die korte flutopdrachten. Behalve die van de week het Wilhelmus maar dat was meer veel oefentijd
Nahja. de recorder loopt ook weer, voor je weet nooitquote:Op vrijdag 28 april 2023 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dan hoor je het niet, maar dan kan je het wel weer hier horen
Heb de streams kwa geluid ook niet altijd aan. Dan lees ik hier wel als er iets gebeurd wat ik wil horen en dan zet ik ze aan.
29 en 30 april en 1 meiquote:Op vrijdag 28 april 2023 11:30 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze zouden toch de komende dagen van Hello Fresh eten krijgen?
29, 30 van april en de 1ste idd van meiquote:
Dag en ook de nacht. Zou ook leuk zijnquote:Op vrijdag 28 april 2023 11:37 schreef freaky40 het volgende:
Marathon opdrachtje zou wel weer even leuk zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |