vreselijkquote:Op donderdag 27 april 2023 20:29 schreef Judiwi het volgende:
Techno wordt er gedraaid. Was een wens van Kenzy.
wilde al zeggen stream 2quote:
Ohh vandaar dat Ice naar binnen ging en Babs erachter aan rende en die zei " let it go let it go"quote:
En van de week nog sneren over Bepquote:Op donderdag 27 april 2023 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
wilde al zeggen stream 2
die gaat ook weer kotsen
Ik ben er bang voorquote:Op donderdag 27 april 2023 20:31 schreef Sestra666 het volgende:
gaan ze de hele avond dit 'muziek' draaien?
Hmmm nee, is niet raar.quote:Op donderdag 27 april 2023 20:29 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Een kerosine aansteker?!? Ja dat is raar,ja
Er spelen dingen achter de schermen die niet kloppenquote:Op donderdag 27 april 2023 20:33 schreef KinKiJan het volgende:
Isaac: "Weet je wat het is? Ze hebben die lui daar achter nodig, gister ook he"
Jeff: "Ik weet het, ik heb alles erover gehoord"
Isaac: "Alleen op die manier, ik zei nog vorige week tegen hun, wanneer stopt het? Ik heb gevraagd he, wanneer stopt het? Als jullie over eerlijk hebben"
Jeff: "Weet je waar het is gestopt? Bij ons, maar ik zie de een na de ander!"
Isaac: "Ja tuurlijk, 100%, 100%! Maar ik heb wel gezegd, wanneer stopt het, als je mij in de ogen aankijkt en je hebt het over een eerlijke wedstrijd.."
Jeff: "Dan! Kijk, dan eh, maar dan wil ik het zien inderdaad. Maar tot die tijd dan ga ik ook naar een ander niveau schakelen. Maar ze zeiden ook tegen mij, want ik zei 'ik zal nooit een gele kaart pakken' toen zeiden ze 'dan gaan we je in de gaten houden'. Ik zei: 'Kan je doen, moet je doen, uit mijn mond zal je nooit een dreigement horen, ik ga alleen in die koppies zitten.' toen was het 'ja dat is niet wat we willen', er is zo veel wat ik niet wil! Donder op man!"
Mute en meteen ook gesprek over, Wendy kwam erbij gevolgd door een streamwissel..
Geen touw aan vast te knopenquote:Op donderdag 27 april 2023 20:33 schreef KinKiJan het volgende:
Isaac: "Weet je wat het is? Ze hebben die lui daar achter nodig, gister ook he"
Jeff: "Ik weet het, ik heb alles erover gehoord"
Isaac: "Alleen op die manier, ik zei nog vorige week tegen hun, wanneer stopt het? Ik heb gevraagd he, wanneer stopt het? Als jullie over eerlijk hebben"
Jeff: "Weet je waar het is gestopt? Bij ons, maar ik zie de een na de ander!"
Isaac: "Ja tuurlijk, 100%, 100%! Maar ik heb wel gezegd, wanneer stopt het, als je mij in de ogen aankijkt en je hebt het over een eerlijke wedstrijd.."
Jeff: "Dan! Kijk, dan eh, maar dan wil ik het zien inderdaad. Maar tot die tijd dan ga ik ook naar een ander niveau schakelen. Maar ze zeiden ook tegen mij, want ik zei 'ik zal nooit een gele kaart pakken' toen zeiden ze 'dan gaan we je in de gaten houden'. Ik zei: 'Kan je doen, moet je doen, uit mijn mond zal je nooit een dreigement horen, ik ga alleen in die koppies zitten.' toen was het 'ja dat is niet wat we willen', er is zo veel wat ik niet wil! Donder op man!"
Mute en meteen ook gesprek over, Wendy kwam erbij gevolgd door een streamwissel..
Nee tor 2100uurquote:Op donderdag 27 april 2023 20:31 schreef Sestra666 het volgende:
gaan ze de hele avond dit 'muziek' draaien?
Yup! Bleek gisteren al.quote:Op donderdag 27 april 2023 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er spelen dingen achter de schermen die niet kloppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |