Een slimme jongenquote:Op donderdag 27 april 2023 21:36 schreef ChocoFan het volgende:
Kijk Jeff grinniken op de achtergrond, net als ikke, ik grinnik ook.
Jeff vraagt aan Mirthe of ze daar gaat rummikubben.
quote:Op donderdag 27 april 2023 21:37 schreef woxxel het volgende:
Laat dat kind gewoon drinken.
Waarom mag zij eigenlijk niet
Omdat ze dan agressief wordt en gaat gooien.quote:Op donderdag 27 april 2023 21:37 schreef woxxel het volgende:
dan gaat ze bij anderen zitten jankenquote:Op donderdag 27 april 2023 21:38 schreef Deisyy het volgende:
Zoe loopt naar binnen en Babs roept haar nog terug ook.
Laat dat verwende kutkind lekker lopen.
Dat dus. Wanneer ze over de schreef gaat is het haar eigen verantwoordelijk. Babette en Wendy kunnen er zelf ook wat vanquote:Op donderdag 27 april 2023 21:37 schreef woxxel het volgende:
Anderen weten ook hoe ze is, ze houden het op deze manier allemaal in stand met dat gepamper.quote:Op donderdag 27 april 2023 21:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan gaat ze bij anderen zitten janken
dat is het probleem
Dan kost het ze wel ¤10.000quote:Op donderdag 27 april 2023 21:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat dus. Wanneer ze over de schreef gaat is het haar eigen verantwoordelijk. Babette en Wendy kunnen er zelf ook wat van
Ik ook niet.quote:Op donderdag 27 april 2023 21:39 schreef KinKiJan het volgende:
Ik zou het ook niet grappig vinden als iemand mijn halve glas whiskey wegtikt als een slokje
dan gooit ze weer haar hele groepje voor de busquote:Op donderdag 27 april 2023 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Anderen weten ook hoe ze is, ze houden het op deze manier allemaal in stand met dat gepamper.
-niet nodig-quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |