Jaquote:Op donderdag 27 april 2023 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
vond het vooral erg mooi dat hij zelf van te voren zo'n enorme grote mond had
Alcohol is kicking in.quote:
het gaat ook weeeeer over Jeffquote:Op donderdag 27 april 2023 20:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alcohol is kicking in.
Jappie weer als een gompie en Sasha weer pissed.
Ik geloof er niks van dat Jappie uberhaupt wat doetquote:Op donderdag 27 april 2023 20:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben benieuwd of Jappie Jeff nog gaat uitdagen vanavond met veel drank op ....
Dat kan ik me dan wel weer voorstellen, hij zit in het andere kamp en is hen een doorn in het oog.quote:
je kunt ook een leuke avond hebbenquote:Op donderdag 27 april 2023 20:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kan ik me dan wel weer voorstellen, hij zit in het andere kamp en is hen een doorn in het oog.
Denk het ook niet, het is een slappe, laffe zak.quote:Op donderdag 27 april 2023 20:24 schreef greysbones het volgende:
Ik geloof er niks van dat Jappie uberhaupt wat doet
er stonden geen namen inquote:Op donderdag 27 april 2023 20:26 schreef spapaars het volgende:
Jef heeft al die namen in de kommetjes geschreven.
Paste het net aan, zag het later ookquote:Op donderdag 27 april 2023 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
er stonden geen namen in
maar zinnen/woorden
Samen met Wendyquote:Op donderdag 27 april 2023 20:26 schreef spapaars het volgende:
Jef heeft al die teksten in de kommetjes geschreven.
Blijkbaar nietquote:Op donderdag 27 april 2023 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt ook een leuke avond hebben
Beetje raar, die 2 zouden nooit elkaar opzoeken in het dagelijkse leven, misschien een moetje voor een verhaallijntje.quote:Op donderdag 27 april 2023 20:27 schreef Sestra666 het volgende:
vink zo raar nu... bern hangt er maar bij en jap en sas lijken een setje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |