Zal het wel koud hebbenquote:Op donderdag 27 april 2023 19:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die lijkt er ook zin in te hebben
Daar wordt elke keer aan gerefereerd, maar deed ze dat niet om het af te zwakken tov Esther.quote:Op donderdag 27 april 2023 19:14 schreef lojanda het volgende:
Als ik Eunice en JW nu iedere keer zo close zie dan moet ik elke keer denken aan wat ze iedereen dat ze JW een beetje als een goede oom of soort van vaderfiguur ziet
Ik vind dat korte haar wel heel goed staan, nu wordt het weer wat rommeliger.quote:Op donderdag 27 april 2023 19:14 schreef utopia2.0 het volgende:
Begint weer iets van model in het haar van Eunice te komen
quote:Op donderdag 27 april 2023 19:16 schreef lojanda het volgende:
Sasha en Jasper samen weer achter de bar?
Zou kunnen maar dan blijft het nog steeds een rare uitspraak.quote:Op donderdag 27 april 2023 19:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar wordt elke keer aan gerefereerd, maar deed ze dat niet om het af te zwakken tov Esther.
`Zoveel mogelijk achterover slaan / verstoppen ..quote:Op donderdag 27 april 2023 19:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jappie en Sasha weer bardienst. Zoe weer aan het bier wat ze zegt vies te vinden.
Gaat vast een leuke avond worden![]()
Ik vind het eerder vreemd om dat steeds in je hoofd te houden. Alsof er incest oid wordt gesuggereerd, of iets anders ongepasts.quote:Op donderdag 27 april 2023 19:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zou kunnen maar dan blijft het nog steeds een rare uitspraak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |