Ja 3 geloof ik..quote:Op vrijdag 28 april 2023 08:20 schreef cinsan het volgende:
[..]
dacht van wel , waren meerdere dagen toch
hier ook en word erger met de dag , maar word misselijk van ander persoon ..................... jefquote:Op vrijdag 28 april 2023 08:20 schreef Frummelie het volgende:
Ik was van de week Zoe zo zat, ik kon haar niet meer horen of zien.. wat een dramkeutel is dat.. ik kreeg er koppijn van.
Wel zelf koken.quote:Op vrijdag 28 april 2023 08:19 schreef Frummelie het volgende:
Krijgen ze nou vandaag het diner van HelloFresh?
Ja oké zelf bereiden... ja dat pakken ze dan effe mooi mee...quote:Op vrijdag 28 april 2023 08:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wel zelf koken.
Ze brachten dat merk ook even goed in beeld op tv , dus zal HF wel meer hebben moeten betalen dan een paar z.g geschonken voedseldozen.
Zo ook Ali Express.
Het is een verdienmodel voor de productie.
Ze wil zo graag een opvallende rol spelen, maar is uiterst ongelukkig met haar keuzes.quote:Op vrijdag 28 april 2023 08:24 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb ook gelezen dat Zoe weer drama had met Isaac... waarom maakt niemand dat kind eens duidelijk dat ze daar serieus mee moet ophouden.. snap Babette en Wendy in deze ook niet.
Ja dat heb ik weer met andere personen...quote:Op vrijdag 28 april 2023 08:21 schreef cinsan het volgende:
[..]
hier ook en word erger met de dag , maar word misselijk van ander persoon ..................... jef
Het is 1 grote ergernis... ik heb het niet gezien gisteren, heel even snel gelezen...quote:Op vrijdag 28 april 2023 08:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze wil zo graag een opvallende rol spelen, maar is uiterst ongelukkig met haar keuzes.
wilde ........ maar ze gaat het niet doen, zijn er nog die hulp mogen gaan zoekenquote:Op vrijdag 28 april 2023 08:30 schreef humpty het volgende:
Sacha wilde haar 24 uur aanvragen ...hoop dat ze het doet
kan ze hulp gaan zoeken
Juist dat...quote:Op vrijdag 28 april 2023 08:28 schreef humpty het volgende:
Wat ze ook tegen Zoe zeggen het komt niet binnen ...ze verdraait alles
in dit geval maken zachte heelmeesters stinkende wonden
Tijd dat iemand haar eens flink gaat aanpakken en niet dat softe gedoe van Isaac
Er zitten er nog 9 in die loods waar ik regelmatig misselijk van wordtquote:Op vrijdag 28 april 2023 08:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat heb ik weer met andere personen...
Ik vind Jeff af en toe ook een dwarrel... maar af en toe ook weer zo lief/leuk... er zijn er voor mij ook meer die op de stip mogen...quote:Op vrijdag 28 april 2023 08:34 schreef Charmian het volgende:
[..]
Er zitten er nog 9 in die loods waar ik regelmatig misselijk van wordt
Dat laatste dan weer niet maar ben haar ook wel zat, ze blijft zo doordrammen over het zelfde. Ze heeft veel opgestoken van Babette die doet dat ook zo. Maar door blijven gaan over het zelfdequote:Op vrijdag 28 april 2023 08:20 schreef Frummelie het volgende:
Ik was van de week Zoe zo zat, ik kon haar niet meer horen of zien.. wat een dramkeutel is dat.. ik kreeg er koppijn van.
Iedereen heeft zo zijn of haar minpunten, maar hij zit bij mij niet in het rijtje 'ik word van hem/haar regelmatig misselijk'.quote:Op vrijdag 28 april 2023 08:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind Jeff af en toe ook een dwarrel... maar af en toe ook weer zo lief/leuk... er zijn er voor mij ook meer die op de stip mogen...
Ik heb gewoon m'n streams uitgeknald, ik kon haar niet meer zien.. ik blijf Babette een schatje vinden alleen als ze gezopen heeft, is het een drama maar dat is met de meeste die gezopen hebben.quote:Op vrijdag 28 april 2023 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat laatste dan weer niet maar ben haar ook wel zat, ze blijft zo doordrammen over het zelfde. Ze heeft veel opgestoken van Babette die doet dat ook zo. Maar door blijven gaan over het zelfde
Dat wordt nog wat als Zoë manager is.
Ik vind hem alleen leuk met Moraima Dat doet hij wel leuk moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 28 april 2023 08:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind Jeff af en toe ook een dwarrel... maar af en toe ook weer zo lief/leuk... er zijn er voor mij ook meer die op de stip mogen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |