Nu kunnen we ongeveer 20% van alle gesprekken uit de Loods volgen.quote:Op vrijdag 28 april 2023 11:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope
ze heeft 3 minuten met hem gekletst
dat was het
ik ga niet constant dezelfde discussie aanquote:Op vrijdag 28 april 2023 11:15 schreef Harry het volgende:
[..]
Nu kunnen we ongeveer 20% van alle gesprekken uit de Loods volgen.
Hoe kan je dat nou beweren??
make my day, dat haalt ze niet. Jeff kickt op de stress en krijgt er een boost van en Sas faalt bij hoge drukquote:Op vrijdag 28 april 2023 11:17 schreef xsaskiax het volgende:
Het lijkt Sasha prachtig om in een eliminatie het tegen Jeffrey op te nemen (zegt ze nu)
En dan gaat de cruciale vraag over Monopoly.quote:Op vrijdag 28 april 2023 11:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
make my day, dat haalt ze niet. Jeff kickt op de stress en krijgt er een boost van en Sas faalt bij hoge druk
sas zit wel vaker fout met haar aannames, dus jouw aanname dat sas het verzint neem ik voor een feit aanquote:Op vrijdag 28 april 2023 11:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus ik maak een aanname dat Sas het verzint
maar jij maakt een aanname dat ze het niet verzint
waarom ben ik dan degene die fout zit
Dan zou dat een teken zijn dat de Febo Jeff eruit wilquote:Op vrijdag 28 april 2023 11:19 schreef Harry het volgende:
[..]
En dan gaat de cruciale vraag over Monopoly.
pruikquote:Op vrijdag 28 april 2023 11:21 schreef xsaskiax het volgende:
Misschien een gekke vraag maar heeft Moraima onder de douche nou een van haar pruiken op of is dit haar eigen haar???
De waarheid zal ergens in het midden liggenquote:Op vrijdag 28 april 2023 11:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ga niet constant dezelfde discussie aan
las gister ook de nodige aannames over sas , ze zal wel dronken zijn en bern de huid volscheldenquote:Op vrijdag 28 april 2023 11:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
De waarheid zal ergens in het midden liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |