Ik heb ook helemaal geen zin in die alalysesquote:Op donderdag 27 april 2023 22:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat kan allemaal zijn maar dat wil niet zeggen dat ze min of min hier de boel ontwricht, moet alles wat zij doet door invloed van haar opvoeding of wat dan ook de boel bepalen? Dacht het niet!!
Dan moet de programmaleiding de regie maar weer in handen nemen in plaats van te denken dat het lekkere tv is.
het is en blijft een schuinsmarcheerder die Marcianoquote:Op donderdag 27 april 2023 22:36 schreef greysbones het volgende:
Tiano probeert serieus Wendy in zijn bed te krijgen![]()
Zag Eunice net even maar lag alleenquote:Op donderdag 27 april 2023 22:39 schreef KinKiJan het volgende:
Eunice ligt bij JW in bed zegt Wendy net
Zoe heeft het haske goed thuis en liefhebbende ouders ,..quote:Op donderdag 27 april 2023 22:37 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik heb ook helemaal geen zin in die alalyses![]()
Als ik zie op de streams wat ik kutgedrag vind, dan vind ik dat kutgedrag, de rest boeit me niet boeit me niet boeit me niet![]()
Dat gezemel is trouwens ook helemaal niet op de streams
En kreeg ie toen een vuistslag?quote:Op donderdag 27 april 2023 22:36 schreef greysbones het volgende:
Of weer terug in haar eigen bed, zie haar nu ook !quote:Op donderdag 27 april 2023 22:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Zag Eunice net even maar lag alleen
misschien is ie erbij gekropen
al had ze het slecht en kwam daar haar gedrag uit voort, so what ? I see what i see and its not nicequote:Op donderdag 27 april 2023 22:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zoe heeft het haske goed thuis en liefhebbende ouders ,..
Zoe is ook stront verwend .. kut gedrag idd
jw ligt ook alleen in zijn bedquote:Op donderdag 27 april 2023 22:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Zag Eunice net even maar lag alleen
misschien is ie erbij gekropen
Tuurlijk....quote:Op donderdag 27 april 2023 22:36 schreef greysbones het volgende:
van Ice jaquote:Op donderdag 27 april 2023 22:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wil ze nog een verhaaltje voorgelezen hebben dan?
Je kunt trots op jezelf zijnquote:Op donderdag 27 april 2023 22:37 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik heb ook helemaal geen zin in die alalyses![]()
Als ik zie op de streams wat ik kutgedrag vind, dan vind ik dat kutgedrag, de rest boeit me niet boeit me niet boeit me niet![]()
Dat gezemel is trouwens ook helemaal niet op de streams
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |