Zo ziet hij er heel anders uit... en dan te bedenken dat hij een paar maanden geleden NOG magerder was, doodeng om te zien (vooral in het donker)quote:
Hoe is het toch mogelijk dat iemand zo 'bijdehand' zit te doen, wetend dat hij op nationale tv is.... zo vol van zichzelf... en dan dergelijke dingen uitkramen.. je kunt er met je pet niet bijquote:Op vrijdag 28 april 2023 10:33 schreef KinKiJan het volgende:
Politieke praat met JW en Erik. Erik haalt de verkiezing tussen Bush/Gore aan waar degene met de meeste stemmen van de mensen het niet geworden was door het systeem. Maakt toch niks uit zegt JW, ze zetten er neer wie ze willen. Biden hebben ze er ook gewoon neer gezet, die heeft echt niet gewonnen hoor, meent hij.
Erik snapt niet dat ze daar met beide 2 partijen 2 kerels van 80 naar voren dragen als kandidaat. Ja, zegt JW, maar een huisvrouwtje uit Milwaukee wordt het ook niet hoor! Erik geeft aan dat er hier ook ook bekendheden voor het premierschap kunnen gaan, Pia Douwes is ook naar D66 gegaan zegt hij. Klopt zegt JW, ook die van Lingo, Lucille Werner die is ook D66... Volgens JW.
ach, ze zitten daar inmiddels al 8 maanden, weten van gekkigheid niet meer waar ze over moeten praten.quote:Op vrijdag 28 april 2023 10:36 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hoe is het toch mogelijk dat iemand zo 'bijdehand' zit te doen, wetend dat hij op nationale tv is.... zo vol van zichzelf... en dan dergelijke dingen uitkramen.. je kunt er met je pet niet bij
Klopt, ik had 'kan zijn' moeten zeggenquote:Op vrijdag 28 april 2023 10:37 schreef Verida het volgende:
[..]
ach, ze zitten daar inmiddels al 8 maanden, weten van gekkigheid niet meer waar ze over moeten praten.
En ze zijn op de streams hoor, niet heel de dag op nationale tv.
Vandaar dat hij probeerde Wendy in bed te krijgenquote:Op vrijdag 28 april 2023 10:41 schreef xsaskiax het volgende:
Ik moest gisteravond wel lachen om het gezicht van Marciano toen Babette tegen hem zei dat hij eens van zijn haar af moet blijven, dat hij dat nu echt de hele dag doet.... of hij water zag branden
tiano zit constant voor de spiegel aan zijn haar te frunikkenquote:Op vrijdag 28 april 2023 10:41 schreef xsaskiax het volgende:
Ik moest gisteravond wel lachen om het gezicht van Marciano toen Babette tegen hem zei dat hij eens van zijn haar af moet blijven, dat hij dat nu echt de hele dag doet.... of hij water zag branden
Ja hij legt ieder haartje in model, dat begint zodra hij zijn ogen open heeft tot hij z'n bed weer ingaat.quote:Op vrijdag 28 april 2023 10:43 schreef cinsan het volgende:
[..]
tiano zit constant voor de spiegel aan zijn haar te frunikken
Geen ideequote:Op vrijdag 28 april 2023 10:45 schreef xsaskiax het volgende:
Tja in 8 maanden heb je elkaar alles wel zo'n beetje verteld en ze krijgen natuurlijk totaal geen nieuwe gespreksonderwerpen binnen... je moet er niet aan denken om dan 'buiten' te komen en van bijna een jaar alle nieuwsfeiten voorgeschoteld te krijgen (buiten al het nieuws uit je familie/vriendenkring).
Ze moeten dat toch maar weer even verstouwen.
Krijgen ze eigenlijk vanuit het programma daar nog begeleiding bij??
Je hoort haar raaskallen over gisteravond...... uhhhh ze praatte rustig en liet Isaac uitpraten????????????quote:Op vrijdag 28 april 2023 10:48 schreef greysbones het volgende:
Zoe
Marciano lag nuchter in zijn bed
en pakte zelfs een gele kaart
die was echt niet nuchter![]()
![]()
![]()
Ze heeft het nu over een gesprek met achter
2quote:Op vrijdag 28 april 2023 10:50 schreef greysbones het volgende:
Zoe kan het woord gele kaart niet meer horen
nou je hebt er 2 (of was het nu 3?) gehad...
Tig jaar jonger denk ikquote:Op vrijdag 28 april 2023 10:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar ziet hij er beter uit dan nu
Laat dat kind lekker door de mand vallenquote:Op vrijdag 28 april 2023 10:53 schreef xsaskiax het volgende:
Die woordenwaterval, het geraaskal van Zoë... alsjeblieft laten ze nu 1 keer verstandig zijn en haar GEEN manager maken....
en mocht ze het toch worden....dan hopen op een snelle rode kaarten exit Zoë!
Vrees dat ze op poleposition staat bij de FEBO....quote:Op vrijdag 28 april 2023 10:53 schreef xsaskiax het volgende:
Die woordenwaterval, het geraaskal van Zoë... alsjeblieft laten ze nu 1 keer verstandig zijn en haar GEEN manager maken....
en mocht ze het toch worden....dan hopen op een snelle rode kaarten exit Zoë!
ik zit net te kijkenquote:Op vrijdag 28 april 2023 10:57 schreef xsaskiax het volgende:
Volgens mij zit Eric een wiskundeboek van Kenzy te lezen
oke! dat heb je weer snel gezienquote:Op vrijdag 28 april 2023 10:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zit net te kijken
tis gewoon een samenvatting boek voor een Havo examen
Erik heeft die rekenmachinequote:Op vrijdag 28 april 2023 10:59 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oke! dat heb je weer snel gezien![]()
Ze hadden het gisteren of eergisteren nog over de rekenmachine van Kenzy, Wendy leek niet te weten wat daarmee gebeurd is.
Zou het zo kunnen zijn dat ze misschien met hem gesproken heeft en het daardoor weet?quote:Op vrijdag 28 april 2023 10:59 schreef greysbones het volgende:
ow Sas weet weer precies wat er met Imi is
nopequote:Op vrijdag 28 april 2023 11:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou het zo kunnen zijn dat ze misschien met hem gesproken heeft en het daardoor weet?
Dan is het slim om je voor te bereiden met de eisen voor het havo examen.quote:Op vrijdag 28 april 2023 11:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Erik heeft die rekenmachine
ik dacht dat Kenzy serieus wiskunde wilde studeren(HBO-niveau)
jaja en ze wilde toch ook een natuurkundeboek e.d.?quote:Op vrijdag 28 april 2023 11:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Erik heeft die rekenmachine
ik dacht dat Kenzy serieus wiskunde wilde studeren(HBO-niveau)
quote:Op vrijdag 28 april 2023 11:01 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
jaja en ze wilde toch ook een natuurkundeboek e.d.?
dan kan hij dat dus wel verteld hebben in die paar minuten. Als iemand een geinteresseerde vraag stelt, kan een antwoord heel duidelijk zijn.quote:Op vrijdag 28 april 2023 11:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope
ze heeft 3 minuten met hem gekletst
dat was het
sas kan wel eerder hebben gesproken met immi , we zien niet allesquote:Op vrijdag 28 april 2023 11:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope
dat was het
Er kwam weinig uit bij Imiquote:Op vrijdag 28 april 2023 11:02 schreef Verida het volgende:
[..]
dan kan hij dat dus wel verteld hebben in die paar minuten. Als iemand een geinteresseerde vraag stelt, kan een antwoord heel duidelijk zijn.
Ze heeft in ieder geval de moeite genomen om erover te praten met Imi
Ima was aan het eind van het evenement plots verdrietigquote:Op vrijdag 28 april 2023 11:02 schreef cinsan het volgende:
[..]
sas kan wel eerder hebben gesproken met immi , we zien niet alles
Je hebt niet alles gezien. ze zijn gisteravond niet meer gevolgd op de stream, die stonden op Zoe en haar gedoe.quote:Op vrijdag 28 april 2023 11:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er kwam weinig uit bij Imi
dat hij verdrietig was
niet veel meer
we hebben nog veel Rupie en Ima gezienquote:Op vrijdag 28 april 2023 11:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Je hebt niet alles gezien. ze zijn gisteravond niet meer gevolgd op de stream, die stonden op Zoe en haar gedoe.
Het kan best zo zijn dat er al vaker gesprekken zijn geweest met imi.
Ja in bed lijkt het soms wel een opgebaard lijk.quote:Op vrijdag 28 april 2023 10:31 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zo ziet hij er heel anders uit... en dan te bedenken dat hij een paar maanden geleden NOG magerder was, doodeng om te zien (vooral in het donker)
dat weet ik heb dat ook gezien , maar sas heeft mss al gewoon gesprek met immi gehad en wat verteld over zichzelf , kan best zijnquote:Op vrijdag 28 april 2023 11:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ima was aan het eind van het evenement plots verdrietig
toen is Rupie met hem gaan zitten bij het rokersgedeelte
bij het opruimen kwam sas langs en vroeg wat er was
je hebt weer helemaal gelijk...quote:Op vrijdag 28 april 2023 11:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
we hebben nog veel Rupie en Ima gezien
in bed
en later onder de douche
daarna weer in bed
heeft hij het over zichzelfquote:Op vrijdag 28 april 2023 11:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jappie zegt dat Jeff steeds zegt , stem op mij en dan nerveus is. Jappie zegt elke keer, zet mij maar op de stip, maar als hij de opdracht ziet, trekt hij zijn keutel in.
Dat vermoeden heb ik ook, we zien en horen nooit alles natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 april 2023 11:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Je hebt niet alles gezien. ze zijn gisteravond niet meer gevolgd op de stream, die stonden op Zoe en haar gedoe.
Het kan best zo zijn dat er al vaker gesprekken zijn geweest met imi.
En met wie hij daarna heeft gesproken weet niemand. En misschien weet iedereen het wel dat hij dit heeft.quote:Op vrijdag 28 april 2023 11:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ima was aan het eind van het evenement plots verdrietig
toen is Rupie met hem gaan zitten bij het rokersgedeelte
bij het opruimen kwam sas langs en vroeg wat er was
Morgen.quote:Op vrijdag 28 april 2023 11:05 schreef Sociologica het volgende:
Ah nevermind ze begint alweer te stoken over Jeff
Dat durft Jappie wel, maar wel achter de rug van Jeff, ook een groot schijnheilquote:Op vrijdag 28 april 2023 11:09 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Morgen.
Dat jef bang was toen er eliminatie was.
Jappie grote mond dat hij jef heeft laten ratelen en gezegd heeft je hebt je punt gemaakt waarom steeds herhalen.
Ehhh jappie nou niet echt hoor zo durf je niet eens tegen jef te praten.
Sas doet vaak aannames over de mentale staat van mensenquote:Op vrijdag 28 april 2023 11:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En met wie hij daarna heeft gesproken weet niemand. En misschien weet iedereen het wel dat hij dit heeft.
Rupert wist ook niet goed wat hij moest doen.
Dat weten we nooit zeker, niet alles is te zien.quote:Op vrijdag 28 april 2023 11:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope
dat was het
dus ik maak een aanname dat Sas het verzintquote:Op vrijdag 28 april 2023 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat weten we nooit zeker, niet alles is te zien.
ALs ze niet in beeld zijn kunnen ze ook praten.
Het lijkt mij niet dat ze dit zo maar uit haar vinger zuigt.
Dat dus, Sas zit er heel vaak naast ze kan beter aan haar eigen mentale toestand kijken en er wat aan doenquote:Op vrijdag 28 april 2023 11:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sas doet vaak aannames over de mentale staat van mensen
en IK denk dat wat Imi betreft geen uitzondering is
Ik heb vanaf de slaapstreeams alle filmpjes van gister terug gekeken, maar geen Sasha gezien die met Imi sprak. Wel Ruppie en Imi die samen zaten, maar ook weinig tegen elkaar zeiden.quote:Op vrijdag 28 april 2023 11:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus ik maak een aanname dat Sas het verzint
maar jij maakt een aanname dat ze het niet verzint
waarom ben ik dan degene die fout zit
Nu kunnen we ongeveer 20% van alle gesprekken uit de Loods volgen.quote:Op vrijdag 28 april 2023 11:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope
dat was het
ik ga niet constant dezelfde discussie aanquote:Op vrijdag 28 april 2023 11:15 schreef Harry het volgende:
[..]
Nu kunnen we ongeveer 20% van alle gesprekken uit de Loods volgen.
Hoe kan je dat nou beweren??
make my day, dat haalt ze niet. Jeff kickt op de stress en krijgt er een boost van en Sas faalt bij hoge drukquote:Op vrijdag 28 april 2023 11:17 schreef xsaskiax het volgende:
Het lijkt Sasha prachtig om in een eliminatie het tegen Jeffrey op te nemen (zegt ze nu)
En dan gaat de cruciale vraag over Monopoly.quote:Op vrijdag 28 april 2023 11:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
make my day, dat haalt ze niet. Jeff kickt op de stress en krijgt er een boost van en Sas faalt bij hoge druk
sas zit wel vaker fout met haar aannames, dus jouw aanname dat sas het verzint neem ik voor een feit aanquote:Op vrijdag 28 april 2023 11:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus ik maak een aanname dat Sas het verzint
maar jij maakt een aanname dat ze het niet verzint
waarom ben ik dan degene die fout zit
Dan zou dat een teken zijn dat de Febo Jeff eruit wilquote:Op vrijdag 28 april 2023 11:19 schreef Harry het volgende:
[..]
En dan gaat de cruciale vraag over Monopoly.
pruikquote:Op vrijdag 28 april 2023 11:21 schreef xsaskiax het volgende:
Misschien een gekke vraag maar heeft Moraima onder de douche nou een van haar pruiken op of is dit haar eigen haar???
De waarheid zal ergens in het midden liggenquote:Op vrijdag 28 april 2023 11:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ga niet constant dezelfde discussie aan
las gister ook de nodige aannames over sas , ze zal wel dronken zijn en bern de huid volscheldenquote:Op vrijdag 28 april 2023 11:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
De waarheid zal ergens in het midden liggen
ja hoor, zie haar regelmatig haar eigen haar wassenquote:Op vrijdag 28 april 2023 11:20 schreef Dotteke het volgende:
Doet Moraima wel eens haar eigen haren wassen?
Zie haar nooit zonder pruik of met natte haren
Oww jeequote:Op vrijdag 28 april 2023 11:26 schreef Dotteke het volgende:
Alarm en Moriamma onder de douchen aan het aankleden
O heb ik nooit gezien, dit is de eerste keer dat ik haar onder de douche zie staan.quote:Op vrijdag 28 april 2023 11:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja hoor, zie haar regelmatig haar eigen haar wassen
Ze was jammer genoeg al klaar, ze hadden het 10 min eerder moeten doenquote:
quote:Op vrijdag 28 april 2023 11:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze was jammer genoeg al klaar, ze hadden het 10 min eerder moeten doen
Ze zouden toch de komende dagen van Hello Fresh eten krijgen?quote:Op vrijdag 28 april 2023 11:27 schreef utopia2.0 het volgende:
Zal wel een verdienopdracht zijn. Geld voor het weekend nodig
Gelukkig niet, was lekker rustigquote:Op vrijdag 28 april 2023 11:28 schreef IkFok het volgende:
babet is het betd nog niet uitgeweest zo te zien met haar kater hoofd
Ze hebben netjes op Moraima gewachtquote:Op vrijdag 28 april 2023 11:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze was jammer genoeg al klaar, ze hadden het 10 min eerder moeten doen
Niet zo heel veel geld nodig, ze hebben 3 dagen hello freshquote:Op vrijdag 28 april 2023 11:27 schreef utopia2.0 het volgende:
Zal wel een verdienopdracht zijn. Geld voor het weekend nodig
Nu je het zegtquote:Op vrijdag 28 april 2023 11:30 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze zouden toch de komende dagen van Hello Fresh eten krijgen?
Ja duurt altijd wel eventje, en dan moeten ze nog een minuut of 10 in het gelid staanquote:
Alarm is net gegaanquote:
quote:Op vrijdag 28 april 2023 11:30 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Te langdradig allemaal. Dit zou nog wel eens een lange opdracht kunnen zijn.quote:Op vrijdag 28 april 2023 11:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja duurt altijd wel eventje, en dan moeten ze nog een minuut of 10 in het gelid staan
Zou het dan toch een eliminatie zijnquote:Op vrijdag 28 april 2023 11:31 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Niet zo heel veel geld nodig, ze hebben 3 dagen hello fresh
We gaan het zo zien, hoop het regelmatig, maar helaas het zijn allemaal van die korte flutopdrachten. Behalve die van de week het Wilhelmus maar dat was meer veel oefentijdquote:Op vrijdag 28 april 2023 11:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Te langdradig allemaal. Dit zou nog wel eens een lange opdracht kunnen zijn.
Ja, dan hoor je het niet, maar dan kan je het wel weer hier horenquote:Op vrijdag 28 april 2023 11:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niet eens gemerkt, streamgeluid staat hier uit
Meiquote:Op vrijdag 28 april 2023 11:35 schreef danaqui het volgende:
[..]
Morgen, Zondag en maandag dus valt mee
Maar als ze eten krijgen van Hello Fresh, zou het ook een eliminatie kunnen zijn. Wendy heeft net ook een bestelling van voedsel gedaan zegt ze.quote:Op vrijdag 28 april 2023 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan het zo zien, hoop het regelmatig, maar helaas het zijn allemaal van die korte flutopdrachten. Behalve die van de week het Wilhelmus maar dat was meer veel oefentijd
Nahja. de recorder loopt ook weer, voor je weet nooitquote:Op vrijdag 28 april 2023 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dan hoor je het niet, maar dan kan je het wel weer hier horen
Heb de streams kwa geluid ook niet altijd aan. Dan lees ik hier wel als er iets gebeurd wat ik wil horen en dan zet ik ze aan.
29 en 30 april en 1 meiquote:Op vrijdag 28 april 2023 11:30 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
29, 30 van april en de 1ste idd van meiquote:
Dag en ook de nacht. Zou ook leuk zijnquote:Op vrijdag 28 april 2023 11:37 schreef freaky40 het volgende:
Marathon opdrachtje zou wel weer even leuk zijn.
Neuh.. het is de aanvulling op die slappe ¤260 van het laatste mislukte geldspelletjequote:Op vrijdag 28 april 2023 11:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dag en ook de nacht. Zou ook leuk zijn
We gaan het meemakenquote:Op vrijdag 28 april 2023 11:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuh.. het is de aanvulling op die slappe ¤260 van het laatste mislukte geldspelletje
Dan hoop ik dat hij, Babette, Isaac of Zoë gaatquote:Op vrijdag 28 april 2023 11:37 schreef utopia2.0 het volgende:
Jeff heeft het ook over een eliminatie, natuurlijk weer op zijn manier, maar dit terzijde.
Zegt hij dat?? Hij wilde recent toch Eunice of Bern weg hebben?quote:Op vrijdag 28 april 2023 11:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan hoop dat hij, Babette, Isaac of Zoë gaat
You never knowquote:Op vrijdag 28 april 2023 11:48 schreef freaky40 het volgende:
En ze hebben maandag een eli gehad dus voorlopig niet.
Nee ik ga puur uit van het patroon wat de Febo nog steeds vast houdt. Met als enig verschil dat de eli maandag een week eerder kwam, normaal gesproken zou hij maandag a.s. zijn.quote:
Zal niet al teveel zijn, hoe minder, hoe meer spelletjes ze erin kunnen gooien.quote:Op vrijdag 28 april 2023 11:49 schreef 5thencounter het volgende:
Het is nog te vroeg voor knoppies drukken voor de nieuwe manager, Eliminatie op een Vrijdag ook niet , dus een VeelGeldSpelletje
Die hebben we nog niet gehad, lijkt mij ook wel een leuke.quote:Op vrijdag 28 april 2023 11:50 schreef 5thencounter het volgende:
Ik wil wel een Wie Wil Er Weg Voor ¤10.000
Jahh ze mogen niet té vadsig worden, en er moet regelmaat zijn in de rook&drankschaarste.. lees Sjeffieflippen 1x p/wquote:Op vrijdag 28 april 2023 11:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal niet al teveel zijn, hoe minder, hoe meer spelletjes ze erin kunnen gooien.
Of Babetje, die is ook nogal snel in paniek als ze niets te roken/drinken heeft.quote:Op vrijdag 28 april 2023 11:52 schreef 5thencounter het volgende:
J
[..]
Jahh ze mogen niet té vadsig worden, en er moet regelmaat zijn in de rook&drankschaarste.. lees Sjeffieflippen 1x p/w![]()
Maar dan wel dat de groep op rood of groen moet gaan staan voor toestemming..quote:Op vrijdag 28 april 2023 11:50 schreef 5thencounter het volgende:
Ik wil wel een Wie Wil Er Weg Voor ¤10.000
Leuk.. 8 mensen die voor zichzelf op groen staan en 8 mensen op groen die het er mee eens zijnquote:Op vrijdag 28 april 2023 11:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar dan wel dat de groep op rood of groen moet gaan staan voor toestemming..
Hij hoopt natuurlijk niet, dat hijzelf gaat. Hij doet wel stoer, met uitspraken, maar hij knijpt hem.quote:Op vrijdag 28 april 2023 11:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik begrijp er uit dat @Dotteke hoopt dat 1 van deze mensen gaatquote:Op vrijdag 28 april 2023 11:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij hoopt natuurlijk niet, dat hijzelf gaat. Hij doet wel stoer, met uitspraken, maar hij knijpt hem.
hu jef hoop dat ice gaatquote:Op vrijdag 28 april 2023 11:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat willen gaan is alleen grootspraak. Ik zie hem zelf niet vertrekken.quote:Op vrijdag 28 april 2023 11:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij hoopt natuurlijk niet, dat hijzelf gaat. Hij doet wel stoer, met uitspraken, maar hij knijpt hem.
Nou, vertel......quote:Op vrijdag 28 april 2023 12:01 schreef engine het volgende:
Ik kan precies zeggen wat een vrouw onder haar kleren aan heeft.
Ik was ik vergetenquote:
Meer kledingquote:
nee nog nooitquote:Op vrijdag 28 april 2023 12:07 schreef engine het volgende:
Is het al ooit iemand opgevallen dat het vaak erg lang duurt?
Ik zit nu te kijken en het duurt langquote:
De volgende opdracht wordt 24 uur StipStaanquote:Op vrijdag 28 april 2023 12:07 schreef engine het volgende:
Is het al ooit iemand opgevallen dat het vaak erg lang duurt?
quote:Op vrijdag 28 april 2023 12:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De volgende opdracht wordt 24 uur StipStaan
Soms lees je hier dat Sas weer te keer ging of pissed was tegen Bern. Ga je later filmpje kijken, blijkt er niets aan de hand.quote:Op vrijdag 28 april 2023 11:23 schreef cinsan het volgende:
[..]
las gister ook de nodige aannames over sas , ze zal wel dronken zijn en bern de huid volschelden
Er zijn er meerdere, lijken wel zuigzoenenquote:Op vrijdag 28 april 2023 12:12 schreef freaky40 het volgende:
Wat heeft Babette in haar nek zitten dan?
er lopen er een aantal met een neptattooquote:Op vrijdag 28 april 2023 12:12 schreef freaky40 het volgende:
Ja daar zat ik ook aan te denken...Marciano?quote:Op vrijdag 28 april 2023 12:13 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Er zijn er meerdere, lijken wel zuigzoenen
Een Vampierbeet?quote:Op vrijdag 28 april 2023 12:12 schreef freaky40 het volgende:
u snapt dan , en ja sas is de gebeten hond bij vele hierquote:Op vrijdag 28 april 2023 12:11 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Soms lees je hier dat Sas weer te keer ging of pissed was tegen Bern. Ga je later filmpje kijken, blijkt er niets aan de hand.
Net als gisteren in de kas: Sas zou weer pissed zijn op Bern omdat Bern mee zong met Litl Kleine, ga je de filmpjes kijken, is er niets aan de hand en hadden ze gewoon gezellig in de kas. Neemt niet weg dat Sas behoorlijk bitcherig kan doen tegen Bern maar er wordt ook op Cos met regelmaat negatiever geschreven dan dat er aan de hand is.
Was bij Wanda hetzelfde. Hoefde maar in beeld te verschijnen en het ging los.quote:Op vrijdag 28 april 2023 12:11 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Soms lees je hier dat Sas weer te keer ging of pissed was tegen Bern. Ga je later filmpje kijken, blijkt er niets aan de hand.
Net als gisteren in de kas: Sas zou weer pissed zijn op Bern omdat Bern mee zong met Litl Kleine, ga je de filmpjes kijken, is er niets aan de hand en hadden ze gewoon gezellig in de kas. Neemt niet weg dat Sas behoorlijk bitcherig kan doen tegen Bern maar er wordt ook op Cos met regelmaat negatiever geschreven dan dat er aan de hand is.
1 minuut.quote:Op vrijdag 28 april 2023 12:15 schreef Dotteke het volgende:
Hoeveel minuten krijgen ze nu per persoon? 5 minuten?
Nee, daarom moeten ze de zwaksten laten beginnen.quote:Op vrijdag 28 april 2023 12:13 schreef xsaskiax het volgende:
Ze mogen een inhaalslag plegen als degene ervoor spijkers over heeft.
Maar wat nou als iemand zijn/haar 5 spijkers erin geslagen heeft, mogen ze dan ook spijkers van degene erna pakken??
Ik dacht dat verkeerd te verstaan een minuut vond ik zo weinigquote:
Nee, ieder 5 spijkers. Als het iemand niet lukt mogen de overgebleven spijkers naar de volgende. Dus het blijft in totaal 5 spijkers pp.quote:Op vrijdag 28 april 2023 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht dat verkeerd te verstaan een minuut vond ik zo weinig
Dan moeten ze gemiddeld meer dan 5 spijkers slaan in een minuut om die 500 te halen?
Uiteindelijk gaat het om het totaal.quote:Op vrijdag 28 april 2023 12:18 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Nee, ieder 5 spijkers. Als het iemand niet lukt mogen de overgebleven spijkers naar de volgende. Dus het blijft in totaal 5 spijkers pp.
quote:Op vrijdag 28 april 2023 12:20 schreef cinsan het volgende:
hoop dat er een paar op hun vingers kloppen
Die slaat ze er uiteraard met 1 klap in.quote:Op vrijdag 28 april 2023 12:30 schreef freaky40 het volgende:
Ze kunnen echt helemaal niets in deze groep...en Jeff...
DIe 6de zat er toch niet helemaal in?quote:
Klopt, de kern van die stronk is keihardquote:Op vrijdag 28 april 2023 12:36 schreef engine het volgende:
Slim om de spijkers helemaal naar buiten te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |