Ja ook zo raar. Komt morgen op tv. Van de zuippartij hebben ze ook bijna niets op tv laten zien, wel van die kommen.quote:Op donderdag 27 april 2023 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Blijkbaar, Zoe mocht vorige week ook een bakje kapot gooien
Zoe heeft Isaac zowat in haar macht johquote:Op donderdag 27 april 2023 21:55 schreef humpty het volgende:
Blijf hier tegen Isaac ...ik moet heel nodig plassen
e Isaac maar kijken of de camera op hem staat
Drankje er bij, peukje er bij lekker gezellig. Wel raar dat het in een keer magquote:Op donderdag 27 april 2023 21:54 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja, viel mij ook op. En ze roken steeds meer![]()
Precies dit. Iemand met meerdere personen bestoken, die al wat op heeft, heeft totaal geen zin.quote:Op donderdag 27 april 2023 21:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en niet met haar praten als ze alcohol op heeft, wacht maar tot ze weer nuchter is zou ik denken
Maar hij doet verder niemand kwaad en is niet lastig of intimiderend...quote:Op donderdag 27 april 2023 21:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij hangt nu om de hals van zijn Whisky fles
Daar komt het meeste gezeik van en ook de gele kaartenquote:Op donderdag 27 april 2023 21:58 schreef woxxel het volgende:
Dit hele jaar gaat over drank en roken.
En eten.quote:Op donderdag 27 april 2023 21:58 schreef woxxel het volgende:
Dit hele jaar gaat over drank en roken.
Dit ja, ze houden het echt in stand als ze dit maar laten gebeuren.quote:Op donderdag 27 april 2023 21:58 schreef Puzzie het volgende:
En hier ligt ook een mooie taak voor Bep ,Wen , Ice de anderen
Dit is echt te gênant voor woorden en ze helpen haar hier niet mee als dat in stand houden
Dit schiet totaal niet op neequote:Op donderdag 27 april 2023 21:58 schreef Puzzie het volgende:
En hier ligt ook een mooie taak voor Bep ,Wen , Ice de anderen
Dit is echt te gênant voor woorden en ze helpen haar hier niet mee als dat in stand houden
en nog veel meerquote:
Ze zeurt nog harder als ze nuchter isquote:Op donderdag 27 april 2023 21:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en niet met haar praten als ze alcohol op heeft, wacht maar tot ze weer nuchter is zou ik denken
Eens, maar er zijn genoeg momenten geweest dat mensen als Babs, Wendy en ook GJ met regelmaat 1 op 1 gesprekken met haar hadden die vrijwel hetzelfde verliepen. Ze proberen haar iets duidelijk te maken, ze zegt dat ze het snapt, en herhaalt direct weer hetzelfde waaruit dan weer blijkt dat ze juist niet snapt wat tegen haar gezegd is.quote:Op donderdag 27 april 2023 21:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Precies dit. Iemand met meerdere personen bestoken, die al wat op heeft, heeft totaal geen zin.
er is sowieso niet een fatsoenlijk gesprek mee te voerenquote:Op donderdag 27 april 2023 22:00 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze zeurt nog harder als ze nuchter is
ook niet als ze nuchter isquote:Op donderdag 27 april 2023 22:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
er is sowieso niet een fatsoenlijk gesprek mee te voeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |