Tig jaar jonger denk ikquote:Op vrijdag 28 april 2023 10:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar ziet hij er beter uit dan nu
Laat dat kind lekker door de mand vallenquote:Op vrijdag 28 april 2023 10:53 schreef xsaskiax het volgende:
Die woordenwaterval, het geraaskal van Zoë... alsjeblieft laten ze nu 1 keer verstandig zijn en haar GEEN manager maken....
en mocht ze het toch worden....dan hopen op een snelle rode kaarten exit Zoë!
Vrees dat ze op poleposition staat bij de FEBO....quote:Op vrijdag 28 april 2023 10:53 schreef xsaskiax het volgende:
Die woordenwaterval, het geraaskal van Zoë... alsjeblieft laten ze nu 1 keer verstandig zijn en haar GEEN manager maken....
en mocht ze het toch worden....dan hopen op een snelle rode kaarten exit Zoë!
ik zit net te kijkenquote:Op vrijdag 28 april 2023 10:57 schreef xsaskiax het volgende:
Volgens mij zit Eric een wiskundeboek van Kenzy te lezen
oke! dat heb je weer snel gezienquote:Op vrijdag 28 april 2023 10:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zit net te kijken
tis gewoon een samenvatting boek voor een Havo examen
Erik heeft die rekenmachinequote:Op vrijdag 28 april 2023 10:59 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oke! dat heb je weer snel gezien![]()
Ze hadden het gisteren of eergisteren nog over de rekenmachine van Kenzy, Wendy leek niet te weten wat daarmee gebeurd is.
Zou het zo kunnen zijn dat ze misschien met hem gesproken heeft en het daardoor weet?quote:Op vrijdag 28 april 2023 10:59 schreef greysbones het volgende:
ow Sas weet weer precies wat er met Imi is
nopequote:Op vrijdag 28 april 2023 11:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou het zo kunnen zijn dat ze misschien met hem gesproken heeft en het daardoor weet?
Dan is het slim om je voor te bereiden met de eisen voor het havo examen.quote:Op vrijdag 28 april 2023 11:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Erik heeft die rekenmachine
ik dacht dat Kenzy serieus wiskunde wilde studeren(HBO-niveau)
jaja en ze wilde toch ook een natuurkundeboek e.d.?quote:Op vrijdag 28 april 2023 11:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Erik heeft die rekenmachine
ik dacht dat Kenzy serieus wiskunde wilde studeren(HBO-niveau)
quote:Op vrijdag 28 april 2023 11:01 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
jaja en ze wilde toch ook een natuurkundeboek e.d.?
dan kan hij dat dus wel verteld hebben in die paar minuten. Als iemand een geinteresseerde vraag stelt, kan een antwoord heel duidelijk zijn.quote:Op vrijdag 28 april 2023 11:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope
ze heeft 3 minuten met hem gekletst
dat was het
sas kan wel eerder hebben gesproken met immi , we zien niet allesquote:Op vrijdag 28 april 2023 11:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope
ze heeft 3 minuten met hem gekletst
dat was het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |