Ze gaat al zwemles geven zei ze.quote:Op vrijdag 28 april 2023 09:31 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Echt die Eunice wordt ook steeds gekker dadelijk gaat ze dat ook over het zwembad zeggen.
Ik zie Janet het nog verneuken en het haar ding erva te maken.quote:Op vrijdag 28 april 2023 09:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Niet te hopen... ik hoop dat Wendy dat gaat doen..
Ranzig.... ze is echt een viespeuk...quote:
Misschien wel de winnaar van de challenge en de andere die een box mochten kiezen. Ik weet eigenijk niet meer wie...quote:Op vrijdag 28 april 2023 09:31 schreef danaqui het volgende:
[..]
Geen idee wie er dan gaan koken ik denk indd de vaste kokers zeg maar
Oh Eunice en Mirthe.quote:Op vrijdag 28 april 2023 09:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ranzig.... ze is echt een viespeuk...
[..]
Misschien wel de winnaar van de challenge en de andere die een box mochten kiezen. Ik weet eigenijk niet meer wie...
Juist daarom... meestal zitten daar wel mooie produkten bij, zou jammer zijn.quote:Op vrijdag 28 april 2023 09:34 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik zie Janet het nog verneuken en het haar ding erva te maken.
Eunice Mirthe hebben gewonnen en beide 1 dag het gerecht uit mogen zoeken van Wendy.quote:
Ze is gewoon stront eigenwijs " zo moet dat niet" gie zou nog een sterrenchef afsnauwen in de keuken met de woorden dat doe ik beter, weet je welquote:Op vrijdag 28 april 2023 09:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Juist daarom... meestal zitten daar wel mooie produkten bij, zou jammer zijn.
ja maar ja maar ja maar ja maar ja maar ja maarquote:Op vrijdag 28 april 2023 09:44 schreef danaqui het volgende:
Loopt ze weer met die kut mic te klote, doe dat ding gewoon om
Thnxquote:Op vrijdag 28 april 2023 09:40 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Eunice Mirthe hebben gewonnen en beide 1 dag het gerecht uit mogen zoeken van Wendy.
De heren Erik, Jeff en Jappie die ook een poging gedaan hebben de 3e dag het gerecht uitgezocht.
Wie het gaat koken is niet perse afgesproken. Gewoon de vaste kokers denk ik.
Echt erg he ppfffquote:Op vrijdag 28 april 2023 09:45 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ja maar ja maar ja maar ja maar ja maar ja maar![]()
Echt die griet mag ook vanacht er wel eens flink op dr flikker krijgen.
Ze is vroeg uit bed en wat stilletjes. Hoop stiekem dat ze dat gisteravond gekregen heeft.
En nog slingert die zender los in haar hand
Het is een dikmaker? Die erik neemtquote:Op vrijdag 28 april 2023 09:46 schreef pingu66 het volgende:
WT zit er eigenlijk in die shakes? Is dat wel goed om te drinken als je helemaal niet sport ( zoals Erik) en dan nu weer ontbijten?
erik heeftvanochtend 'gesport'quote:Op vrijdag 28 april 2023 09:46 schreef pingu66 het volgende:
WT zit er eigenlijk in die shakes? Is dat wel goed om te drinken als je helemaal niet sport ( zoals Erik) en dan nu weer ontbijten?
Ja en Isaac staat er dom bij te lachen..quote:Op vrijdag 28 april 2023 09:49 schreef danaqui het volgende:
[..]
Echt hoor nu wilde ze weer samen douchen met Ice
Die heeft indd schijt aan iedereen en alles, moet een heel hard op haar bek gaan en ik boop de aankomde weken als ze mannerger is.quote:Op vrijdag 28 april 2023 09:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Asociaal kutkind die schijt aan alles en iedereen heeft![]()
Goedemorgen Cos
Ze probeert hem gek te maken, maar faalt met dat enorm.quote:Op vrijdag 28 april 2023 09:49 schreef danaqui het volgende:
[..]
Echt hoor nu wilde ze weer samen douchen met Ice
quote:Op vrijdag 28 april 2023 09:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze probeert hem gek te maken, maar faalt met dat enorm.
Goedemorgen Fritsiequote:Op vrijdag 28 april 2023 09:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Asociaal kutkind die schijt aan alles en iedereen heeft![]()
Goedemorgen Cos
Die gaat binnen 1 dag zo verschrikkelijk op haar bek dat ze de toneelhaak krijgtquote:Op vrijdag 28 april 2023 09:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen Fritsie
Ik heb zo geen zin in woensdag...de dag dat zij manager wordt, wordt alles nog veel erger.
i hope soquote:Op vrijdag 28 april 2023 09:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die gaat binnen 1 dag zo verschrikkelijk op haar bek dat ze de toneelhaak krijgt
🙏quote:Op vrijdag 28 april 2023 09:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die gaat binnen 1 dag zo verschrikkelijk op haar bek dat ze de toneelhaak krijgt
ik hoop echt dat ze gewoon in 1 xquote:Op vrijdag 28 april 2023 09:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Erik wordt nooit dik met de hoeveelheden suiker die hij thuis at/dronk was hij formaat Moraima geweest.quote:Op vrijdag 28 april 2023 09:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is een dikmaker? Die erik neemt
Dacht ik
Zou inderdaad heel goed kunnenquote:Op vrijdag 28 april 2023 10:02 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Erik wordt nooit dik met de hoeveelheden suiker die hij thuis at/dronk was hij formaat Moraima geweest.
Waarom hij niet dik wordt weet ik ook niet genetisch bepaald denk ik
of 'n hele goede stofwisselingquote:Op vrijdag 28 april 2023 10:02 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Erik wordt nooit dik met de hoeveelheden suiker die hij thuis at/dronk was hij formaat Moraima geweest.
Waarom hij niet dik wordt weet ik ook niet genetisch bepaald denk ik
die miept altijd over eten en over zijn haarquote:Op vrijdag 28 april 2023 10:06 schreef greysbones het volgende:
Tiano is weer eens bang dat er niet genoeg te eten is
Zijn haar houd hij de hele dag vast, bang dat het weg waaitquote:Op vrijdag 28 april 2023 10:07 schreef cinsan het volgende:
[..]
die miept altijd over eten en over zijn haar
Hij heeft dan wel weerquote:Op vrijdag 28 april 2023 10:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
of 'n hele goede stofwisseling![]()
Ik hoef maar de snackbar te ruiken en kom al 'n kilo aan
Hij HAD een leververvetting. en heeft zijn dieet aangepast.quote:Op vrijdag 28 april 2023 10:10 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hij heeft dan wel weer
Leverdvetting en gezond ziet ie er ook niet echt uit. Maar wel handig, niets aankomen.
altijd lachen met Erikquote:Op vrijdag 28 april 2023 10:17 schreef ledn81 het volgende:
Erik heeft de bewoners/manager weer eens tuk.
Er staat voor morgen een 24u activiteit gepland.. maar er staat geen begintijd bij, dus dat zou betekenen dat het om 12u vannacht zou beginnen, want er staat op zondag niets over vermeld...
JW denkt er het zijne van..![]()
[ afbeelding ]
begint mi in de voormiddag , ice had er toen met sas over, want zondag zou er bbq voor afscheid van wendy als manager , konden de lopers nog wat slapenquote:Op vrijdag 28 april 2023 10:17 schreef ledn81 het volgende:
Erik heeft de bewoners/manager weer eens tuk.
Er staat voor morgen een 24u activiteit gepland.. maar er staat geen begintijd bij, dus dat zou betekenen dat het om 12u vannacht zou beginnen, want er staat op zondag niets over vermeld...
JW denkt er het zijne van..![]()
[ afbeelding ]
echt, als ik ze zou hebben zou ik de ballen uit m'n broek lachen met die manquote:
Ik vind Erik er juist heel ongezond uitzien.quote:Op vrijdag 28 april 2023 10:16 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij HAD een leververvetting. en heeft zijn dieet aangepast.
En ik vind Erik er niet ongezonder of slechter uitzien dan de rest van de bewonersZe lijken allemaal inmiddels jaren ouder, een aantal is inmiddels graatmager (jef en jappie) , of haast allemaal. Je ziet ook iedereen opknappen als ze uit die loods weg zijn.
Nou ik ook ....quote:Op vrijdag 28 april 2023 10:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
echt, als ik ze zou hebben zou ik de ballen uit m'n broek lachen met die man
Die ingevallen holle ogen vind ik al eng en ongezond er uit zienquote:Op vrijdag 28 april 2023 10:22 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
Ik vind Erik er juist heel ongezond uitzien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |