quote:Op donderdag 27 april 2023 21:47 schreef Flow3r het volgende:
Nja, hoor Isaac : als je het éen keer zegt, is enough![]()
Maar Isaac stond wel klaar met die jas waarop Jeff zei, Zoë en een gebaar dat ze zich moest omdraaien, toen stond ze op en trok ze die jas aan dus volgens mij was het Isaac/mol zijn intentie om haar daar weg te halen.quote:Op donderdag 27 april 2023 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze liep al weg met Jeff, Isaac hobbelde er snel achteraan.
Isaac moet juist afstand houden, hij zoekt het elke keer weer op.quote:Op donderdag 27 april 2023 21:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar Isaac stond wel klaar met die jas waarop Jeff zei, Zoë en een gebaar dat ze zich moest omdraaien, toen stond ze op en trok ze die jas aan dus volgens mij was het Isaac/mol zijn intentie om haar daar weg te halen.
Waarom zou ik niet weten na dat gesprek tussen hen net maar ja, ik snap wel meer niet daaro.
Neem anders nog een slokje slok whiskeyquote:Op donderdag 27 april 2023 21:45 schreef greysbones het volgende:
ik ga geen geel krijgen
nee die had je vorige week al moeten hebben![]()
Maar ze is dus geen mongoolquote:Op donderdag 27 april 2023 21:48 schreef KinKiJan het volgende:
Ze heeft het dus duidelijk niet begrepen ..
Hij wil niet dat de groep binnen hoort dat er weer gedoe is in hun groepquote:Op donderdag 27 april 2023 21:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar Isaac stond wel klaar met die jas waarop Jeff zei, Zoë en een gebaar dat ze zich moest omdraaien, toen stond ze op en trok ze die jas aan dus volgens mij was het Isaac/mol zijn intentie om haar daar weg te halen.
Waarom zou ik niet weten na dat gesprek tussen hen net maar ja, ik snap wel meer niet daaro.
Ze heeft al een halve op, gaat haar erom dat ze het niet voor haar hadden ingeschonken omdat ze vonden dat ze al genoeg op had en ze vaak verkeerd reageert op alcohol.quote:Op donderdag 27 april 2023 21:48 schreef woxxel het volgende:
Ze moeten haar gewoon dat glas wiskey geven.
ieder krijgt wat ie verdientquote:Op donderdag 27 april 2023 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Isaac moet juist afstand houden, hij zoekt het elke keer weer op.
Sukkol en moggol.
Juist.quote:Op donderdag 27 april 2023 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sukkol en moggol.
en DAT moet hij nu eens niet doen want dan blijft ze aan de gang, en door die uitspraak van een goudenhart blijft ze zich belangrijk vinden, wat een enorme lul, hij vraagt er zelf om.quote:Op donderdag 27 april 2023 21:46 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb alleen maar de beste intentie, zegt Zoe ‘
Dat weet ik toch schat, zegt Isaac maar je blijft doorgaan. \
Je hebt een goudenhart zegt hij
Zoe zal het wel weer als een date zienquote:Op donderdag 27 april 2023 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sukkol en moggol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |