Ik gaf het 10 minuten voordat ie inslaat, die zijn bijna voorbij.quote:Op donderdag 27 april 2023 21:40 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zie haar even terug een flesje bier behoorlijk snel leegtanken, ze loopt weg en komt met een nieuwe terug...als ze nu een flinke slok whisky heeft gepakt kan ze wel zeggen dat er niets aan de hand is maar die moet nog aankomen...
Wat kan zij nou helemaal uitrichten?quote:Op donderdag 27 april 2023 21:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan gooit ze weer haar hele groepje voor de bus
Dat kan ze de eerste flesjes wel doen maar ze gaan aankomen....echtquote:Op donderdag 27 april 2023 21:39 schreef Kakadylo het volgende:
Zoe drinkt dat goedkope bier alsof het Fristi is
Hoe meer gezeur van Babette en Wendy, des te bozer Zoe wordquote:Op donderdag 27 april 2023 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat kan zij nou helemaal uitrichten?
Ik zie daar echt de ernst niet van.
En weer pamperen
De stadia van alcohol, zeker van te veel alcohol.quote:Op donderdag 27 april 2023 21:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze is niet verdrietig
nou nu wel
"Maar luister..."quote:Op donderdag 27 april 2023 21:42 schreef KinKiJan het volgende:
Let op, ze laat Babs half uitpraten en zegt iets als ja weet/ja snap ik en gaat weer hetzelfde zeggen
ze snapt hetquote:Op donderdag 27 april 2023 21:42 schreef KinKiJan het volgende:
Let op, ze laat Babs half uitpraten en zegt iets als ja weet/ja snap ik en gaat weer hetzelfde zeggen
Die whisky hoort daar niet thuis echt wat een mensen.quote:Op donderdag 27 april 2023 21:40 schreef chufi het volgende:
Eigenlinjk Jaspers schuld en Babet die het Jasper heeft gegegven ... en om het dan zo te delen ... dure wisky die je zonder ijs moet drinken zittend en genietend in een fauteuil
Die aandacht word gegeven door vooral Babette. Die zeikt ook maar door en door. Die kan ook eens volwassen reageren en stoppen om Zoe maar te blijven bestoken met het gezeik en gedram over die drank.quote:
Lijkt mij ook wel ja, totaal ongeschikt.quote:Op donderdag 27 april 2023 21:43 schreef Puzzie het volgende:
Als ze haar alsnog manager maken dan zit er ook iets mis bij hun
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |