Dat heb ik hem meermaals heel netjes horen zeggen,maar het komt niet binnen.quote:Op vrijdag 28 april 2023 01:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik zit de filmpjes van vanavond terug te kijken, man o man, wat kan die Zoe doordrammen. En elke keer nee nee nee nee en weer ratelen en dat kind wil manager worden? En Isaac moet eens een keer duidelijker zijn, niet meelullen, maar een keer zeggen: En nu is het klaar, hou op met je eeuwige gedram!
O jee, dat zal Babette niet zo leuk vinden denk ik.quote:Op donderdag 27 april 2023 22:36 schreef greysbones het volgende:
Tiano probeert serieus Wendy in zijn bed te krijgen![]()
bep was zelf dronken en tiano ookquote:Op vrijdag 28 april 2023 06:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, dat zal Babette niet zo leuk vinden denk ik.
Ja ik las het al, dronken torren die weten ook van geen maat houden daar.quote:
door paar wel ja en nog 1 die zich laat opnaaien door k5 om te gaan rellenquote:Op vrijdag 28 april 2023 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik las het al, dronken torren die weten ook van geen maat houden daar.
ZOdra er drank is zijn ze dronken
Ze zetten zich goed neer, drank en peuken daar draait alles om in de grootste gameshow ever
Wie heeft zich op laten naaien?quote:Op vrijdag 28 april 2023 07:04 schreef cinsan het volgende:
[..]
door paar wel ja en nog 1 die zich laat opnaaien door k5 om te gaan rellen
Dan heb je dus eigenlijk niks gezegd.quote:Op vrijdag 28 april 2023 02:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat heb ik hem meermaals heel netjes horen zeggen,maar het komt niet binnen.
O die hoeft zich niet op te laten naaien die spoort vanzelf al niet.quote:
had bier op maar deed gewoon gezelligquote:Op vrijdag 28 april 2023 07:50 schreef Frummelie het volgende:
Is JW niet zwaar aangeschoten geweest..
Babette dook op iedereen, JW, Marciano, Moraimaquote:Op vrijdag 28 april 2023 07:49 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen![]()
Nou hoe heeft iedereen zich gehouden met koningsdag... ik lees dat Zoe strontvervelend is geweest en behoorlijk aangeschoten net als Marciano en Babette..
OMG was het weer zover..quote:Op vrijdag 28 april 2023 08:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Babette dook op iedereen, JW, Marciano, Moraima
[ afbeelding ]
Vind het zo al een naar mens, maar als ze bezopen is is ze ook nog eens ordinairquote:Op vrijdag 28 april 2023 08:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Babette dook op iedereen, JW, Marciano, Moraima
[ afbeelding ]
dacht van wel , waren meerdere dagen tochquote:Op vrijdag 28 april 2023 08:19 schreef Frummelie het volgende:
Krijgen ze nou vandaag het diner van HelloFresh?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |