Tja, ze is niet saai nee die dronken tor die nog te dom is om te poepen..quote:Op donderdag 27 april 2023 22:48 schreef Judiwi het volgende:
Analyses over Zoë haar achtergrond opvoeding etc. Hoor nooit zulke Analyses over Bern of een Sasha.
Laat Zoë maakt tenminste tv. Kun je over saaie types als een Bern Sasha of Jasper niet zeggen.
voor ons dus ideaalquote:Op donderdag 27 april 2023 22:57 schreef Kakadylo het volgende:
Iedere keer met drank op vraag je je af of het uit de hand gaat lopen
Ilol misschien heeft het te maken met je interpretatie van gesprekkenquote:Op donderdag 27 april 2023 22:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou het dan nog maar eens terugkijken
We krijgen het vaak toch niet te zienquote:Op donderdag 27 april 2023 22:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
anders valt er niet veel te zien
voor ons
Ja scheelt wel dat er een stuk meer/vaker drank beschikbaar is de laatste tijd voor het amusement zeker nu de groep kleiner wordt.quote:
vooral als er dan ook nog 1 met een fles whisky looptquote:Op donderdag 27 april 2023 22:59 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ja scheelt wel dat er een stuk meer/vaker drank beschikbaar is de laatste tijd voor het amusement zeker nu de groep kleiner wordt.
Je weet niet eens op welke conversatie ik doelquote:Op donderdag 27 april 2023 22:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ilol misschien heeft het te maken met je interpretatie van gesprekken
FEBO heeft nog steeds spijt van die cocktailmiddagquote:Op donderdag 27 april 2023 22:59 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ja scheelt wel dat er een stuk meer/vaker drank beschikbaar is de laatste tijd voor het amusement zeker nu de groep kleiner wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Je hebt me net toch gelezenquote:Op donderdag 27 april 2023 23:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je weet niet eens op welke conversatie ik doel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |